Spelåret 2008 - fem doldisar

Robot
Spelåret 2008 - fem doldisar

Vi har just avslutat ett fantastiskt spelår, men också 2008 ser ut att bjuda på ett par riktiga godbitar. Du vet vilka de stora namnen är - vi listar ett par mindre kända namn värda att hålla koll på.

#alone-in-the-dark, #prototype, #race-driver-grid, #viking-battle-for-asgard, #deathspank


Inaktiv
Fem spel att hålla koll på

Ah precis dom spelen jag längtar efter

Medlem

Bra initiativ! Gillar idén att uppmärksamma "mindre" spel...eftersom speljournalistik annars präglas av omåttliga portioner HYPE av jättetitlar, typexempel Halo 3.

Ser förövrigt fram emot Death Spank

Medlem

Prototype verkar bli nice, längtar tills det släpps ett demo

Medlem

Alone in the Dark!!!!! <3<3<3<3<3


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Finns 6 spel man håller koll på, GTA 4, Motorstorm 2 , Twisted Metall, Wipeout, Gran Turismo och Red Steel 2.

Medlem
Skrivet av tob1:

Bra initiativ! Gillar idén att uppmärksamma "mindre" spel...eftersom speljournalistik annars präglas av omåttliga portioner HYPE av jättetitlar, typexempel Halo 3.

Medlem

Deathspank är då det enda av dom där jag tänker hålla koll på =P

Inaktiv

Prototype och Alone in the Dark verkar bra båda två. Finns dock ett antal andra spel jag längtar mer till än dem två.

Medlem

Prototype ser fränt ut.

Avstängd

jag kommer definitivt köpa Viking, race driver GRID, och alone in the dark, dock inte när det kommer ut.

Medlem
Skrivet av tob1:

Bra initiativ! Gillar idén att uppmärksamma "mindre" spel...eftersom speljournalistik annars präglas av omåttliga portioner HYPE av jättetitlar, typexempel Halo 3.

Ser förövrigt fram emot Death Spank

Håller med, mer av detta!

Medlem

Prototype kommer bli så nice, stora delar av New York, om inte hela. Miljö som skall kunna förstöras och COOP genom hela spelet, är några sköna features.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

DeathSpank verkar nice i alla fall. Resten verkar mest "meh".

Inaktiv

Att uppmärksamma mindre spel känns som ett strålande initiativ men... På listan finns två spel som släpps i redan inarbetade serier och fyra som utvecklas av stora utvecklare. Hur kan Alone in the dark vara mindre??

Det enda som känns mindre, och intressant för den delen är DeathSpank.

Skrivet av tob1:

Bra initiativ! Gillar idén att uppmärksamma "mindre" spel...eftersom speljournalistik annars präglas av omåttliga portioner HYPE av jättetitlar, typexempel Halo 3.

Bra!

ååhh riktigt sugen att testa resultatet utav GRiD!!

DeathSpank e ju för sweet!!

Btw, ..om ni stöter på en DeathSpank på PSN så är det your's truly,..oftast händer det iom. ditt dödsmeddelande i COD4!
8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av ReDog:
Skrivet av tob1:

Bra initiativ! Gillar idén att uppmärksamma "mindre" spel...eftersom speljournalistik annars präglas av omåttliga portioner HYPE av jättetitlar, typexempel Halo 3.

Ser förövrigt fram emot Death Spank

Håller med, mer av detta!

I second that emotion!

Medlem

Ser fram imot Prototype och Viking: Battle for Asgard


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Cryostasis

Tom Clancys EndWar

Postal III

Project Offset

Operation Flashpoint 2 : Dragon Rising

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Det är väl de spel jag längtar efter som man inte hör så väldigt mycke om.. men det kommer väl antagligen pratas mycket om dem innan release..


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

måste... ha... Prototype... NU!!!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Har väntat bra länge på Alone in the dark nu, hoppas att det inte blir några fler förseningar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Riktigt bra uppmärksamat
Själv ser jag nog mest fram emot nya Codemasters racern :D.

Medlem
Skrivet av bf07:

Att uppmärksamma mindre spel känns som ett strålande initiativ men... På listan finns två spel som släpps i redan inarbetade serier och fyra som utvecklas av stora utvecklare. Hur kan Alone in the dark vara mindre??

Det enda som känns mindre, och intressant för den delen är DeathSpank.

Håller med. Ett strålande initiativ, och hoppas att vi ser mer av det i framtiden. Men de flesta av dessa spel var ju inte speciellt okända.

Inaktiv

http://www.exanimusthegame.com/ | Zombie MMO | PC

http://www.webhallen.com/prod.php?id=62678 | Disaster - Day of Crisis | WII


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

AITD verkar riktigt nice.

"Med tanke på att nästa Resident Evil-släpp ser ut att dröja har februariaktuella Alone in the Dark chansen att uppskattas lite extra av alla skräckspelsfantaster."

Pre-Release
Ships 07/15/08 (AITD)

Pre-Release
Ships 05/05/09 (RE:5)

....
....
09 PÅ RESIDENT EVIL 5?!?!?!
Jag som tänkte köpa mig ett Xbox 360 i April för att njuta av RE:5 & GTA4!

-------

Enligt Webbhallen så ska AITD komma i Mars.. Men RE:5 fortfarande 09 där med.. Jäkligt skumt...

Medlem

Postal III
Operation Flashpoint 2
Project Offset

Det är vad jag väntar på mest av allt.

Sen är det ju riktigt roligt med spel som har bra Coop, mer sånt!

Medlem
Skrivet av sebulba666:

men det kommer väl antagligen pratas mycket om dem innan release..

GDC

Fast de två översta(FZ-listan) känns inte riktigt som doldisar tycker jag...

Medlem

läste "fem dildosar" först


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Prototype FTW, fast jag hoppas verkligen att det kommer bara bättre känsla i spelet (ungefär som cg trailern) än vad det såg ut att vara i gameplay trailern


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

bra lista. Tänk att GRID flugit helt under min radar. Jag trodde jag var racingfreak... Det ser i vilet fall som helst väldigt lovade ut även om codemasters tappat på banracingsidan sen gamla BTCC-spelen i slutet på 90-talet.


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

12
Skriv svar