Se Call of Duty: Black Ops-trailern

Medlem

Awesome spel, måste skaffas.

Medlem
Skrivet av zAce:

Jag har lärt min läxa från MW2. Jag ser att spelet använder samma grafikmotor som dom förra spelen, jag antar att spelet kommer vara kort och antar att dom kommer förstöra multiplayer biten.

CoD serien skulle stannat vid COD4. Inget köp för mig, tycker redan synd om dom som tänker köpa det dock. För jag vet att dom kommer bli besvikna, precis som jag blev med MW2.

Ehhh?
Communityn älskar redan Treyarch för dedicated servers, troliga mod tools. Garanterat köp, väntar fortfarande på det clanspel som ska ersätta cod4 och detta har alla förutsättningar.

Medlem

Om MP på PC blir bra så är det ett köp. Trailern säger ingenting om det dock... så... rätt så ointressant trailer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser inget nytt alls tyvär. Lite finputsad grafik och ny frän story. Tror jag lägger mina pengar på en bio biljett till nån rolig film istället. Liknar för många andra cod spel. Så nej tack. CoD är inte längre som det en gång var.

Medlem

tänker inte yttra mig om hur vida det är bra eller inte då jag själv lirar Call of Duty 4 (med Promod) fortfarande och tänker fortsätta med det.

Men det kan ju inte bara va jag som anser att första explosionen (den med flygplanet som släpper en bomb) ser ut att komma från 90-talet? Va fan.. bör man inte kunna göra en snyggare explosion med dagens teknik? :S

Medlem

Kan funka.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

För mig är det storyn som gör ett bra spel. WaW:s story tyckte jag var lite sisådär. Men jag hoppas verkligen Treyarch lyckas med en bra story i denna del.

Blodet ska inte vara "överdrivet" mycket, tyckte WaW var lite på gränsen när ett ben flög av och man ser en stor remsa blod flyga med den och blodstänket som sedan hamnar på marken eller på en vägg var inte så snyggt heller, men om de kan få blodet mer som i GTA IV så kan detta bli mycket lovande!

Stort plus med Dedikerade servrar också, men jag vill ändå att det ska finnas en matchmaking också, så att man kan välja server eller bara ta en snabbis, som i Bad Company 2 där man hade alternativ med antingen Rush, SQDM etc och välja map. Det är något åt det hållet jag vill att server sökningen ska vara.

Medlem

Nej tack! CoD är bara tröttsamt, gör nåt nytt någongång??


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

grafiken ser fejkad ut på ngt sett, jag har alltid tyckt att det känns ihåligt och kullisigt på cod4 +

Jag blev i alla fall lite småkåt


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Skådade mitt norra öga en kvinnlig soldat i trailern? Ja, dom finns ju i verkligheten så varför inte i CoD. Det förekom kanske tidigare i serien men jag har bara spelat MW och MW 2.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Skådade mitt norra öga en kvinnlig soldat i trailern? Ja, dom finns ju i verkligheten så varför inte i CoD. Det förekom kanske tidigare i serien men jag har bara spelat MW och MW 2.

Det finns kvinnliga soldater i Cod2 under den sovjetiska kampanjen.

Förresten, oj vad folk kan vända kappan för vinden. När Waw släpptes så hatade i stort sett alla Treyarch och älskade IW. Nu är det helt plötsligt tvärtom.
Tänk vad ett spel kan göra...

Medlem

"GOGOG!"
*KABOOOM*
*TRRRRRRRRRRRRR*
"MOOOOOOVE!!!!"
*SCHOFF SHOFF SCHOFF*
"MAYDAY, MAYDAAAY!!!"
*KABLAM BOOOM*

:\

Medlem

Sättet som trailern är gjord ser inbjudande ut. Dock hatar jag det inklippta grafik-utseendet. Explosionerna, skuggorna, geometrin, antal polygoner... Se till exempel vid slutet där han hoppar ut från klippan, ser otroligt sunkigt ut. Hur går det med nutiden?

Jag kommer nog köpa det för att det ser bra ut (story'n dvs), men kvalitétsbög som jag är så ser det grafiska mycket fånigt ut.

Medlem

kick ass..


signatur

*Taptoo101*

Medlem

Säger bara en sak: WTF är det med grafiken?


