Upprop mot tom Singstar-store

Robot
Medlem
Upprop mot tom Singstar-store

Well hoppas de får bukt med problemet och släpper fler låtar, funderar på att skaffa det sen till mitt framtida PS3, kommer bli hit på fyllan

Medlem

lite roligt när folk visar missnöje när de inte kan få slänga sina pengar på en massa låtar i Singstar.. något som Sony själva vill nog göra mer än gärna att folk gör.

Inaktiv

antagligen problem med rättigheter.

Antikvitet

Det konstiga är att i recensionskoden vi först prövade, där hade vi fri tillgång till Singstore. Och då fanns det flera hundra låtar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Borde det inte stå "uppror" istället för "upprop"? Eller är det bara jag som är kass på svenska?

Medlem

Orka gnälla, orka spela Singstar över huvud taget.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Borde det inte stå "uppror" istället för "upprop"? Eller är det bara jag som är kass på svenska?

Eftersom det handlar om ett sorts upprop vore det ju konstigt om det stod uppror.

Hoppas dom lyssnar.

Medlem

Singstar utan tvekan bästa fest spelet ;D

Flakmonkey

Helt rätt att klaga på det här... förstår inte vad svårigheten gäller... släpp låtarna loss det är vår!

Bristen på låtar i Singstore hindrar ju dock inte spelet från att vara riktigt kul, men det vore trevligt om de åtminstone kunde lägga in de låtar som finns tillgängliga till PS2.

Medlem

tråkigt när man inte får det man lovats.. fast kan va väldigt ångest när man inte sj. kan leverera i tid

Medlem

hoppas inte det kommer bli lika drygt med rockband, låter häftigt men suger i praktiken.

Inaktiv

Tycker spelet är jäkligt nice och när allt dom utlovat finns på plats kommer det att bli kanon. Men man kan ju inte undvika att bli besviken på låt listan för närvarande, men tror och hoppas att dom löser det här tråkigheterna snart.

Inaktiv

Garanterat rättighetsproblem som ligger bakom avsaknaden av låter på den offentliga Singstar-store.

Inaktiv

Jag tror som teX att det måste vara rättighetsproblem och giriga skivbolag som inte vill släppa låtarna. Fuck you music industry!

1
Skriv svar