Premiärfilmat: Grand Theft Auto 4
Grymt vackert, älskar natt och dag cykeln. Älskar stilen mitt inne i gröten i staden. Dock lite väl lite pedestrians tyckte jag men det får dom nog till sedan. Spelar ingen roll ge mig det nu. Oktober ser nu fruktansvärt långt ifrån Detta kan nog bli det bästa gta någonsin. Ryss som pratar om människosmuggling e ju bara något så förbannat coolt som det kan bli till gta!
tw, roliga saker i trailern.
Annons för film " I sleept with your mom"
Sedan på den där börs tavlan stog det "Take2"
"americas next top hooker" på en skylt
"heart stopper hamburger något stod det med..."
skoj kommer det bli,
stod liberty city lite överallt så dom gav det iaf rätt bra:
Nämen!
Hur fick ni upp den så fort (trailern alltså)
Det är intet för intet som vi kan kalla oss själva för Sveriges största spelsajt. Förhoppningsvis smakar nattens trailerkaramell bra.
Hälsningar,
Peter på FZ-red.
FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?
FYI: Hela filmen - och bilderna - fångades när den kördes i realtid med 720p-upplösning nyttjande Rockstars spelmotor kallade RAGE utvecklad för nästa generations konsoler.
postar en mirror till vart man kan ladda hem första trailern (eller se den online)
http://www.worldspace.nu/Grand_Theft_Auto_4_Trailer_30th_Marc...
screenshots från trailern: http://www.worldspace.nu/Grand_Theft_Auto_4_Trailer_30th_Marc...
förra tråden dog typ så postar här också
Så länge de håller en schyst framerate och samma röjj som i de tidigare spelen så är det ett givet köp. Frågan är ju bara, 360 eller PS3 versionen... återstår att se.
Tja, det är ju ändå multiplattform, så någon enorm skillnad borde det inte vara... Tänk, kanske, i stil med RB6 Vegas? (Skulle inte det släppas till PS3an?)
Så länge de håller en schyst framerate och samma röjj som i de tidigare spelen så är det ett givet köp. Frågan är ju bara, 360 eller PS3 versionen... återstår att se.
Beror väl på mängden extragrejer de slänger in... alla som har spelat de tidigare spelen vet ju hur mycket innehåll som finns i spelet.
Frågan är ju bara hur mycket det kommer att ta totalt. För isåfall ligger fördelen kanske hos PS3an. Menmen, återstår att se.
Underbart.