Premiärfilmat: Grand Theft Auto 4

Medlem

haha ryss, coolt.
Störde mej nåt enormt på den gnällige jäveln man var i San Andreas.

signatur

yolo

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av F3D:

ontopic:
jaja, jätte fint *yawn*
när får vi åka runt i japan då ;D

För att vara en självutnämnd 3dguru är du konsekvent oimponerad av grafik. Är det ditt sätt att säga att du kan bättre själv? Att du sett bättre på annat håll eller att grafik inte spelar roll?

Japan borde för övrigt vara sämsta tänkbara landet för ett bilspel. Om man inte gillar trånga gatorn och bilköer då alltså.

Pwnt.

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Ser riktigt fräsht ut!

Medlem

Sweet... mother of god! Ser ju ut att kunna bli något detta. Banka fotgängare i höstmörkret 8)

Medlem

shit pommes, kan inte vänta!!!

signatur

Meep!

Medlem

Får väll hoppas det släpps till pc också ser ju grymt lovande ut.

Medlem

wow fyfan det där så ju så sjukt najs ut vissa scener såg nästa foto realistiska ut.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

För att vara en självutnämnd 3dguru är du konsekvent oimponerad av grafik. Är det ditt sätt att säga att du kan bättre själv? Att du sett bättre på annat håll eller att grafik inte spelar roll?

Japan borde för övrigt vara sämsta tänkbara landet för ett bilspel. Om man inte gillar trånga gatorn och bilköer då alltså.

vart i min post nämnde jag nånting om grafik?

jag nämnde varken mina alster eller vad jag tyckte om grafiken i det här spelet.

jag har även aldrig utnämnt mig sjävl som 3dguru, nog att jag har mer skapande kraft än vad du nånsin kommer ha, men att jag skulle utnämna mig själv till 3dguru? nä, inte officielt.

Skrivet av b0ne:

Pwnt.

ursäkta?

Medlem

Är väl som alla andra GTA. Seriös story och så men lika galet och humoristiskt när man väl spelar. Hoppas det iaf
Jag trodde spelet skulle utspela sig i Europeiska städer, men det varkar som att man spelar en europé i Liberty City. Samma stad som i originalet och i GTA3 altså. Undrar om vissa karaktärer gör comeback från de spelen

signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

... I'm an alien, I'm a legal alien, I'm an Russian in New York...

signatur

// Peace

Medlem

Nu kan dom pumpa ut lite gameplay filmer så är jag nöjd

Nån annan som såg Get a Life skylten?

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

GetALife haha ja :P. Fan det här lär bli sjukt bra.

Medlem

Hehe såg den med, och endel andra roliga skyltar med :). Ryska maffian kommer bli kul o vara

Medlem

Kan bli kul det här

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Vill se lite mer gameplay, är lite sur över att detta blir ett multiplattforms lir, eftersom jag såg framför mig att Rockstar skulle försöka pilla fram mer godis ur cell proppen än tidigare.
:evil:
Ja, ..jag blir skeptisk faktisk till mutliplattform alá 360 & PS3, jag menar om jag var utveckalre så skulle jag då utveckla på okomlicerade och kända systemet X360 för att sedan bara porta skiten.. Istället för att utveckla enbart för Cell proppen osv..

signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av F3D:

UrSäKtA?.

Får aldrig säga Pwnt, och jag tyckte det passade in ill viss del där haha.

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Vill se lite mer gameplay, är lite sur över att detta blir ett multiplattforms lir, eftersom jag såg framför mig att Rockstar skulle försöka pilla fram mer godis ur cell proppen än tidigare.
:evil:
Ja, ..jag blir skeptisk faktisk till mutliplattform alá 360 & PS3, jag menar om jag var utveckalre så skulle jag då utveckla på okomlicerade och kända systemet X360 för att sedan bara porta skiten.. Istället för att utveckla enbart för Cell proppen osv..

Håller med, man kan ju slappna av och göra det bästa av situationen om man koncentrerar sig på ett område. Som du säger lär det bli portning till någon av dom, kasst som faun.

:heart:

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Jag vill då inte spela detta på en maskin som låter som en j*vla dammsugare!

ett litet tipps....
ha inte lådan jämte dig....

signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

mycket härligt, Liberty city såg mycket annorlunda.
Ser fram emot lite wackyplay som GTA ändå är

Medlem

liknar source

Medlem

o_O wicked wackert. Sen att jag inte gillade GTA efter det belv 3D hör inte till saken, detta var fint

signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Bt
Medlem
Skrivet av dosman:

Nästan lika snygg som GTA 2 trailern.

Hmm den har jag aldrig sett innan. Den enda jag sett från spelet är denna: http://www.youtube.com/watch?v=Byw1DKLy7Zw

signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av lapa:

liknar source

lol.. Bara för det är höst behöver det inte vara Source

signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Imponerande. Lägg sen på lite stats, perks och skills som i Fallout.

Inaktiv

mums vill ha nu nu nu nu

Medlem

Härligt..
Och kul att vara en ryss också, verkar va en känslokall snubbe..

Inaktiv

Avgjort! Det blir en konsol för mig

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

Härligt..
Och kul att vara en ryss också, verkar va en känslokall snubbe..

jo, men han ser ändå ut att vara sympatisk, berättar om människosmuggling och sånt, verkar vara en reko kille :D!

Medlem

Top-view ála GTA1&2 ftw. Håller med budo om att det inte blev lika roligt i 3D. Men detta kan bli mycket lovande. Tycker dock de skulle behållt den stumma typen som de gamla goda liren hade. San Andreas var lite utav ett bottennapp, imo, i serien. Kommer fortfarande ihåg uppdraget i GTA 2 för ryska maffian då man skulle fylla en buss och sen köra till korvfabriken. *nostalgitripp*

signatur

Fueled by coffee.

Jee
Medlem

Gillar grafiken. Lite mörkare stil.
Hoppas det kommer lite mer info och kanske ett ungefärligt release datum!

signatur

Eller inte?

Inaktiv
Skrivet av Jonkan:

Top-view ála GTA1&2 ftw. Håller med budo om att det inte blev lika roligt i 3D. Men detta kan bli mycket lovande. Tycker dock de skulle behållt den stumma typen som de gamla goda liren hade. San Andreas var lite utav ett bottennapp, imo, i serien. Kommer fortfarande ihåg uppdraget i GTA 2 för ryska maffian då man skulle fylla en buss och sen köra till korvfabriken. *nostalgitripp*

Du kan ju alltid ställa kameran till en "top-view" så har du GTA1,2

Skriv svar