Konceptkonst för Dragon Age 4 inkluderar Antivan Crows

Robot
Konceptkonst för Dragon Age 4 inkluderar Antivan Crows

Räkna med skumraskaffärer när kråkorna är inblandade.

#Bioware, #Dragon-age-4


Medlem

Ser mer ut som Sci-fi… Jag önskar snarare en återgång till stilen i Origins. När får det spelet en remake i still med Mass Effect förresten?

Medlem
Skrivet av 7ogus:

Ser mer ut som Sci-fi… Jag önskar snarare en återgång till stilen i Origins. När får det spelet en remake i still med Mass Effect förresten?

Du behöver inte vara orolig för att spelet ska bli Sci-Fi... Men desvärre tror jag mer på att 4:an blir mer likt 3:an än Origins. Riktigt synd. Jag kommer spela det i vilket fall, men en remake på Origins hade smällt högre.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Bioware har vandrat så långt ifrån klassisk RPG man kan komma. Nu gäller att designen är flashig och edgy, och såklart ska alla bakåtsträvande spelare fostras med normkritik och superwoke.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Bioware har vandrat så långt ifrån klassisk RPG man kan komma. Nu gäller att designen är flashig och edgy, och såklart ska alla bakåtsträvande spelare fostras med normkritik och superwoke.

Verkligen. Men det är tur att andra utvecklare tagit över stafettpinnen med bravur. Dock i mer indie/kickstarter-anda än AAA. Hoppas inte Microsoft sabbar Obsidian Entertainment bara...


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

1
Skriv svar