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Ariath:

Skådade mitt norra öga en kvinnlig soldat i trailern? Ja, dom finns ju i verkligheten så varför inte i CoD. Det förekom kanske tidigare i serien men jag har bara spelat MW och MW 2.

Det finns kvinnliga soldater i Cod2 under den sovjetiska kampanjen.

Kanske ska införskaffa lite äldre spel ur CoD-serien när ekonomin tillåter:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

ehhh vad är det med grafiken? ser ju jävligt nice ut.

ungefär som WaW fast något bättre.

Medlem
Skrivet av Whimsical:

"GOGOG!"
*KABOOOM*
*TRRRRRRRRRRRRR*
"MOOOOOOVE!!!!"
*SCHOFF SHOFF SCHOFF*
"MAYDAY, MAYDAAAY!!!"
*KABLAM BOOOM*

:\

Hoho, klockren beskrivning av bulktrailern!

Medlem

"Meh..."


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

*gäsp*

Har de fortfarande inte förstått att man inte kan göra ett spel som är 100% ös och superballa, dundercoola, tolvårspojkesorgasmiska saker hela tiden, och få någonting att bli minnesvärt? Blir som en fightingfilm där hela filmen är en enda fightingscen. Hur mycket minns man av CoD4 t.ex? Första uppdraget på båten (som förövdrigt lätt är bäst i hela spelet), det med ett Spectre Gunship, och uppdraget där man på ett helt ofantligt dunderotroligt sätt smyger sig förbi de soldaterna som är så blinda att de behöver ledhund allihopa på väg till Pripyat. Fanns väl några flera skapliga banor också. Faktum är iaf att jag fortfarande minns mer av Cod:MW än av MW2 och WaW sammanlagt, så hur värd kan en till actionöverdos bli?

Call of Duty är lika urvattnat som Sylvester Stallone i rollen som Rocky nu för tiden <.<

Medlem

+1 på Inkompetent.

Skulle även vilja se en uppdatering på grafik motorn men det kommer väll inte hända så länge vi har nuvarande gen konsoler som segar utvecklingen.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

+1 på Inkompetent.

Skulle även vilja se en uppdatering på grafik motorn men det kommer väll inte hända så länge vi har nuvarande gen konsoler som segar utvecklingen.

Den uppdateras med varje release.
Treyarch gjorde en ganska markant grafikförbättring mellan 4ran och WaW inte minst för vattnet. Vi får väl se men dem lär ju ha uppat den en hel del igen.

Medlem

Treyarch i all ära men är också helt less på genren... NEXT!


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Haha... Skulle precis fråga när kommer Call of Duty: Another glass of milk sir?

Medlem

ett självklart köp men rätta mig om jag har fel är inte detta lite Vietnam Kriget? spelar mycket Battlefield Vietnam som jag älskar har hoppats att det ska komma ett nytt på det men detta räcker för mig ^^

Medlem

Med dedikerade servrar så är det ju inget snack.. visst kanske sp delen är sönderscriptad som dom flesta cod spelen varit.. Men med möjlighet till en turneringsmod typ Promod så är det givet köp.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

så trött på grafikmotorn COD andvänder -.-

Medlem

Jag skulle säga att det är för tidigt att kritisera spelet än, man ser att inte spelet är klart än, men själv har jag höga förhoppningar och självklart blir det Day one.

Det bästa med Black ops är ju absolut att Treyarch fixade dedikerade serverar, som vissa andra inte tänkte på...


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Sättet som trailern är gjord ser inbjudande ut. Dock hatar jag det inklippta grafik-utseendet. Explosionerna, skuggorna, geometrin, antal polygoner... Se till exempel vid slutet där han hoppar ut från klippan, ser otroligt sunkigt ut. Hur går det med nutiden?

Jag kommer nog köpa det för att det ser bra ut (story'n dvs), men kvalitétsbög som jag är så ser det grafiska mycket fånigt ut.

Självklart så ser grafiken fånig ut, eftersom tänk efter lite...Spelet släpps November, vissa skulle nog tolka det som sjukt mycket tid att jobba med ; ) Så oroa dig inte grafiken fixar sig.

PS: Du är inte ensam om att vara en Kvalitétsbög : )


signatur

I'm having noobs for breakfast

Skriv svar