Mass Effect till PC i maj

Robot
Inaktiv
Mass Effect till PC i maj

Tur att jag inte köpte ett Xbox 360 för Mass Effects skull i höstas, då hade jag varit grymt besviken nu

BioWare tillbaka på sitt rätta format igen! Cheers!


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Halleluja va gött!
Trevligt trevligt

Medlem

money talks.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Gött! Fler kan ta det av Mass effect som enligt mig är ett av de bästa actionrollspelen som finns

Medlem
Medlem

Ni är snabba med tipsen. Måst se om det blir bra, skulle kanske kunna skaffa...

Inaktiv

Mass Effect är lite överskattat även om det hade sina stunder. Kommer spela på PC också bara för att se vad nytt dom kommit med.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Inaktiv

"YAHOOO!!!"

nuff' said

Medlem

Combon PC/360 fortsätter. Skall bli intressant att se hur det flyter på PC. Frågan är om inte PS3 i det långa loppet kan tjäna på att vara plattformen som får egna titlar.

I övrigt är det andra gången på lika många dagar. Dags för dig att installera ett rättstavningsprogram, bäste nosnos


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

W00t!, superbra

Medlem

Yesss Tänkte väl att dom inte kunde hålla en sån succe till bara 360.

Källa fattas btw!

Inaktiv
Antikvitet
Skrivet av Mr. Bravo:

Källa fattas btw!

Det behövs ingen källa, allt som FZ skriver är sant och fakta.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Fan vad glad jag blir när jag ser detta
Hoppas på lite fler typ Force Unleashed / MX VS ATV Untamed te pc också vore guld.

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Mr. Bravo:

Källa fattas btw!

Det behövs ingen källa, allt som FZ skriver är sant och fakta.

Och taget från Playing.se ?
https://www.playing.se/view.phtml?id=329591&f=1

Medlem

Mass Effect är egentligen rätt sjukt överhypat. Men det är fortfarande ett trevligt spel.

Något som i mass effect var balanseringen av flera saker. T.ex. ekonomin i spelet känns väldigt obalanserad, fast det brukar den väl vara i Biowares spel om jag inte minns fel.

Men ett nytt inventarie system låter ju bra för det var rätt dåligt på Xboxen, något så enkelt som att "stacka" likadana prylar hade hjälpt otroligt mycket. Speciellt då det finns en ganska begränsad mängd prylar i spelet så man har ofta 15st av samma sak som gör det ganska osmidigt att leta i listor efter det man vill ha. Samt att vissa moduler helt omotiverat bytte namn i stället för att fortsätta med att bara räkna upp "versions numret".


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Redaktör
Skrivet av Mabec:

Och taget från Playing.se ?

Nej. Taget från ett pressmeddelande från EA i USA, strax efter korrigerades inforutan till ett pressmeddelande vi fick från David Becker på svenska EA.

Känns det som dugliga källor, eller ska vi filma exakt hur vi arbetar...?


signatur
Medlem

ska bli kul testa det som man har hört så mycket bra om:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Mass Effect var förra årets bästa spel, i mina ögon. Kul att PC-ägare får ta del av detta fantastiska spel.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Mabec:

Och taget från Playing.se ?

Nej. Taget från ett pressmeddelande från EA i USA, strax efter korrigerades inforutan till ett pressmeddelande från svenska EA.

Känns det som dugliga källor, eller ska vi filma exakt hur vi arbetar...?

jag litar nog på fz cart dom får tag i allt, det gör allefall mig glad om ajg läser nåt jag gillar:)
keep upp the good job!:up:


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

F*CK YEAH. nu återstår GTA4 och jag är lycklig och behöver ej köpa 360!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Medlem

Hoppas att systemkrav dyker upp snart.

Medlem

Skoj! Det blir nog mitt första PC-spel köp på länge.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Suck, varför blir man inte förvånad när det gäller EA?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

yes detta äger första icke mmo spelet som kommer köpas på jag vet inte hur länge som helst


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Hah, som väntat. Och dom vägrade säga något när folk frågade efter det. Vilka slynor. Glad att man inte skaffade en Xbox360 då.

Medlem

Mass effect? Det där jävla porrspelet? Fy fan!


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Mr. Bravo:

Källa fattas btw!

Det behövs ingen källa, allt som FZ skriver är sant och fakta.

Jag känner den unkna stanken av.... aftonbladet!

Skrivet av q0rra:

Suck, varför blir man inte förvånad när det gäller EA?

Finns det någonting de kan göra som är bra? På vilket sätt menar du att de ska lastas för det här?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Skriv svar