Nya World of Warcraft-patchen hos FZ

Medlem
Nya World of Warcraft-patchen hos FZ

Ibland är det bra och vara uppe tidigt.

Medlem

Själv har jag pre-downladat den under de veckor de haft den i test realmarna men nu kan jag alltså installera den. Kan inte vänta till 13:00 när maintence är över!m det är en stor patch kan man ju nästan räkna med konflikter så den blir garanterat extended vilket skulle vara lite tråkigt. Men hoppas kan man ju!

Medlem

Installeras... ;o)


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv

god morgon :$
jaha är det så pass, kanske skulle damma av spelet och prova en månad då, var ett tag sedan nu


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Stabilt jobbat grabbar! snabb download och snabbt tillgänglig på er site!

Medlem

Denna patch har man haft nere länge. Nu är det bara vänta på att klockan ska bli 17 så man har kommit hem och kan börja spela

Misstänker att serverar är lagom uppe då "ska vara uppe 13"

Medlem

Nice, tankar i max också! Trodde jag alldrig, kanske är lite tidigt fortfarande

Inaktiv

Hmm, dum fråga, hur installerar jag patchen? hehe, har bara laddat ner via blizzards downloader innan. Men nu går de riktigt slött, och förstår mig inte på dessa MGQ filerna, någon som har tips?


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

tror du ska kopiera ner dem i patch-mappen som finns i wow-katalogen

Medlem
Skrivet av svevarn:

tror du ska kopiera ner dem i patch-mappen som finns i wow-katalogen

Hitta ingen sånn men testar att göra en


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Tidigast 15.00 är senaste budet

Inaktiv

Tack, det fungerade, kunde man nästan räknat ut med röven och en bit krita

Skyller på tidig morgon


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

It is a good day to be shaman.

Medlem

oroande, efter att ha unzippat det i rätt ap och börjat checka det stanna det på 695 av 697 mb :/ Aja får rensa handfatet så länge :/


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

jag är en lvl 2 Sheep Warrior.

Tack för den snabba nerladdning btw FZ

Inaktiv

Jag kan inte installera pathen efter att ha laddat hem den
Jag saknar /Data/common.mpq - den filen finns i beta-test mappen. Men den är 3.5~ GB stor. Jag har inte den på min laptop som jag sitter på atm så om nån har någon lösning som de kan delge vore det toppen!

Btw: Det går FORT från FZ! Tack så mycket för denna tjänst!

Inaktiv

Själv så har jag inte WOW. orkar inte slösa pengar. visst jag skulle köpt det om det typ kosta 20 kr i månaden. mina kompisar lirar wow. själv blir jag trött av att installera alla patchar som kommer.

Medlem

Update
The maintenance is extended for another 2 hours, with a new ETA at 15:00. We apologise for any inconvenience caused.

Hmm var väl väntat igentligen, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra något annat en stund.

Medlem

Jobba? Så är det klart att installeras på kvällen

Inaktiv

synd att jag är fattig och har inte råd med wow -_-


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Tack fz för den snabba patchen!

Orka sitta med blizzard downloader och vänta flera timmar.

Medlem

Att dom aldrig lär sig av misstagen. Kan väl lika gärna skriva att servrarna är uppe "when its done".

Medlem

Måste säga att Blizzards background downloader är jäkligt smidig. Fattades 1-2mb för mig som laddades ner på några få sekunder. Nu har jag installerat och väntar bara på att servrarna skall komma igång. Läste att de just nu beräknar vara klara till 15.00.

Inaktiv

Hur gör man me dessa MPQ filerna, kommer inte på något fast ja har försökt.
Någon som vill hjälpa mig?

Medlem

Bah kan ngn förklara hur fan jag patchar allt? Hade ingen patch mapp så jag gjorde en, men det är bara mpq filer... och bnupdate vill inte hitta filerna....

FÖRKLARA NÅGON!!??? SNÄLLA!

Antikvitet

Lösningen jag valde var att köra Blizzard Updater någon minut först så den hinner få hem minst ett par byte av patchen. Då skapar Blizzard Updater en katalog i WoW-mappen som heter något speciellt. Sen avbryter man Blizzard Updater och zippar upp den fil man laddat hem från oss i sagda patch-katalog.

Efter detta kan man antingen köra Blizzard Updater (som då kontrollerar filen och eventuellt laddar hem de fragment som saknas och därefter kör updatern) eller köra updater-exe:n direkt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

<3 Fz
sjukt bra filarkiv .. Inte varje dag man tankar 2k+ kB/sec från webben

Och jag som precis lyckats hålla mig borta från WoW i 1,5 månad ... Nu är tentaveckan i farozonen :S

Inaktiv

Shock du skulle inte kunna ge ett namn på den filen, Hittar den inte

Medlem

Det här borde stoppas av staten, denna patch kommer orsaka stora kostnader inom sjukvården pga. hälsoproblemen som kommer hand i hand med BC och samhället kommer förlora på att folk blir borta från jobb och skola!


signatur
123
Skriv svar