WALL-E premiärplåtat

Robot
Medlem
WALL-E premiärplåtat

Någon relation till Wall-Enberg?


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Sjukt egentligen att man stöter på spelet innan man ens hört talas om filmen. Men kollade upp trailern på apple.com (i HD!) och den verkar ju riktigt lovande! Ser faktiskt fram emot den här tror jag

Medlem

Det finnns bara en robot som städar upp, Vectorman!!!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

galet snygg film iaf.

Medlem
Skrivet av Boulund:

Sjukt egentligen att man stöter på spelet innan man ens hört talas om filmen. Men kollade upp trailern på apple.com (i HD!) och den verkar ju riktigt lovande! Ser faktiskt fram emot den här tror jag

Trailern har legat uppe några veckor nu på apples trailer sida.
I check it daily ^^


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Wall-E verkar bli ännu en av Pixars rader av klassiker. Ser fram emot att se filmen (men inte spela spelet, vi vet alla hur det kommer att gå).

Medlem

Tycker roboten verkar vara galet lik Jonny 5 från Short Circuit (film fån slutet på 80-talet)!

Inaktiv

utvecklarna missade helt att ta inspiration från Ratchet and Clank när dom lade sin ribba för hur bra spelet ska se ut?
R&C har ju flera gånger beskrivits just som en pixar film, det här ser ut som PS2..

fast iofs, då det säkert är multiplatform så kan dom ju inte spamma på med pixar grafik lika hårt som Insomniac kunde när dom gjorde R&C.......vissa konsoler är ju inte starka nog för att hantera sån grafik

Inaktiv
Skrivet av Pumpa:

Tycker roboten verkar vara galet lik Jonny 5 från Short Circuit (film fån slutet på 80-talet)!

Kan inte annat än att hålla med.
http://www.geeksaresexy.net/wp-content/uploads/2007/07/2260-0...

ptr
Medlem

filmen är otrolig jävla snygg. pixar blir bara bättre och bättre. speler däremot... suck säger jag bara. och haha angående F3D sa, att Ratchet and Clank beskrivits som en pixa film så har jag aldrig hört om det, men efter två minuters provande av demot för någon dag sedan så fick jag precis det intrycket

Inaktiv
Skrivet av ptr:

och haha angående F3D sa, att Ratchet and Clank beskrivits som en pixa film så har jag aldrig hört om det, men efter två minuters provande av demot för någon dag sedan så fick jag precis det intrycket

tror dom nämner det i t ex Gametrailers video review..
och sen att folk på diverse forum oxå uttalar sig på så sätt

Medlem

Cute

Den här filmen vill jag också se. Verkar bra men spelet lockar inte riktigt än.

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Tycker roboten verkar vara galet lik Jonny 5 från Short Circuit (film fån slutet på 80-talet)!

Haha, eller hur!
Det första jag och en polare sa när vi såg trailern, galet likt.

1
Skriv svar