Sony kan inte musik

Medlem
Sony kan inte musik

Startade Vidzone på PS3an... stack direkt in på search och METAL...upp dök Meja, U2, Scorpions, Patrik Isaksson, Bryan Adams, EMD, Air Supply, Amanda Jenssen, Springsteen...hej vänta nu kom Slayer upp också...HIM fanns också liksom Bullet for my Valentine...men va fan gör Patrik Isaksson på METAL!!!
Jävla skämt eller?!
Tjänsten i sig är ju bra men snälla Sony...trodde att Ni kunde musik...

Just nu får HIM duga med låten "and love said no"...ahh memories...

#blogg

Inaktiv
Sony kan inte musik

Nja, observera att VidZone ärr väldigt nytt. De har satsat på den musiken som de flesta ungdomar ser på MTV ju. Jag själv har inget emot hip hip/rap, RnB, Pop etc. Men jag känner inte till speciellt många band förutom typ Tokio Hotel (<3) System of a Down, Psychostick. Då det är de banden jag gillar mest. Ofc känner jag till andra, men lyssnar inte på dem.

50 Cent, MnM, Black Eyed piese (stavning?) Chamillionare (favvo rappare) o allt.

Men vänta ett tag till så bör det komma mer band. För de tar ju med bara band som har musikvideor, tror jag.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

jo, längre ner hittade jag lite metal... men jag blev bara lite paff att hitta Patrik Isaksson bland det första som kom upp när jag sökte specifikt på metal... bra tillskott till ps3an faktiskt.

1
Skriv svar