En flaska whisky fylld med äppeljuice, jag ser en stad utav potatismos.
Blä. Inget Brütal Legend-demo till PSN idag...
Verkar som att man antingen får vänta på hela liret (ca 3 veckor är ju trots allt inte så länge) eller så kanske demot hinner trilla in på PSN innan ändå? Jag är inte så värst oroad egentligen, suget på att spela finns ju där men jag klarar av att vänta. Ingen större förlust.
Fick de två första rullarna från Lovefilm igår; Get Carter och Anatomy of a Murder. Carter var sådär, skiljde sig en hel del från amerikanska gangsterrullar (såklart) och visst var Caine Mr. Cool, men njäe, mer än okej var det aldrig. Analys av ett mord var däremot mycket bättre, jag gillar rättegångsfilmer, tycker det är kul och avslappnande att titta på, ser framemot när Twelve Angry Men dimper ner i brevinkastet, den har jag sett framemot att se länge. Att den är rankad som nr. 7 på imdbs Top 250 är ju inte heller helt fel...
Inte mycket spel denna veckan, lirade lite Trine igår, är på... fjärde banan nu, det är ett bra spel, passar prima att ta det såhär i omgångar, en nivå då och då.
Sist men inte minst, var det någon som var på Katalin igår och såg på bob hund? Det var grymt! Nu hade jag glömt bort de flesta av låtarna jag kände till, var väl en... 2 kanske 3 år sedan jag lyssnade på dom "aktivt", men jäkla röj var det. För att vara 42 bast så kan Thomas fortfarande röja som om han vore besatt av Patrick Swayze... Synd att de inte lirade Länge, Länge, enda låten jag kommer ihåg, men kul att de tack vare sin cover på I'm five years ahead of my time (som förstås hette Min lön kommer 5 år för sent på skånska) fick upp mina ögon för originalet med The Third Bardo. Det verkar dock vara deras enda större prestation men äh, det är gott nog!

Ska du hänga med?! Nähä? Inte det? Synd.
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Brorsan hyrde hem Twelve Angry Men från lovefilm... jag väntade mig inte mycket då jag inte hört om den innan. Men det tog verkligen inte lång tid innan man var fast. Helt fantastiskt välgjord och intressant... kan knappt förstå att allt utspelar sig endast ett rum. Absolut värd att se.
Brorsan hyrde hem Twelve Angry Men från lovefilm... jag väntade mig inte mycket då jag inte hört om den innan. Men det tog verkligen inte lång tid innan man var fast. Helt fantastiskt välgjord och intressant... kan knappt förstå att allt utspelar sig endast ett rum. Absolut värd att se.
Jo jag ser framemot den som attan nu, Henry Fonda är en hård jävel, Frank i Once upon a time in the West är en av de hårdaste skurkarna någonsin... Hoppas Lovefilm skickar ut på helger också, väldigt tveksamt, men det är ju då de flesta brukar kolla på film!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.