Hackade Battlefield-servrar ställer till problem

Robot
Medlem
Hackade Battlefield-servrar ställer till problem

Bah, därför man spelar Project Reality istället. Ingen som bryr sig om poäng där, mer teamplay och mindre stats-hets.

Medlem

Vilka skummisar.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Bra jobbat Hackers

Medlem
Skrivet av DanneManne:

Bra jobbat Hackers

Bort med dig, dina pubertala fjortis kommentarer är inte behövda.

Detta är rätt synd faktiskt, men jag som tur är har slutat spela vBF2 utan bara kör moddar efter ha tyckt att spelet verkar ha bytt namn till Grenadefield 2, folk är så usla med vapen att de har utvecklat ett beroende av att använda granater och endast granater, samt att 80% av alla servrar kör Strike at Karkand vilket är den sämsta och tråkigaste banan i spelet. Project Reality och Forgotten Hope 2 är just nu det enda av BF2 jag spelar.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av DanneManne:

Bra jobbat Hackers

Bort med dig, dina pubertala fjortis kommentarer är inte behövda.

Detta är rätt synd faktiskt, men jag som tur är har slutat spela vBF2 utan bara kör moddar efter ha tyckt att spelet verkar ha bytt namn till Grenadefield 2, folk är så usla med vapen att de har utvecklat ett beroende av att använda granater och endast granater, samt att 80% av alla servrar kör Strike at Karkand vilket är den sämsta och tråkigaste banan i spelet. Project Reality och Forgotten Hope 2 är just nu det enda av BF2 jag spelar.

Kan inte annat än att hålla med. Dock har folk kört med 3x granater och launchern sedan dag 1 nästan.

Jävligt coolt å kasta alla granater och sedan dra all ammo med launchern och hoppa som några jävla retards. Allt folk med lite aim fatta efter 2 veckor att dom får designa om spelet fort som fan innan det går helt åt helvete.
Launchern tycker jag inte passar in då den helt enkelt är för bra och 3 granater är på tok för mycket.
1 granat hade man klarat sig jävligt bra på eftersom det trots allt är ett teamplay spel då man borde lira i squad och då är 1 granat mer än tillräckligt per person.
Men jag antar att alla newbies som saknar skill helt och hållet måste väl också kunna få chansen att få en frag, synd bara att dom sabba upplevelsen för alla andra.

Årets QQ post och inte alls on topic men så kan det gå.

Medlem

[quote=Divion]

Skrivet av Keasar:
Skrivet av DanneManne:

Bra jobbat Hackers

Men jag antar att alla newbies som saknar skill helt och hållet måste väl också kunna få chansen att få en frag, synd bara att dom sabba upplevelsen för alla andra.

Årets QQ post och inte alls on topic men så kan det gå.

skillen i bf2 är att undvika att bli träffad snarare än att träffa.. hade inget imot ärligt talat. nätkoden dock gjorde var segt.

Medlem

Ja... Undra hur mycket dom "jobbar" på att ta bort dom servrar. EA/DICE är inte dom som bryr så mycket om BF2 längre. Inte 2142 heller. Sorgligt.

Inaktiv

Varför ska man hacka för att sätta dig oskyldiga? Snacka om no lifers.


signatur
Medlem

mm stör mig inte så mkt på grenades men artillery e alldeles för koncentrerat, den liknar ju inte ens arty på riktigt, den e mera som Ion cannon i tiberium wars
Sånt som händer när dem insisterar på o ha unlocks o sånt imo.
Tycker inte om unlocks

Medlem
Inaktiv

ja tycker det inte räcker att permbanna jag tycker de ska få betala för de servrar de förstör. Alla= Slå sönder de!!

Medlem
Skrivet av sebban14:

ja tycker det inte räcker att permbanna jag tycker de ska få betala för de servrar de förstör. Alla= Slå sönder de!!

Vad har dom förstört, samt vad ska dom betala för det?

Medlem

Tacka vet jag Valve, där blir alla perm-bannade från steam om de fuskar

1
Skriv svar