Kim Kardashians mobilspel går i graven efter 10 år

Robot
Kim Kardashians mobilspel går i graven efter 10 år
Medlem

Att folk spenderar pengar på spel som detta är miljoner ggr mer tragiskt än att Fortnite är världens mest populära spel (enligt tidigare nyhetsartikel)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"Denna resan har betytt så mycket för mig, men jag har insett att det är dags att rikta den här energin mot andra passioner."

Fritt översatt:

"Orka, jag badar redan i pengar."

Utöver det...har hon ett mobilspel?

Medlem
Skrivet av Ender:

"Denna resan har betytt så mycket för mig, men jag har insett att det är dags att rikta den här energin mot andra passioner."

Fritt översatt:

"Orka, jag badar redan i pengar."

Utöver det...har hon ett mobilspel?

Lol precis, som om hon ens har behövt lyfta ett enda finger när det kommer till detta spelet. Inte som att hon sitter och designar nya handväskor till spelet på sin fritid skulle jag tro.

Medlem

Fan också, och jag som precis skulle börja spela det!

Ambassadör
Xbox

Åh nej!


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Fanns det ett Kardashian-spel?


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Spelat det varje dag i 10 år och kan säga att det är betydligt bättre än man kan tro. Grafiken är charmig på ett sånt där läckert flash-spelsaktigt sätt, med ett stänk av billiga Tycoon-pixlar från början av 2000-talet. Kontrollen är enkel och intuitiv a la Mario -- bara peka och inga krångliga knappar! Än bättre, det mesta spelar faktiskt sig själv! Story? Välskrivna, autentiska valley speak-dialoger som hämtade ur en Frank Zappa-låt.

Men bäst av allt är mikrotransaktionerna som är både generösa och billiga, nya Gucci-väskor kostar knappast 100 spänn stycket IRL! Det känns också skönt att veta att de 37 567 kr jag lagt de senaste åren går till bättre behövande, för jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera vare sig min tid eller inkomst. Allt som allt borde ni ge det en chans NU innan det försvinner... Jag har redan ringat in 8 april som en sorgens dag i min kalender.

Releasehästryttare
Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Spelat det varje dag i 10 år och kan säga att det är betydligt bättre än man kan tro. Grafiken är charmig på ett sånt där läckert flash-spelsaktigt sätt, med ett stänk av billiga Tycoon-pixlar från början av 2000-talet. Kontrollen är enkel och intuitiv a la Mario -- bara peka och inga krångliga knappar! Än bättre, det mesta spelar faktiskt sig själv! Story? Välskrivna, autentiska valley speak-dialoger som hämtade ur en Frank Zappa-låt.

Men bäst av allt är mikrotransaktionerna som är både generösa och billiga, nya Gucci-väskor kostar knappast 100 spänn stycket IRL! Det känns också skönt att veta att de 37 567 kr jag lagt de senaste åren går till bättre behövande, för jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera vare sig min tid eller inkomst. Allt som allt borde ni ge det en chans NU innan det försvinner... Jag har redan ringat in 8 april som en sorgens dag i min kalender.

Årets recension klubbad redan nu

Medlem

Vilken speedrun any%-video bör man se på denna?

Medlem
Skrivet av OnParole:

Vilken speedrun any%-video bör man se på denna?

Den kortaste?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Spelat det varje dag i 10 år och kan säga att det är betydligt bättre än man kan tro. Grafiken är charmig på ett sånt där läckert flash-spelsaktigt sätt, med ett stänk av billiga Tycoon-pixlar från början av 2000-talet. Kontrollen är enkel och intuitiv a la Mario -- bara peka och inga krångliga knappar! Än bättre, det mesta spelar faktiskt sig själv! Story? Välskrivna, autentiska valley speak-dialoger som hämtade ur en Frank Zappa-låt.

Men bäst av allt är mikrotransaktionerna som är både generösa och billiga, nya Gucci-väskor kostar knappast 100 spänn stycket IRL! Det känns också skönt att veta att de 37 567 kr jag lagt de senaste åren går till bättre behövande, för jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera vare sig min tid eller inkomst. Allt som allt borde ni ge det en chans NU innan det försvinner... Jag har redan ringat in 8 april som en sorgens dag i min kalender.

1
Skriv svar