Xbox 360 HD-DVD Drive rasar i pris, 44% billigare
Jo, de är sent ute och det går till och med rykten att Toshiba ska sluta helt med HD DVD. Läs mer på min heta blogg:
http://www.fz.se/bloggar/klockren/p=3669
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Hmm, Blu-Ray har ju redan vunnit?, Bara tre eller två filmstudios som står bakom de.
Jag vill aldrig se ett format som man bara laddar ner, Jag vill ha mina filmer på en skiva stående i en hylla. Inte på en hårddisk som kan krashca.
Ja, skivor är ju oförstörbara ;).
Hmm, Blu-Ray har ju redan vunnit?, Bara tre eller två filmstudios som står bakom de.
Jag vill aldrig se ett format som man bara laddar ner, Jag vill ha mina filmer på en skiva stående i en hylla. Inte på en hårddisk som kan krashca.
Ja, skivor är ju oförstörbara ;).
touché!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Ja, jag diggar Xbox 360 helt och hållet...Men HD-DVD är liksom kaputt. Inte så smart att köpa en hd-dvd till xbox 360:n nu liksom...
Och angående att ladda ner filmer på hårddisk...det är ju faktiskt väldigt bra. För ofta om inte alltid om du köpet något på internet och laddar ner det på hårddisken. Om din hårddisk förstörs så får du ju bara ladda ner det igen, hur många gånger du vill.
Men om råkar knäcka din skiva är det ju kört.
Det är lite komiskt det där egentligen, folk anser att Blu-ray kommer vinna, men det som är mest tittat på i hela världen är lågupplösta filmer på youtube ^^
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Jag har fortfarnade inte behov av bättre bildkvaltie än en vanlig xvid-rip. Så wtf is the problem :/
Då har du inte tittat på en hd film på en hdtv.
Jag har fortfarnade inte behov av bättre bildkvaltie än en vanlig xvid-rip. Så wtf is the problem :/
förmodar att du inte har något mot att arbeta gratis...
haha vid det här laget kan de lika gärna skänka den gratis, det är för sent nu, ni hade chansen innan sony kom med ps3 då hade 360 varit ledande med över 10 miljoner hd dvds men inte ni skrattade åt sony som tog det dyra bluray och titta nu då alla sticker dit ju.. hahaa.
Lugn bara lugn nu lille vän :).
Håller helt med, PS3 vann hd format. Men på allt annat så vann Xbox 360. Handlöst. Inte ens lönt att diskutera om saken.
Men jag kommer köpa en PS3 för att se på blu-ray film. Men absolut inte spela på eftersom jag kan få mycket bättre grafik och spel på 360:n :).
Jag blir inte överraskad om Microsoft så småningom lanserar en Blu-ray standalone spelare till XBox 360.
Antar nu att du inte är insatt alls inom den här konsol världen. Microsoft sa att om Sony vann med deras blu-ray format så skulle dom stödja det.
Det har ju varit dött länge. Ett 5-årigt barn kan nog ha listat ut det...
Antar nu att du inte är insatt alls inom den här konsol världen. Microsoft sa att om Sony vann med deras blu-ray format så skulle dom stödja det.
Jaså, du har också läst nyheterna om det? Grattis.
Jaha, ja...Tack.
Jaha, ja...Tack.
Här är senaste svaret från Microsoft bara för någon månad sen.
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=14092
Så det kanske dröjer lite längre, men Blu-ray spelare poppar nog upp så småningom även till 360 oavsett vad MS säger.
Ja, jag diggar Xbox 360 helt och hållet...Men HD-DVD är liksom kaputt. Inte så smart att köpa en hd-dvd till xbox 360:n nu liksom...
Och angående att ladda ner filmer på hårddisk...det är ju faktiskt väldigt bra. För ofta om inte alltid om du köpet något på internet och laddar ner det på hårddisken. Om din hårddisk förstörs så får du ju bara ladda ner det igen, hur många gånger du vill.
Är så fruktansvärt klantig att man lyckas knäcka skivan så får man skylla sig själv.
Är man inte mer rädd om sina saker.
Dax ställa skivorna i sina fodral i hyllan inte ligga på dom i soffan.