Hellgate: London filmat

Medlem

Tycker spelet ser as roligt ut ja.

Animationerna ser iaf bättre ut än i Age of Conan, AoC ser ut som skyltdocker som svingar runt.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv
Skrivet av Clabbe:

Börjar misstänka att de diablo programmerare som 'lämnade' Blizzard och skapade FS i själva verket fick sparken för att dom inte levde upp till Blizzards standard.

Grafiken ser 5 år gammal ut och blandningen fps/slasher + lootsamlande är nog tröttsamt.

Gissar på ett 2.5/5 betyg.

tycker du grafiken ser 5 år gammal ut?
du har ingen aning om vad du snackar om...
hela ditt inlägg är taget ur luften...
jag kan lika gärna skriva att grafiken ser ut som nintendos 8bitare och kombinationen av färger och skuggor gör nog en galen och dement...
samt att man får IQ Paris Hilton...
jag gissa på ett 3/2 betyg....
nä..jag tänker inte stå här å försöka tala med en tegelvägg...inte värt det imo...
....nuff said om det...imo...

on topic..
på filmen så ser miljön lite tråkig ut.....men hadde det varit fyllt med bråte och skit så är det bara i vägen.....funkar inte...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Måste hålla med om att känslan man får är att det måste vara ett antal år gammalt när man ser det. (Är väl just sånt som stelheten, m.m.)

Får väl hoppas att det är roligt, för rent visuellt (om det inte händer rejäla grejer på den fronten inför release) så är det inte särskilt imponerande.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Barnsligt spel, inget blod och inga lemmar som flyger av. Kommer inte ens ladda ner det här.

Diablo 2 med Meridian-modden äger det här.

grattis du får priset för dumamste kommentar!
dom är inte klara med spelet tror nog dom komemr fixa ganska mkt sånt dära........


signatur

Spela spel är kul ibland.

12
Skriv svar