PC Gamer-tävling på FZ

Robot
Inaktiv
PC Gamer-tävling på FZ

Frågorna var faktiskt riktigt svåra


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Har just gjort den.. Hoppas jag vinner

Medlem

Jag chansade bara förutom på första frågan
Jag hoppas strumpa vinner, skulle vara kul om jag vann iofs


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

bah...jag kunde bara första :p.....
orkade inte ens skicka inn mina gissningar för jag kommer ändå inte vinna


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Medlem

Jodå - gratis är gott!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av MagerValp:

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Håller med, finns heller ingen mening med tidningarna. Recensioner och allt kan man hitta på nätet nu.

Men men... gratis :/

Medlem

Jepp och faktiskt är det trevligt ibland o läsa i en tidning istället för att stirra på skämen .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av MagerValp:

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Gratis är godast!

Medlem

jag kommer inte på något vinnande denna gången

Medlem

tycker tidningen är shit bra o det var endå ganska lätta frågor

Medlem

Inge större fel på PCG.
Inte lika mycket strunt som i super play där dom filosoferar i skräp och gör en roman av det som tar 5-10 sidor.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Snacka om att PCG har ekonomiska bekymmer!

En för länge sedan bra tidning som i dagsläget är obsolet.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

PCGamer förlorade tråden för flera år sedan, synd, då tidningen var riktigt bra.


signatur
Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Snacka om att PCG har ekonomiska bekymmer!

En för länge sedan bra tidning som i dagsläget är obsolet.

vadå ekonomiska bekymmer?

Medlem

Tycker att PC Gamer är en av få bra speltidningar.. fast min student ekonomi satte stopp för fortsatt prenumation

Inaktiv

Nu fick google jobba

Med min tur kommer jag inte vinna.. om trisslotten gavs ut i 100 ex och jag köpte 99 lotter så skulle alla vara nitlotter ....

Medlem

Kan inte delta i tävlingar här eftersom jag inte vill ge mina personuppgifter till FZ (vilka på redaktionen har förresten tillgång till dessa uppgifter?), men PC GAMER har ju alltid varit en trevlig tidning. Läste den regelbundet för några år sedan, men nu har tidningens roll spelats ut för min del tack vare(?) Internet.

Nu är den enda speltidningen jag läser regelbundet EDGE. Bryr mig inte om recensioner (som vanligtvis är helt onödiga - speciellt i en papperstidning), utan de fina reportage de har.

Medlem

Kyraal varför oroar du dig för personuppgifterna? FZ är ju t.o.m uppköpta av Hjemmet mortensen, ägarna av PC Gamer. FZ är seriöst och ingen av crew skulle lura dig. Tror att alla i FZ Crew har någon IRL kontakt med andra medlemmar.

Inaktiv
Skrivet av MagerValp:

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Hrmhrmm... När du är hemma hos mig så brukar du ju läsa den! T.o.m. fråga om jag inte har nån liggandes nånstans!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem
Skrivet av Toye:
Skrivet av MagerValp:

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Hrmhrmm... När du är hemma hos mig så brukar du ju läsa den! T.o.m. fråga om jag inte har nån liggandes nånstans!

ROFL!
pwned


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Famest:

Kyraal varför oroar du dig för personuppgifterna? FZ är ju t.o.m uppköpta av Hjemmet mortensen, ägarna av PC Gamer. FZ är seriöst och ingen av crew skulle lura dig. Tror att alla i FZ Crew har någon IRL kontakt med andra medlemmar.

Gammal hederlig paranoia. Förmodligen kommer jag krypa till korset om det dyker upp en tävling som jag bryr mig om

Skrivet av Toye:
Skrivet av MagerValp:

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Hrmhrmm... När du är hemma hos mig så brukar du ju läsa den! T.o.m. fråga om jag inte har nån liggandes nånstans!

Haha, ni är bröder, eller hur?

Inaktiv
Skrivet av Toye:
Skrivet av MagerValp:

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Hrmhrmm... När du är hemma hos mig så brukar du ju läsa den! T.o.m. fråga om jag inte har nån liggandes nånstans!

ÄGD!!

Medlem

De vaju bara att plocka fram kalkylatorn.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Jepp och faktiskt är det trevligt ibland o läsa i en tidning istället för att stirra på skämen .

Ja! Man kan ju passa på mens man installerar om windows.

Medlem

LOL, där kom det fram :P. Har själv varit premunant i flera år, tycker det är en bra tidning, inga som helst klagomål. Tycker det är skönare o koppla av med en tidning i soffan än läsa vid datorn :). Men jag läser ju fz's recenstioner oxå såklart!

Medlem

Famest: FZ är väl numera skyldiga till att lämna ut personuppgifter till polisen om det skulle behövas. Är det inte så?
Vad som krävs för att man skall bli kontrollerad vet jag inte. Det kanske räcker med ett klantigt uttalande som låter främlingsfientligt?
edit (min poäng): Han vill kanske behålla sin anonymitet för att minimera risken att bli kontrollerad/bevakad i onödan. (D.v.s. att en misstanke har väckts men på felaktiga grunder)

Fast Kyraal kan nog svara på det bäst själv. (lägger ner gissningsleken)
edit: Bah.. missade att det var två sidor i tråden...)

Hum, utslagsfrågor har aldrig varit min grej. :/
Må bäste man/kvinna vinna

Inaktiv
Skrivet av Toye:
Skrivet av MagerValp:

PC gamer är ju en riktig skräptidning. Skulle inte ens ta emot en gratisprenumeration...

Hrmhrmm... När du är hemma hos mig så brukar du ju läsa den! T.o.m. fråga om jag inte har nån liggandes nånstans!

Haha, ni är bröder, eller hur? :P[/quote]

Jomenvisst! 8)


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

PC Gamer ja.. var väl en tre år sen nu jag slutade prenumerera men det skulle vara väldans trevligt att få en prenumaration

12
Skriv svar