Premiärfilmat: Grand Theft Auto 4
ontopic:
jaja, jätte fint *yawn*
när får vi åka runt i japan då ;D
För att vara en självutnämnd 3dguru är du konsekvent oimponerad av grafik. Är det ditt sätt att säga att du kan bättre själv? Att du sett bättre på annat håll eller att grafik inte spelar roll?
Japan borde för övrigt vara sämsta tänkbara landet för ett bilspel. Om man inte gillar trånga gatorn och bilköer då alltså.
Pwnt.
7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
För att vara en självutnämnd 3dguru är du konsekvent oimponerad av grafik. Är det ditt sätt att säga att du kan bättre själv? Att du sett bättre på annat håll eller att grafik inte spelar roll?
Japan borde för övrigt vara sämsta tänkbara landet för ett bilspel. Om man inte gillar trånga gatorn och bilköer då alltså.
vart i min post nämnde jag nånting om grafik?
jag nämnde varken mina alster eller vad jag tyckte om grafiken i det här spelet.
jag har även aldrig utnämnt mig sjävl som 3dguru, nog att jag har mer skapande kraft än vad du nånsin kommer ha, men att jag skulle utnämna mig själv till 3dguru? nä, inte officielt.
Pwnt.
ursäkta?
Är väl som alla andra GTA. Seriös story och så men lika galet och humoristiskt när man väl spelar. Hoppas det iaf
Jag trodde spelet skulle utspela sig i Europeiska städer, men det varkar som att man spelar en europé i Liberty City. Samma stad som i originalet och i GTA3 altså. Undrar om vissa karaktärer gör comeback från de spelen
Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD
Vill se lite mer gameplay, är lite sur över att detta blir ett multiplattforms lir, eftersom jag såg framför mig att Rockstar skulle försöka pilla fram mer godis ur cell proppen än tidigare.
:evil:
Ja, ..jag blir skeptisk faktisk till mutliplattform alá 360 & PS3, jag menar om jag var utveckalre så skulle jag då utveckla på okomlicerade och kända systemet X360 för att sedan bara porta skiten.. Istället för att utveckla enbart för Cell proppen osv..
"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"
UrSäKtA?.
Får aldrig säga Pwnt, och jag tyckte det passade in ill viss del där haha.
Vill se lite mer gameplay, är lite sur över att detta blir ett multiplattforms lir, eftersom jag såg framför mig att Rockstar skulle försöka pilla fram mer godis ur cell proppen än tidigare.
:evil:
Ja, ..jag blir skeptisk faktisk till mutliplattform alá 360 & PS3, jag menar om jag var utveckalre så skulle jag då utveckla på okomlicerade och kända systemet X360 för att sedan bara porta skiten.. Istället för att utveckla enbart för Cell proppen osv..
Håller med, man kan ju slappna av och göra det bästa av situationen om man koncentrerar sig på ett område. Som du säger lär det bli portning till någon av dom, kasst som faun.
:heart:
7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Nästan lika snygg som GTA 2 trailern.
Hmm den har jag aldrig sett innan. Den enda jag sett från spelet är denna: http://www.youtube.com/watch?v=Byw1DKLy7Zw
Top-view ála GTA1&2 ftw. Håller med budo om att det inte blev lika roligt i 3D. Men detta kan bli mycket lovande. Tycker dock de skulle behållt den stumma typen som de gamla goda liren hade. San Andreas var lite utav ett bottennapp, imo, i serien. Kommer fortfarande ihåg uppdraget i GTA 2 för ryska maffian då man skulle fylla en buss och sen köra till korvfabriken. *nostalgitripp*
Fueled by coffee.
Top-view ála GTA1&2 ftw. Håller med budo om att det inte blev lika roligt i 3D. Men detta kan bli mycket lovande. Tycker dock de skulle behållt den stumma typen som de gamla goda liren hade. San Andreas var lite utav ett bottennapp, imo, i serien. Kommer fortfarande ihåg uppdraget i GTA 2 för ryska maffian då man skulle fylla en buss och sen köra till korvfabriken. *nostalgitripp*
Du kan ju alltid ställa kameran till en "top-view" så har du GTA1,2