Medlem
Specc Paladin

Tjena. Har tröttnat lite på min pala (lvl 14). Jag skulle vilja ha lite tips på hur man skulle kunna specca för att levla och questa. Kom med förslag

Medlem

hehe har du tröttnat redan på lvl 14? jag och mina kompisar brukar vara överens att alla klasser är tråkiga inann man kommer upp i lvl 20+ om man inte twinkar någon.

Har inte spelat pala så mycket men jag skulle tänka mig att retri är bäst om du ska lvla själv, men om du är ute efter ett speciellt build kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Medlem

Protection är det som du levlar bäst med på senare lelvar, dock så har blizzard varit så dumma att om du speccar retri eller prot vid level 14 så gör det i princip ingen skillnad, utan det är vid level 30-40 som det börjar visa sig. Men prot pala är vid senare levlar odödlig i PvE mot melee mobs, casters kan va lite elaka. Men det finns inget skönare än att göra "Kill 20 of those quest" i 1 pull.


signatur
Testpilot

Jag levlade som prot från runt 30+ till 60 , det kan gå lite segt att ta död på ensamma mobs men jääklar va man kan pulla grupper av dem o röja loss som Tixfrix nämner.

Skitkul specc att köra då man questar och enkelt klarar quests som normalt kräver flera personer.

1
Skriv svar