Största besvikelsen

Medlem

Guild Wars
Counter-Strike: Source
Heroes V
Jade Empire: Special Edition (Hittils iaf)


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Daikatana och Farcry 2 vinner nog


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Altered Beast (Mega Drive) - en klassiker man inte får missa! 2 timmar senare hade jag varvat spelet och undrade vafan säljaren i butiken snackade om...

Wrath of the Lich King.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Trackmania till ds... Det blev brutalt våldtaget av en plattform som den hade kunnnat äga totalt på...

Age of empires 3 är väl det, genom tiderna, största för mig... Hade verkligen sett fram emot det efter alla långa nätter tsm med aom och de gamla age of empires spelen, alla tre är underbara spel!
Och sen är 3 samma sak fast lite snajdigare grafik, riktigt töntig story, och tråkigare gameplay

Inaktiv

World of Warcraft: Wrath of the Lich King
Horizons: Empire of Istaria


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

"Army of Two" eller "Age of Conan" skulle jag tro

Medlem

Brothers in Arms Hell's Highway , Farcry 2 , Mercenaries 2 , Medal of Honor Airborne, R6VEGAS1,2 osv osv det finns ju löjligt många stor feta missar alltså.

Medlem

Genom tiderna: Som någon nämnde (Tack för det); Army Of Two. Var det verkligen inte bättre än så? O.O

Nu: Rainbow Six Vegas 2
Trodde verkligen att dom hade fixat till det ordentligt. Men att lägga till en "sprint" funktion. Är inte att fixa problemen, multiplayern blev till och med sämre i 2an.

/Alex
@Start And Select
http://startandselect.wordpress.com/

Inaktiv

Far Cry 2 (hur fan kan vakterna komma tillbaka till en post man redan rensat)
Spore (först var det kul när man skulle hämta mat osv men sen när strategi delen med fordon och så kom fram så blev spelet bara ren skit)
Left 4 Dead (Riktigt dö tråkigt att gå igenom missions istället för vara kanske runt 3 hus och så ska man försöka överleva, hoppas inte det nya surivival paketet blir en besvikelse)
Mass Effect (så förbannat tråkigt...)
Gears of War (gillar det bara inte, segt och tråkigt)
Halo 3 (bara massa småbarn som whinar på vilken jävla server man än går in på, mycket dåligt spel i sig också)
Brothers in Arms: Hells Highway (så fort spelets cutscenes dök upp så garvade jag ihjäl mig pga så dåligt animerat)
Halo Wars (bara så förbannat dåligt)


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Oh vad jag inte fattar hur folk kan tycka illa om ME, men men..

AoE III var den största besvikelsen i mitt liv tror jag.
Måste slänga in Age of Conan också, men den tiden de var kul vill jag aldrig byta bort, många fina minnen och stunder


signatur

woop woop

Medlem

Enemy Territory Quake Wars. Jag trodde det skulle kämpa mot BF2 och pusha vidare Dice att patcha.


signatur

i7 930 | GTX460 SLI | Evga x58 Mini | Corsair Dominator 1600mz 6GB | SSD X25-M G2 80GB | WD 1TB x3 | Antec P180 Mini | NH-U12P || Asus UL30JT

Medlem
Skrivet av Kidrobot:

Enemy Territory Quake Wars. Jag trodde det skulle kämpa mot BF2 och pusha vidare Dice att patcha.

ET:QW är ju faktiskt rätt ok!
Det enda halvkassa är att vapnena inte har nån känsla

Edit: Oj, man kanske ska bidra med nåt spel..
Då får det bli Fear Extraction Point.

Visste inte att det var en annan studio som gjorde spelet, så jag hade förhoppningar om att det skulle vara lika kul som första. Men icke!! Fick fan lägre frames per sec än i första och då hade jag inte ens lika höga inställningar, banorna var sååå tråkiga och det fanns ingen skräck! Bara dåliga försök!

Fahrenheit och Dreamfall: The Longest Journey definitivt. Det tidigare har jag väl till viss del att skylla mig själv för, då jag helsvalde hypen om att de val man gör skulle kunna påverka så mycket medan det snarare var detaljer i scener som ändrades - eftersom det då aldrig var något speciellt gameplay som introducerades och storyn blev sämre och sämre med tiden tog det flera år att klara det helt och skratta åt det hellöjliga slutet.

Dreamfall visade sig ha släppt allt vad problemlösning hette, vilket ettan var grymt på, för att bara koncentrera på en klyschig, men hyfsad, story. Zoe var söt men hade ingen personlighet, April hade blivit en käring och den där sista tönten vadhannuhette var så förutsägbar att det inte var roligt längre. Min upplevelse efter två timmar: Prata med A, gå genom två laddningszoner två kvarter bort, prata med B, återvänd till och prata med A, gå genom flera laddningszoner till och prata med C, ... man gjorde kort sagt ingenting själv. Fifan. Dålig uppföljare.

