Bioshock premiärfilmat

Robot
Medlem
Bioshock premiärfilmat

GIFFFFFFF TILL PC

Edit: mumma, såg just den högupplösta versionen, suget kommer asså :>

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Flakmonkey

Helt skadat bra film... tror inte det kunde presenterat spelet på ett bättre sätt, visar precis det som man saknat i spel ända sedan System Shock 2 ^^

Medlem

Aww jag kan inte ladda ner, fan!

Edit: nu kan jag, jeehu 660Kb/s

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

hmm, är det bara jag som får kravet om användarnamn och lösenord för FZ's filarkiv?

Edit:
Nu gick det fint.

signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Det ser underbart ut, kort sagt.
Stämning, valfrihet och en underhållande story- det är inte varje dag ett FPS erbjuder det. ^^

Medlem
Flakmonkey
Skrivet av prophetic:

Det ser underbart ut, kort sagt.
Stämning, valfrihet och en underhållande story- det är inte varje dag ett FPS erbjuder det. ^^

Nej, System Shock 2 var som sagt senaste gången

Medlem

jag vet inte riktigt hur jag känner..

Medlem
Inaktiv

Shit! Första spelet jag kommer förboka??

signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

valfrihet ger inte automatiskt en bra spelkänsla, boiling point är ett exempel.
men som det såg ut så kan det vara en hit men nuförtiden är jag ändå van med att bli besviken efter alla dessa hypes.

Medlem

Lite besviken. Först säger han att de ska förnya FPS-grenen sedan visar han samma gamla "plocka upp ammo, plocka upp det, plocka uppda , plocka upp, plocka upp...". Sedan säger han att inga stora monster kommer dyka upp. Vad händer sen? Jo damen med vassa cirkelhalvor ramlar ner. Inga monster...ooo nej... Skjuta/undvika kameran har vi faktiskt sett i DeusEx/DeusEx2, HL2 och FEAR sedan SS2. Iaf bara de jag kommer på just nu med finns säkert fler.

Det positiva är humor samt den klaustrofobiska kännslan som de verkar vara nöjda med. Riktigt kul när liten unge klättrar ner från kloaken i början och sedan gömmer sig bakom muskelberget :D. Klarar de av att inte göra spelet för konsolaktig så kan det bli riktigt nice lir.

Medlem

Inte så superimpad jag heller. Jag menar, oj vilken valfrihet. Antingen skjuta sönder kameran eller stänga av den. Verkligen originellt och värt att ta upp i denna video.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Lite besviken. Först säger han att de ska förnya FPS-grenen sedan visar han samma gamla "plocka upp ammo, plocka upp det, plocka uppda , plocka upp, plocka upp...". Sedan säger han att inga stora monster kommer dyka upp. Vad händer sen? Jo damen med vassa cirkelhalvor ramlar ner. Inga monster...ooo nej... Skjuta/undvika kameran har vi faktiskt sett i DeusEx/DeusEx2, HL2 och FEAR sedan SS2. Iaf bara de jag kommer på just nu med finns säkert fler.

Det positiva är humor samt den klaustrofobiska kännslan som de verkar vara nöjda med. Riktigt kul när liten unge klättrar ner från kloaken i början och sedan gömmer sig bakom muskelberget :D. Klarar de av att inte göra spelet för konsolaktig så kan det bli riktigt nice lir.

Finns alltid saker att klaga på, även om han sa emot sig själv några ggr så lockade detta spelet mig rejält, verkar vara riktigt skoj.
Vet inte vad jag ska säga om AIn dock, så många ggr folk påstått att saker inte är scriptat..

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jo det ser onekligen mycket intressant ut men var de verkligen tvungna att visa konsol versionen?

Man märker att det är samma killar/kille som gjort SS2. Det där med att man samlar ADAM som pengar för att uppgradera sig själv, security stations och handlingen återigen verkar drivas fram av ljudinspelningar som man hittar (älskade verkligen det i SS2).

Det blir ett givet köp

Medlem
Skrivet av Daven:

Inte så superimpad jag heller. Jag menar, oj vilken valfrihet. Antingen skjuta sönder kameran eller stänga av den. Verkligen originellt och värt att ta upp i denna video.

Och hur många sätt har du i verkligheten som fungerar då? Dra en filt över dig och krypa?

Inaktiv

Inte jätteimponerad, men det är svårt att bli det nu förtiden.
Men detta kommer sitta fint i 360:n en mörk kväll framför 200 projicerade tum med surroundljud, kanske lite snacks också =D
Stämmningen verkade helt klart finnas där.

Inaktiv
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Daven:

Och hur många sätt har du i verkligheten som fungerar då? Dra en filt över dig och krypa?

haha, ja hade det funnits med så hade jag varit helt såld! grymt innovativt!

Inaktiv

Fint att behöva starta upp IE första gången det här året för att få hem filen...

signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Inaktiv

väldigt imponerande måste jag säga.

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Daven:

Nä, men en onödig sak att ta med i en sånhär video. Är ju verkligen inget speciellt.

Inaktiv
Skrivet av oRRen:

Fint att behöva starta upp IE första gången det här året för att få hem filen...

Fick jag med göra:\ Det var jobbigt...

signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Grafiken: Textur kvaliten varierar ganska häftigt, få delar ser väldigt fattiga ut medans andra ser bra ut. Vatten,ljus, animationer och modeller ser fullt acceptabla ut.

Ljud: Lite svårt att avgöra med berättar rösten men det verkar sitta stabilt, fotsteg osv.

Känsla/Story: Unik uppsättning med 40-50 tals stuk på det hela. Att allt ligger undervatten är också ytterligare häftigt, känns som allt är väldigt avancerat men ändå simpelt gjort. En hel del mörker men ändå inte lika jobbigt som te.x Doom 3. Valfriheten och den ständig resurssamlingen verkar bra ihop, inte många spel som låter en gå in överallt där det är en dörr.

Vapen: Udda "pistol" som säkert e kul att leka med fast jobbig när det kommer plötsliga krissituationer. Kasta olika former av adam/kemikalier verkade lite för, simpelt.

Får ser vad de hittar på ytterligare men det verkar bli ett bra spel för tillfället, inte banbrytande men bra.

Medlem

Jiiihuuu, honom ska vi haaaa.

Helt klart min typ av spel..

Inaktiv

Påminner mig lite om Deus Ex 2.

signatur
Inaktiv

njaaaa.... jag är halvimpad...dom är inte rädda för att visa blod...stort + i hörnet

signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Grymt bra video! Verkligen en spirituell uppföljare till System Shock 2.

Medlem

Blir det bara hälften så bra som SS2 köper jag det. Har man inte spelat SS2 _måste_ man ta och göra det, bli inte heller skrämd för att grafiken är lite "outdated".

Medlem

benji, började köra igenom Little Big Adventure igen så grafik är inget problem. Gäller bara hitta sig en kopia. Och ja, det ser riktigt fint ut

12
Skriv svar