Vilken Ipod har du

Youtube-proffs

Ipod Nano 3e generationen svart 8 GB.

Grymt nöjd.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ingen - har en najsig 32gb Zen från Creative.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem
Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Ingen - har en najsig 32gb Zen från Creative.

Här pratar vi om apple ipod inte om zen


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Så fort en iphone kommer med minst 30 gig så blir det fasen en sån altså! mmm, applekåt.. <3


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Varför just 30 gig btw SeniiL? ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

sitter på en ipod video eller vafan dom heter med 30gigs.. funtar på att skaffa en nano från staterna då min blir ganska knäpp när jag försöker träna med den.. hårddisken är lite knäpp redan så den låser sig ganska fort, skiten är tung så den ramlar ur fick när jag lägger mig för att göra nåra random reps.. Men så har den 30 gigs vs 8 på nano. Descisions descisions.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

iPod Nano,1 gb, chansar på 1:a generationen.

Riktigt mysig liten spelare, men som någon sagt i tidigare inlägg så är ju inte ljudet i toppklass...


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

sitter på en ipod video eller vafan dom heter med 30gigs.. funtar på att skaffa en nano från staterna då min blir ganska knäpp när jag försöker träna med den.. hårddisken är lite knäpp redan så den låser sig ganska fort, skiten är tung så den ramlar ur fick när jag lägger mig för att göra nåra random reps.. Men så har den 30 gigs vs 8 på nano. Descisions descisions.

mm, det är för att det HD i dessa ipods, skakar man dom för hårt (springer t.ex) så blir det inge bra hade samma problem när jag försökte jogga en massa med min 30gig ipod classic, lösningen blev att hålla den i handen och svajja med armarna, på så sätt guppade den inte

Varför jag vill ha just 30 gig? jadu, once i went 30 gig i could not go back! Kan ju inte nergradera mig själv på det viset!:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

jadu dawg, min låser sig även i handen :\


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

jadu dawg, min låser sig även i handen :\

Tråkigt min är ett jävla slagskepp. Har tappat den i golvet x-antal gånger från 2 meters höjder samt har en fransman till klasskamrat som jämt ska jävlas genom att slänga min ipod i bordet... Men det lever och mår fin fint ändå!:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

iPod Shuffle 512 mb. Måste byta den snart, även om jag är ganska nöjd med den. Saknar en display och behöver mer minne, så det blir väl en Nano nästa gång.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Ipod nano den första versionen (vita)..lätt den snyggaste och en Iphone 3G telia :D:D..Hade jag varit rikare hade jag fixat Macbook air också ffs

Medlem

har en 8Gb Zen från Creative..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv
Skrivet av Fenix:

har en 8Gb Zen från Creative..

det är ingen iPod ..


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

iPod Classic 80 gig.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

iPhone 16 gig, cammo varför både en touch och phone? -_-


signatur

I'm the best around...

Medlem

en importerad iPhone 8 GB med död strip på touchscreenen. Yaay för att importera grejer av urusel kvalitet.

Medlem

touch 32gb. bra o ha när man pendlar till jobb varje dag

Antikvitet

Jag har en Iphone 3G 16GB Svart som min nya privata mobil, ipod och surfälskling. Bästa apparat jag ägt, trots alla dess små brister.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

iPod Nano 8 GB.

Medlem

iPod Touch 16GB.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av quadpod:
Skrivet av Fenix:

har en 8Gb Zen från Creative..

det är ingen iPod ..

precis


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Redaktör

Ipod G4 20 GB. Underbar maskin som gör det den ska perfekt (spela musik). Tyvärr suger Itunes nästan lika hårt som valet att sortera låtarna efter id3-taggar istället för filnamn (eller en kombination). Har haft min Ipod i 3,5 år och fortfarande inte fått samlingsskivor att funka likadant i Ipoden som i Itunes... Itunes funkar dessutom illa under Windows, tar en evighet att starta och processa saker. Inte helt överraskande är det kalas på Mac. När jag kör Ipoden i en pc brukar jag använda Winamp istället; inte heller helt bra men ändå rejält mycket trevligare än Itunes.


signatur
Medlem
Skrivet av John:

Jag har en Iphone 3G 16GB Svart som min nya privata mobil, ipod och surfälskling. Bästa apparat jag ägt, trots alla dess små brister.

En FZ-style recension tack! Funderar på att slopa min 30 gig minimum regel.

Det jag är mest orolig för är att den inte har IR och att man tydligen inte kan använda japanska mailfunktioner helt ut, men det kanske du inte vet nåt om iofs...:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Antikvitet

En recension? Okej, den får sex FZ-loggor i betyg av fem möjliga.

Har japanerna någon annan typ av e-mail som är lite bättre? :S J-mail?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

En recension? Okej, den får sex FZ-loggor i betyg av fem möjliga.

Har japanerna någon annan typ av e-mail som är lite bättre? :S J-mail?

I Japan används det inte SMS som man gör i Sverige, skicka medelande från telefonnummer till telefonnummer (det finns såklart, men används inte)

Utan man får helt enkelt en "vanlig" mail till sin telefon, denna mail används till komunikation mellan datorer och telefoner. Väldigt smidigt! och billigt!

min är t.ex Ottoson.robin@softbank.ne.jp och fungerar precis som en vanlig mail.

Läste snabbt någonstans att dessa mailfunktioner inte ska funka så bra med iphone?

Men 6/5 låter som ett bra betyg tack :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Svart Ipod Video 60 GB, Grön Shuffle (senaste versionen) 2 GB, Ipod Nano svart 8 GB (senaste versionen).

Medlem

Ingen. GIllar inte tanken att bli låst att använda itunes för att föra över musik. För Itunes är skräp. Enligt min uppfattning. Nae. Jag villha mitt drag and drop. (och jag skiter i att det finns "program" som låser upp den funktionen till ipod) Använder min Sony Ericsson W660i walkman som mp3-spelare. Funkar ypperligt.

123
Skriv svar