Medlem

Farcry 2. Köpte till och med Collector's Edition. :/

Medlem

Lutar mellan Far Cry 2 och BIA 3, som sagt båda spelen är bra men det levde fortfarande inte upp till förväntningarna...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Gta IV (pc).. köpte det ganska omedelbart när det kom och sedan när jag installerat spelet så ville det inte starta.. Letade runt från forum till forum om folk med liknande problem! Fick vänta på en patch! Urk så besviken man vart!

Medlem

Stalker och Medal of Honor Airborne...

Medlem

Command & Conquer Tiberian sun.
Som jag väntade på det spelet, och vid release stod jag dreglandes vid spelhyllorna i den lokala spelbutiken.

Väl hemma så uppfyllde inte spelet alls mina förväntningar som troligen var astronomiska. Ej spelat det sedan dess.

Medlem

FarCry 2

Lord of The Rings Online

World of Warcraft: Wrath of Lich King

Medal of Honor: Airborne

Mortal Kombat vs DC Universe


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem
Skrivet av bapelsin:

Command & Conquer Tiberian sun.
Som jag väntade på det spelet, och vid release stod jag dreglandes vid spelhyllorna i den lokala spelbutiken.

Väl hemma så uppfyllde inte spelet alls mina förväntningar som troligen var astronomiska. Ej spelat det sedan dess.

:'(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

vanguard
age of conan

Inaktiv

Oj det skulle bli en lång lista om jag skriver ner alla så jag säger dom jag kommer ihåg, en del var stora besvikelser en del små.

Far Cry 2
Fallout 3
Alla Rainbow Six efter Rogue Spear.
Super Mario Galaxy
Wii
L4D
UT3
Mass Effect
dom moderna Tomb Raider spelen.
Assasins Creed
Titan Quest
Warhmmae Online
AoC
Empire Total War
GT4
Ninja Reflex steamworks edition
dom nya Sam n Max
The Club
Halo 2 PC
FF11
Gears of War
Lair
Turok
MGS4
BiA3
Dead Space
Red Alert 3
007 quantum of solace
Resident Evil 4 PC
CoD: WaW
Little Big Planet
Okami

Medlem

Youre a tough man to please it seems.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Dom största besvikelserna någonsin:

Far Cry 2 (Bra idé men hemskt utfört)

Fallout 3 (Bästa spelserien någonsin tycker jag, men kom igen, Oblivion med en mod hemskt!)

Age of Conan (Såg fram emot detta spel något groteskt för att bara få ansiktet inslaget av hemskheter och skitsnack)

Spore (Riktigt rolig idé men i slutändan blev det tomt och monotomt)

Finns ett par till men det är dessa jag tyckte blev dom största flopparna, speciellt Fallout 3. Förbannar idioterna som gjorde skiten än idag.

EDIT: Dock tycker jag olikt många andra att Left 4 Dead är riktigt kul. Det är ett spel jag gärna sätter på efter en dag för att panga zombies i en timme och sen vara nöjd.

EDITEDIT: Red Alert 3.. oh fyfan. kräktes när jag satte på det.

Medlem

Age of Conan, Far Cry 2, Spore, WAR mfl.

Medlem

Det spel jag har varit mest besviken på... stronghold 2. Körde ettan en jävla massa mot brorsan, trodde tvåan skulle fixa irritationsmoment men var mest bajs.

Utöver det så förväntar jag mig inte nått av spel längre. Förvånad att folk skriver far cry 2 så ofta, antar att det är för det är relativt nytt. Det är shysst action lindat i en kass värld ger det lätt 3/5.

Age of Conan levererade jävligt stabilt ett bra tag men det som gjorde mig besviken var hur utvecklarna krossade spelet efter release. Hur ofta blir spel _sämre_ efter ett halvårs patchning egentligen?

Fallout 3, hur kunde någon vänta sig något annat än det som kom? Jag blev faktiskt positivt överraskad, mycket bättre än oblivion.

Mass Effect, helt ok IMO. Vissa saker var bättre utförda än KotoR men fan vad dom behövde slipa på känslan av storskalighet. Det är ju rätt jävla lame när man kommer till nån supergalaktisk rymdstation och stöter på 20 pers totalt och en jävla bar.

etc..
Jag blir helt enkelt inte intresserad av nya titlar på samma sätt som förr, det är inte produktivt. Jag skiter i all hype och är det bra så gillar jag det, men väntar mig inte nått.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

detta är stor besvikelse vad jag har köpt: Counter-strike, Warhammer online, lord of the ring online, Ninja gaiden 2 till xbox360 och GTA4 till xbox360.

Fast Far cry 2 är skiit bra juh!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

FC2 bra?!
segt skit spel.


signatur

Rawr

12
Skriv svar