Se 18 minuter Battlefield 3

Medlem

Bara en liten reflektion ang Karkand-kartan. i BF2 såg det verkligen ut som en sketen ökenstad, men sandstormar och sånt. Den nya versionen är iofs snyggare, men har inte samma känsla. Nu ser den ut som vilken random stad som helst med palmer och annat flashigt, inte alls samma ökenstadskänsla.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Hoppas dom släpper kartan DC-flyzone! Min favorit karta från Desertcombat! Spenderat många timmar med DC.

Medlem

Lite likt i alla fall.

Medlem

Hon gör väl ett helt ok jobb, och vädersnack är inte heller något problem.
Intressant info. Alltid kul med en titt bakom kulisserna.

Medlem
Medlem

Det som var intressant var att höra animationskillen prata. Det övriga var... standard.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Det som var intressant var att höra animationskillen prata. Det övriga var... standard.

Med lite skön Swenglish som krydda


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

"Åh, en tjej. Och snygg är hon också! Hon vet säkert inte vad hon pratar om."

Genomtänkt resonemang, där.

Medlem

This is going to be åwesome

Medlem
Skrivet av conthox:

Ser verkligen lovande ut

OffTopic:

1) Hur kommer det sig att folk tycker att "hon inte verkar fatta någonting"? Själv ser jag bara en vanlig reporter som interjuvar utvecklarna. Var är det hon gör fel?

2) Varför ens anmärka på hennes utseende överhuvud taget? Det är ju det som bidrar till att tjejjer/kvinnor inte talar om att dom en hon, bara för att slippa allt utseende-tjafs och alla fördomar. Att hon småler hela tiden är ju bara för att det ser bättre ut än att stå och se allvarlig ut, inget mer med det. Till råga på allt så står han också och småler, men det är det ingen som nämner...

3) Vad har hennes utseende med BF3 att göra? Reglerna säger att off-topic-snack skall undvikas. (Ok, antar att mitt inlägg bryter mot det också då: moderatorer - var så goda och rensa.)

Dator/konsolspelare är inte vana vid kontakt med det kvinnliga könet, därav de starka reaktionerna.

Attraktiva människor får inte spela datorspel, tycka om datorspel eller prata om datorspel. Endast finniga 14-åringar får göra reportage, desto finnigare desto bättre.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av conthox:

Bara en liten reflektion ang Karkand-kartan. i BF2 såg det verkligen ut som en sketen ökenstad, men sandstormar och sånt. Den nya versionen är iofs snyggare, men har inte samma känsla. Nu ser den ut som vilken random stad som helst med palmer och annat flashigt, inte alls samma ökenstadskänsla.

Jag var i Hurghada för cirkus 10 år sen, det såg ut som en sketen ökenstad då..

Det gör den inte nu..

^^

123
Skriv svar