FZ fyller 15 år!

Medlem

Gratulerar!


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Gratulerar!


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Grattis FZ! Tänka sig vad tiden går, när man började besöka FZ gick man i skolan.. Idag egen familj, jobb etc... Sicken kontrast


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Grattis! FRAGZONE 4ever


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem
Medlem

Grattis grattis!

Medlem

Hipp hipp!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har inte varit på FZ, förutom när intressanta nyheter kommer upp på sweclockers. Reggade mig endast för att säga grattis!


signatur

Gamertag: Kurdpopcorn på det mesta.

Medlem
Skrivet av fatalbert541:

Grattis FZ!

Come for the grattis, stay for the awesome?


signatur

Videomupp

Medlem

Neee, house passar verkligen inte halvleendes och med en tomteluva

Medlem

GRATTIS FragZone!

Blir osäker på hur länge jag varit aktiv här, före Soulless hade jag en användare under nicket Lotus.
Men det är nog omkring 2002 skulle jag tro och då hade man spinkat på artiklar m.m. en bra tid innan man registrerade sig!

För övrig tycker jag det är dags ni byter tillbaks till FragZone!
Det är inget fel att bevara den gamla språkskolan och FZ låter som något tramsigt gymnasieprogram...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Redaktör
Skrivet av kurdpopcorn:

Har inte varit på FZ, förutom när intressanta nyheter kommer upp på sweclockers. Reggade mig endast för att säga grattis!

Välkommen! Hoppas vi får se dig igen innan 20-årsdagen.


signatur
Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem

Ha den äran på 15-årsdagen. Äntligen byxmyndig!

Betyder detta att ni börjar slöddra med talet i era texter, och slänger fram och tillbaka med politiska och sexistiska åsikter?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

STORT GRATTIS FRAGZONE!!!

Medlem

Grattis FZ! Min mest besökta site sen jag upptäckte den ca 2009.

Medlem
Medlem

Stort jäkla Grattis!:D

Medlem

Oj, visste inte att det var idag! Grattis!

Medlem

Grattis! Bästa spelsiten!!

Medlem

tji imorrn är ju min födelsedag, miss på 1 dag =p

Grattis bro!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grattis! Var en flitig besökare på den gamla goa tiden : ) Var ett måste om man spelade quake

Medlem
Medlem

Sen -98 har jag suttit här.
Ett av mina starkaste minnen från den tiden var att jag frågade på Åhlens om deras butiksversion av Quake hade skeppats med den senaste uppdateringen och det tog 3 st ur personalen att kolla upp detta. Det gjorde den ju såklart inte utan jag fick ladda ner den 18Mb(!!!) stora uppdateringen från fragzone.se varenda gång min mor tagit bort spelet från familjens dator. Det tog många timmar att få ner det med mitt 56k-modem, speciellt eftersom mina bröder lyfte på telefonluren så modemet bröts och jag fick börja om.
Forumet hade en väldigt jobbig layout på den tiden och jag fick min del av noob-hatet redan då, men sen fanns det även dom som snabbt hoppade in och försvarade mig med att säga att alla är vi nybörjare någon gång.

3-4000kr hamnade telefonräkningen på. Mina päron var mindre glada.

Grattis FragZone! Glöm inte ert arv!

Inaktiv

Grattis som fan! Själv hittade jag hit första gången då en polare tipsade om en bra Quake-relaterad sida. Spelade ju nästan bara Quake 2 över LAN på den tiden så det var klart man besökte denna sida ganska ofta. Önskar FZ-killarna fortsatt lycka med sidan och att 2012 blir det bästa året för FZ någonsin.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skriv svar