Call of Duty: World At War filmat

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Det enda som såg riktigt bra ut var eldkastarn

signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

O L D :/

btw, han som snackar i början låter typ som Kiefer Sutherland

Medlem

Kom igen för fan ryck er i penisen och vakna vi är trötta på andra världskriget, de är mer tröttsamt än bingolotto förtusan...

Medlem

Verkar vara ballt

Skrivet av bjorn88:

Kom igen för fan ryck er i penisen och vakna vi är trötta på andra världskriget, de är mer tröttsamt än bingolotto förtusan...

Så långt vill jag nog inte gå att säga. Inget är segare än Bingolotto

signatur
Medlem

Den här filmen höjde verkligen mina förhoppningar om det här spelet. Gogo treyarch.

Medlem

Skippar nog detta spel ja, såg ju rätt mediokert ut.
Håller med till fullo vad som har nämt i tidigare inlägg om rörligare "kamera", ta bara crysis som exempel, man kan inte stå mot en vägg med vapnet för då måste han vika upp det för annars tar det i väggen etc.

signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

detta ser ut att va de sämsta CoD...klent gameplay, inte så värst bra grafik o som ni säger...ser ut som man limmat fast ett vapen på en skärm...inga rörelser.

Inaktiv

Visst verkar det lite stelt, Men så illa verkar det ändå inte. Man får helt enkelt vänta till release, som de tydligen inte har bestämt, sen får man helt enkelt se.

Inaktiv

Jäkla Treyarch, Infinity Wards gjorde bättre spel och i och med 4:an så släppte de ÄNTLIGEN detta jäkla andra världskrig som är helt sönderspelat. Det som ger det överlevnadschans är att vi nu ÄNTLIGEN slipper springa runt och skjuta nazister i Berlin och alla andra jäkla ställen man nu har besökt under åren.

Men med 4:an tog de ett steg framåt och med 5:an 3 steg bakåt.

Så illa är det ändå inte men varför inte fortsätta i modern tid.

En miljö som jag altid viljat ha i Skljutspel är tät djungel eller stora nordiska skogar. Crysis fyllde mitt behov av att skjuta i djungeln. Miljö nummer 2 vet jag inget spel som har.

5 får gärna ha kvar samma miljö men varför ANDRA VÄRLDSKRIGET.

Hellre ett påhittat krig i Asien.
Hellre en M4 i djungeln än en Thompson.'

Hoppas innerligt att Infinity tar över 6:an

123
Skriv svar