GTA IV till PC i november
ska bli kul! Har lånat en xbox-360 bara för o lira det, blev grymt besviken. Graffen suger och kameran när man kör bil blir man galen på, även kontrollen när man ska skjuta osv suger.
Kommer äga på PCn, där ska spelen spelas, sportspel o vanliga bilspel kan de ha på konsoler. Eller så kan d fixa så man kan koppla in t-bord o mus då kanske d skulle bli bra, fast då får man dras med kass grafik dock, vet inte hur det är med ps3:an.
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)
Spelet är grymt snyggt på Xbox 360. Du har antagligen en dålig tv, det är liksom en konsolls grafikkort i princip... Snyggt spel, med euphoria och riktigt fet skademodell på bilarna.
Undrar hur krävande det kommer vara =)...? Och ännu bättre, MODS! Det är det som är bäst med PC-spel.
Wohoo, där kom det äntligen! Tappade intresset efter halva spelet på PS3. Nu när man slipper hackandet, kontrollerna och den grötiga bloom-effekten så blir det andra bullar Skall bli intressant att förhoppningsvis kunna modda också.
Sen kommer ju Saints Row 2 strax efter också, så det blir en jävla trevlig vinter
Jag saknade garage som reparerade bilarna. Hade man en fräsig sportbil blev man ju snabbt av med den om man inte ville slösa pengar på pay 'n' spray.
Ehh, och du tänkte att en "reparationsgarage" (som Paint and spray är trots allt är) skulle vara gratis, eller billigare än Pay and spray som kostar $100?
Nej, jag menar samma typ av garage som i de gamla spelen. Ingen ny färg, ingen förlorad wanted-level, bara en hel bil. Då kan man även förvara den nånstans utan att behöva oroa sig att nån jävel ska köra in i den.
yeeeee...kul att gta4 kommer till pc
hoppas R* har lagt mer krut på styrning och kameralägen den
här gången.
I gta 3 liberty city hade flera bra kameravinklar som såg till att
man alltid såg vad man hade framför bilen oavset om man körde
en liten sportbil eller en stor,klumpig skåpbil.
I vice city var det bra också men i gta sa var det ju katastrof
t.ex. nar man svängde vände sig kameran framåt först efter typ 10 meter och att köra skåpbil på winewoods slingriga serpentin vägar va ett rent utsagt h**vete.
bortset från detta är gta en av mina favorit serier och jag ser
framemot att få lira version 4 på pc;)
jag inte hittat på något vettigt att skriva här än
Spelet är grymt snyggt på Xbox 360. Du har antagligen en dålig tv, det är liksom en konsolls grafikkort i princip... Snyggt spel, med euphoria och riktigt fet skademodell på bilarna.
Undrar hur krävande det kommer vara =)...? Och ännu bättre, MODS! Det är det som är bäst med PC-spel.
Har 2, en vanlig CRT o en HD-LCD, testade på CRT först o där gick d inte ens o läsa texten, men på LCDn e det skarp o fin bild men d hjälper liksom inte grafiken ändå riktigt. Den e medioker, ser ju ut som GTA3 nästan. Spelet är överhypat tycker jag, samma som föregångaren men med bättre story o karaktärer. Fast jag har bara spelat typ 15% så lyssna inte på mig ^^
Ska hårdspela d i några dagar nu, storyn som driver mig framåt
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)
Kommer toppa piratlistorna och dominera bottenlistan på retail min gissning. Ger GTAIV till PC två veckor på topplistan sedan är den nere bland top 20. Men time will tell som sagt.
Själv får konsol varianten duga tills spelet hamnar i rea korgarna.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Kommer toppa piratlistorna och dominera bottenlistan på retail min gissning. Ger GTAIV till PC två veckor på topplistan sedan är den nere bland top 20. Men time will tell som sagt.
Själv får konsol varianten duga tills spelet hamnar i rea korgarna.
Om de fixar ordentlig multiplayer blir man tvungen att köpa det för cd-keyn.
HELL FUCKING YEA!!! Yes! Dom lyssnar på fansen!
Lyssnar på fansen å lyssnar på fansen, skulle nog kunna garantera att en pc-release var planerad från första början.. varför skulle de självmant missa en chans att tjäna pengar?
gammalt ju, har man redan lirat igenom
men kul för pc-kidsen, nu få dom äntligen ett nytt spel (vilket inte händer ofta på pc-fronten)
det finns bara en slags kids, konsolkids.. vill du slåss så vet du vart du hittar mig