Armed Assault-demo hos FZ

Medlem
Skrivet av Qrush:

Blazter vad har du för dator då? Tänkte prova nu kommer tillbaka med edit.

Kolla min profil


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Ett tips om man vill testa singleplayer är att starta en LAN server och köra coop. Då blir teamkompisarna datorkontrollerade.

Medlem

Jag vill ha ett singleplayer demo! Lirade bara OFP i single faktiskt

Medlem

Nais! ^^


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Oj då, detta damp ner från ingenstans. Jag minns att jag läste om detta för länge sedan men att det redan var släpp i vissa länder har jag missat helt. Jag gillade verkligen Operation Flashpoint. Det var nog ett av se senaste spelen som verkligen imponerade mig, speciellt med sina gigantiska ytor. Jag tycker dock, precis som Minai, att det hade varit roligare om de även hade släppt ett singleplayerdemo.

Medlem

Detta Äger


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem

Antingen gillar man eller ogillar, jag har inte baserat en åsikt än, eftersom det inte finns några stabila servrar ännu.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tycker att demot inte var allt för bra utfört. Alldeles för svårt och jag har än så länge inte hittat en server utan allt för mycket lagg och det är nästan omöjligt att träffa ( speciellt med sniper) när soldaterna laggar fram. Sen att spelet krashar då och då när man byter gearet innan uppdragen gör inte saker och ting mycket roligare.

Hur som helst så verkar spelet lovande och jag är säker på att när saker och ting blir stabilt så kommer det bli ett sjukt underbart spel.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vilket skit spel helt enkelt. Alltså ljuden är nåt från 80-talets arkad spel. Nämen nästan, även om spelet är en simulator, betyder inte att dem måste ha overkliga ljud. Har dem inte fattat att ljuden är lika viktig som grafiken. Grafiken är ju inte det bästa heller här, men åtminstone bättre än ljudet. Och kontrollerna är ju helt värdelösa, gillade aldrig OFP, kommer aldrig gilla det här. Det kan va små kul ibland, men i mina ögon är det här spelet ett totalt misslyckat spel, som inte förtjänar kallas next gen.

Och ni som kommer hacka på mig att jag bara bryr mig om grafik och sånt, har fel. Jag kan acceptera dålig grafik och t.om ljud om spelet är kul. Det är inte det här. Kommer aldrig vara kul med sådant buggigt spel. Så ni som tycker att BF2/2142 är buggigt, ja då ska ni nog inte spela det här... Meny systemet är ett stort skämt.

Alltså, har båda skjutit med m16 och KSP90(Squad Automatic Weapon (SAW), M249 Light Machine Gun på utrikiska.) som är precis vapnen som är med här, och det låter faktiskt inte så mycket häftigare än så om jag ska vara helt ärlig, tycker ljudet stämmer in bra O.o

Medlem

inte min typ av spel iaf så det blev uninstall efter 10 min

Inaktiv

Är det ens värt att tanka?


signatur

War never changes.

Medlem
Medlem

Fina aim botar på ai,n och fanns nästan bara skräp servers.

Medlem

Ja, tanka ner och testa det själv istället för och lyssna på en massa Battlefield fanboys


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Den där airlines liknelsen var himla bra!
Sådana människor är
:evil: *svordomar extended version*

Medlem

Nej, <infoga valfri cs/quake/UnrealT-FPS geek> man kan inte bunnyjumpa.

ArmA + MadMartigaN = :heart:

Garvar åt granQ's inlägg!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av HaZe303:

Vilket skit spel helt enkelt. Alltså ljuden är nåt från 80-talets arkad spel. Nämen nästan, även om spelet är en simulator, betyder inte att dem måste ha overkliga ljud. Har dem inte fattat att ljuden är lika viktig som grafiken. Grafiken är ju inte det bästa heller här, men åtminstone bättre än ljudet. Och kontrollerna är ju helt värdelösa, gillade aldrig OFP, kommer aldrig gilla det här. Det kan va små kul ibland, men i mina ögon är det här spelet ett totalt misslyckat spel, som inte förtjänar kallas next gen.

Och ni som kommer hacka på mig att jag bara bryr mig om grafik och sånt, har fel. Jag kan acceptera dålig grafik och t.om ljud om spelet är kul. Det är inte det här. Kommer aldrig vara kul med sådant buggigt spel. Så ni som tycker att BF2/2142 är buggigt, ja då ska ni nog inte spela det här... Meny systemet är ett stort skämt.

