Fyra gratisbanor till Kane & Lynch

Robot
Medlem
Fyra gratisbanor till Kane & Lynch

Säger bara en sak, skräp spel... vafan sysslade dem med när dem gjorde detta ..

Medlem

Inget om PC versionen synd.... Ang skräpspel, är väl smaksak tycker jag. Var hellt okej förväntade mig inget hitman heller. Hadde roligt på pc versionen av spelet.

Inaktiv

Ser rätt intressant ut, kanske ska installera igen och pröva "multiplayer", hoppas bara det inte använder ad/vapor/mal ware aktiga "live" eller "gamespy".

Medlem

Spelar någon detta online? :S

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Spelar någon detta online? :S

Jodå, det finns folk som fortfarande spelar. Det är inte särskilt många men det finns alltid spel uppe. Jag spelade en hel del online innan min 360 pajjade.

Personligen tycker jag Fragile Alliance är väldigt roligt och originellt. Det är ju inte den typen av multiplayer som man sitter och kör 24/7, men det har sina goda stunder.

Avstängd

Hmm, spelade detta spel i 3 dagar och sen blev det inte av. Det var ett helt okej spel men inget mer.

Medlem

Ser roligare ut än vad det är...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

förstår inte varför alla (nästan) förväntade sig "hitman" rewievers osv en massa där till... Jag har aldrig haft en tanke på hitman om detta spel. undrar vart alla fick de ifrån.
Spelet var roligt att spela igenom iaf. men som alla andra spel dessa dagar, kort.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar