GTA-chock i blomsterlåda

Robot
GTA-chock i blomsterlåda

Klockrent!

Medlem

hahaha! Undra om han mår bra den där Gert Axelsson!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Just ja, att rycka upp blommor i Liberty Citys trädgårdar var ju en av huvudnyheterna i GTA IV =/

Medlem

Haha vad folk kan, hade detta varit för 15-25 år sedan så hade man väl skyllt på videovåldet istället...:P


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

palla äpplen förr var också GTAs fel.

Medlem

Att Hitler startade WWII beror på Medal of Honor!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Made my day!


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Innan GTA fanns så va ungdomarna helgon och gick i söndagsskola och hade alltid med sig ett rött äpple till läraren, och våld what so ever existerade inte ens.

Curse Rockstar for they have brought thee the demon sent from hell-a.

Seriöst, Gert Axelsson, du är en idiot.

soi
Medlem

JÄVLA GTA SOM BARA SKA KOMMA O FÖRSTÖRA!

Medlem

Stalins och Maos planer om att skicka folk i arbetsläger där man inte ens har tillgång till en toalett, säng eller mat är definitivt eftereffekterna av The Sims iallafall!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

haha att någon rycker upp blommor är ju ingen nyhet. Här i K-na händer det då och då när några flummiga och fulla fjortisar kastar blommor på varandra.


signatur
Medlem

Hum, inte så att de uppryckta växterna kan ha något att göra med denna artikel? =)=)

Medlem
Skrivet av selago:

Hum, inte så att de uppryckta växterna kan ha något att göra med denna artikel? =)=)

Precis vad jag tänkte när jag läste nyheterna

Medlem
Skrivet av Bard:
Skrivet av selago:

Hum, inte så att de uppryckta växterna kan ha något att göra med denna artikel? =)=)

Precis vad jag också tänkte när jag läste nyheterna

Fast det klart det är ju roligare att skylla på GTA än att skylla på polisen...

Medlem

jag har skickat ett långt mail till dom och klagat gubben gör utalanden som är helt ogrundade utan att veta vad han snackar om han vet säkert inte änns vad gta är han är bara en dum korkad gubbe dom hadde aldrig publecerat skitet om han hadde skylt på utmojordingar eller nått annat från de blå så alla borde skicka ett mail till den här killen som har gjort interjuven och kräva att dom sätter upp en ursäkt på sin sida
de är hanns mail
sebastian.wede@nsd.se

Medlem

Jag hade nog hellre skyllt på Super Mario, den vandalen sprang ju runt och drog upp kålrötter och rödbetor i SMB2.

Medlem

Jag tror inte Gert Axelsson vet vad GTA är ens, jag hittade en tidigare intervju med Gert
här

Medlem

Visserligen kunde man slå ihjäl folk med en blombukett i GTA:SA om jag inte minns fel men att spelet skulle vara orsaken till skadegörelsen i blomsterrabatten känns väääldigt långsökt. Men enligt vissa är ju GTA roten (pun intended) till all ondska.

Skrivet av selago:

Hum, inte så att de uppryckta växterna kan ha något att göra med denna artikel? =)=)

Klockren!

Medlem

Så dumt


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

jävla idiot...

[quote=Fairfax]Visserligen kunde man slå ihjäl folk med en blombukett i GTA:SA om jag inte minns fel men att spelet skulle vara orsaken till skadegörelsen i blomsterrabatten känns väääldigt långsökt. Men enligt vissa är ju GTA roten (pun intended) till all ondska.

Skrivet av selago:

Hum, inte så att de uppryckta växterna kan ha något att göra med denna artikel? =)=)

Klockren! :D[/

HA HA HA HA ...såja såja ... Gert.... inte försöka mörka din lilla FUL odling här nu 8)


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Herregud...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Inaktiv

Haha, bästa jag läst idag. Vad här näst? Snart skyller de väl jaktolyckor på Deer Hunter eller stölder på Thief.


signatur

dare to be bold

Medlem

Ingen kommentar.

Inaktiv

Orsaken: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3885929

Synd att han inte har koll på vad som skett i standen han bor i...

Medlem

dagens bäst!

Medlem
Skrivet av mumin:

Orsaken: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3885929

Synd att han inte har koll på vad som skett i standen han bor i...

XD klart han blir sur när ungdommar snor hans cannabis


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

HAHAHAHAHA mumin fyfan vad klockrent xD Made my day.

123
Skriv svar