Alltså, har båda skjutit med m16 och KSP90(Squad Automatic Weapon (SAW), M249 Light Machine Gun på utrikiska.) som är precis vapnen som är med här, och det låter faktiskt inte så mycket häftigare än så om jag ska vara helt ärlig, tycker ljudet stämmer in bra O.o

Exakt dessutom så äger singleplayer spelet. Har en polare i tjeckien som skickade ett ex till mig plus en engelsk översättnings patch och igen jag säger bara det att spelet äger!


signatur
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Alltså, har båda skjutit med m16 och KSP90(Squad Automatic Weapon (SAW), M249 Light Machine Gun på utrikiska.) som är precis vapnen som är med här, och det låter faktiskt inte så mycket häftigare än så om jag ska vara helt ärlig, tycker ljudet stämmer in bra O.o

Tja du vet hur det är, majoriteten av spelarna förväntar sig hollywood ljuden där en ksp låter som en clusterbomb och den som blir träffad flyger 40m bak


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelet rockar och det var härligt att äntligen se en riktig engelsk version snarare än dom som blivit översatta med patcher


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

katastrof spel..?
Helt oförväntat är det buggigt nätkoden verkar usel och
fysiken e konstig? Helt plötsligt står helin upp o ner på marken
lr vad aha , då visar det sig att man blivit ner skjuten utan att
nåt ens flytit på...

Ush och tankens styr rörelse är juh totalt overkliga :(:(
Neh dem får nog slipa detta ordentligt detta börjar bli
lika flötigt som bf.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av HaZe303:

Vilket

Och ni som kommer hacka på mig att jag bara bryr mig om grafik och sånt, har fel. Jag kan acceptera dålig grafik och t.om ljud om spelet är kul. Det är inte det här. Kommer aldrig vara kul med sådant buggigt spel. Så ni som tycker att BF2/2142 är buggigt, ja då ska ni nog inte spela det här... Meny systemet är ett stort skämt.

Alltså, har båda skjutit med m16 och KSP90(Squad Automatic Weapon (SAW), M249 Light Machine Gun på utrikiska.) som är precis vapnen som är med här, och det låter faktiskt inte så mycket häftigare än så om jag ska vara helt ärlig, tycker ljudet stämmer in bra O.o

Okay, du har alltså skjutit med de vapnen, jag har med gjort det, förutom med Saw, A9 Pansarkskytte 10 mån. Kan säga direkt att de inte är likt, vem vet ni kanske sköt med lösplugg hela tiden, men jag kan intyga att de inte är realistiskt. Och jag är en stor Fan av OPF, men detta spel va en besvikelse. Vet inte varför riktigt, kanske för att det finns så många bra spel inom Soldatsim genren, När OPF kom så var det inte lika stor konkurrens inom detta. Vad vet jag?
En sak vet jag att vapnen inte låter som de ska.

Medlem

Stor besvikelse! Massor av buggar och de hackar för mig när jag spelar med en AMD64 3500+, 2GB ram och 7900GTX.

Suck!

Detta måste de verkligen fila på!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Konstigt för jag märker inte hack, möjligen någon bugg, tycker dock inte om att det tar lång tid att byta från karta till spel när man spelar...

Annars liras spelet på 1600*1200 allt på normal, text på high..
Dator dell m90 bärbar.. grafik gf2500m 512ram 1,5ddr2 ram 2.0ghz merom 4mb cache

Inaktiv

Gillade det skarpt. Grafiken går inte klaga på, tiktigt imponerande med nästan allt på max och ljudet tycker jag är helt ok.
Längtar tills det kommer riktiga servrar

Medlem

För mig hackar det så mycket att det inte går att spela. Det roliga är att det hackar mer om man kör allt på Very Low än om man kör med allt på Max... Kodade de grafikmotorn över en fikarast lr?

Borde ju fan flyta bra med allt på Low med tanke på hur spelet ser ut med de inställningarna?

AMD Athlon XP 3100+, 1024mb RAM, GF6600GT

Inaktiv

BF2 har fortfarande sämsta vapenljuden, låter ju som soft air guns. :/. Här kommer det "crack"/sonic boom-ljud från kulorna iallafall.


signatur
Medlem

Ja, detta är varför småbarnen bör hålla sig till TV-spel, datorer kräver lite mer kunnande.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av granQ:

Lär knappast blir sämre med Arma, men det är klart, man måste ställa in tangenterna själv.

Kan man göra det!
Redan ett uppköp gentemot BF med andra ord


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

När tror ni alla servrar kommer då? Idag?

ro
Medlem

Den där jävla tjeckiska versionen med engelsk översättning var den värsta jävla skiten jag lirat på länge, ohyggligt buggig, gick knappt att lira, AI´n stod för det mesta still någonstans.

Hoppas det här funkar bättre, jag vill att det ska fungera! OPF var grymt roligt och ArmA borde ju vara bättre om dom får sin "shit together".

Skriv svar