EA ger bort Red Alert gratis

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Swedenrock:

varför denna upphetsning? DE flesta har ju spelat det gratis sen det släpptes. Inklusive mej själv.

Away troll away!
Att spela det illegalt och spela det lagligt är en stor skillnad.

Spelmässigt är det ingen skillnad. Bara på det byråkratiska..
Läxa inte upp oss PC användare

Inaktiv

En klassiker som alla borde redan ha i sin samling... men, gratis är gott. Tummen upp för EA.

Medlem
Medlem

Aa C&C Red Alert, mitt första spel till PC *nostalgi*.:heart:

Jäkla bra fart i den servern, toppade som mest 7 MB/sek.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

ÅÅÅÅ så generöst av dem....

1337 i posts jöh ! wopedidoo 8)

Medlem
Skrivet av NTeC:

Nuclear launch detected

Det är väl iaf Starcraft? Erkänner att jag inte kommer ihåg vad RA hade men tror det var något som:

"A-bomb ready, A-bomb launched"

Sen så kunde den knappt ens döda bilar eller pansarvagnar, bara infanteri.

Medlem

Funkar inte i Vista x64 :S

Medlem
Skrivet av TruB:

jag är väl hycklare då, jag anser att allt EA rör vid blir till skit.
spelar då battlefield2, körde bf42 innan det, tycker dice göra generellt bra spel och det är dice som gör dom. vad jag tror är att dice hade kunnat göra spelen bättre om dom fått utrymme och tid att göra det på, och inte ha tvånget att lägga till features som EA vill ha, Dice har ju släppt spel som dom återanvänt en gammal motor och släppt ett snabbt spel för att få in lite extra pengar på ett spel som är sämre än det förra. vietnam och bf2142 är 2 sådana. har spelat båda men inte köpt nåt av dom.

sen har vi sims2, maxim utvecklar tror jag. hur många expansioner?

EA som jag ser det är även kände för att mjölka spel titlar som är kände, dice har ju gått ut med att dom har 5 titlar på gång baserat på battlefield serien, EA har antagligen varit med på en kant där för att få till det.

nfs, mostwanted var ett dom bästa i serien, undergeround 1 och 2 innan tycker jag inte var nåt direkt att ha, och alla som kom efter Mostwanted har inte varit nåt alls att ha. så kvalitet?

tycker inte alls att hatet är obefogat. sen att inte tala om alla uppköt, som att dom försökte köpa take2 innan gta4 skulle släppas, när dom vägrade sälja så köpte upp aktier och det var väl tur att aktie ägarna inte vek av allt för mycket.

en liknande historia var det med Dice, dock så räckte det inte lika långt och det såldes till slut efter långa förhandlingar.

många bf titlar på g som sagt, vi får ser hur många av dom som blir nåt att ha, och inte bara tomt hype, bfheroes är ju redan nere för räkning då dom jag vet som testat det tröttnat snabbt, även om det är en beta så säger det ändå en hel del för mig ialla fall.

men vi får väl se.

Vad spelar de för roll om EA mjölkar? Du beöver inte spela spelen. De mesta ligger nog i att de är dom själva utvecklarna som vill mjölka. Varför? jo för att dom vill tjäna pengar som vilket företag som helst...

Medlem
Skrivet av pikzel:

Funkar inte i Vista x64 :S

Ovanligt, funkar något i den versionen utan bluescreen?


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av pikzel:

Funkar inte i Vista x64 :S

Ovanligt, funkar något i den versionen utan bluescreen?

Självklart. Sluta larva dig, ditt troll. (Ja ja, don't feed the troll)

Skrivet av pikzel:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av pikzel:

Funkar inte i Vista x64 :S

Ovanligt, funkar något i den versionen utan bluescreen?

Självklart. Sluta larva dig, ditt troll. (Ja ja, don't feed the troll)

Vadå jag frågade bara? Sluta kalla folk för troll annars blir du ett själv.


signatur
Inaktiv

Ett av dom första spelen som jag jag verkligen fastnade på till PC.

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av sundstrom:

hoppas det är lite uppdaterat sedan sist, så det funkar med xp/vista bla.

På XP har det fungerat länge

hehe, det vart ett tag sedan man spelade det tror första gången för mig va de på windows 98an. första riktiga datorn man ägde, ooh det bara osar nostalgi just nu!:)


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

123
Skriv svar