Webhallens butik i centrala Stockholm rånad
Har aldrig haft problem med webhallen, har köpt spel och prylar därifrån för närmare 20k över flera år, har väl haft tur? Ang rånet; Sånt händer ju hela tiden i princip men är första gången jag hör att en butik som webhallen får en stöt på sig, men det finns väl rätt mycket cash att ta där.
<3
Jahapp, då har antipiratbyråns arbete gett resultat. Folk vågar inte längre piratkopiera utan tar till gamla säkra metoder, utan risk för att bli ditsatt av mediebolagens lobbyister.
Varning, ovanstående text kan innehålla spår av sarkasm och ironi.
Haha, där fick du till det.
Tunnelbanan har blivit en riktigt katastrofzon!
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Jag tror det var två ur FZ-redaktionen som var ute och rånade för att få upp post-counten på forumet.
Det eller ungar som satsade allt och hela sin skoltid på att bli bäst i Counter-Strike men bara vann varsin t-shirt på ett LAN och nu är i desperat behov efter pengar till mat och hyra.
Jag tror det var två ur FZ-redaktionen som var ute och rånade för att få upp post-counten på forumet.
Det eller ungar som satsade allt och hela sin skoltid på att bli bäst i Counter-Strike men bara vann varsin t-shirt på ett LAN och nu är i desperat behov efter pengar till mat och hyra.
Tror inte direkt FZ tjänar mer om de får upp post-counten på forumet.
Jag hoppas i alla fall att de får tag i rånaren om de nu tog något.
... det finns fler "datorbutiker" på Sveavägen än Webhallen - exempelvis Mycom som ligger nästan vägg i vägg med förstnämnda.
Men Mycom har kanske inte stängt sin butik för tillfället, som webhallen har? står iaf på www.webhallen.com.
Jahapp, då har antipiratbyråns arbete gett resultat. Folk vågar inte längre piratkopiera utan tar till gamla säkra metoder, utan risk för att bli ditsatt av mediebolagens lobbyister.
Varning, ovanstående text kan innehålla spår av sarkasm och ironi.
haha stämmer väl....
straffet blir detsamma om dom åker dit för detta...
*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...
Vad är det för vits att råna Webhallen innan öppning?.. Det är ju på kvällen eller på helgen de har galet med cash i kassan!
Kass service är det iaf. Tjackade en laptop och fick konfirmation inför uthämtning men när ja kom dit hade de slarvat bort datorn så jag fick bege mig till Solna, lagerbutiken.. Måttligt roligt, inte ens en ursäkt fick man..
Vilka security measures kommer de att införa efter detta chockrån?
Webhallen har otroligt många bra kampanjer. Nog endast där jag skulle kunna tänka mig köpa spel.
Så ni vet är dem försäkrade och CDnyklar som vart snodda låsta över nätet. Om t.ex. ett BurnenCrusater vart snott osv.
Personalen är viktigast, att dem är okej.
PS.
Köpte 2 spel på rea där. Otogi2 och PoP2. Spelen kom 1 dag tidigare än väntat. Plastat och jätte fint. Vissa har bara tur andra inte.