FZ-tävling i kärlekens tecken

Robot
Skägg.
10 Chambers
FZ-tävling i kärlekens tecken

Både Tompa och John vet att jag har bättre skägg än båda tillsammans!


signatur
Medlem

Har ingen Xbox - så jag avstår från att tävla.

Lycka till. ^^

Medlem

Nu måste jag vinna, behöver verkligen två till kontroller

Medlem

Ishra, jag med!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Har ingen Xbox - så jag avstår från att tävla.

jag har ingen tjej - så jag avstår från att tävla

Antikvitet

...för kvinnliga bekanta har man ju aldrig på besök. Och färgade kontroller går ju förstås inte att använda ensam, hur skulle det se ut?!

*suck*


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

...för kvinnliga bekanta har man ju aldrig på besök. Och färgade kontroller går ju förstås inte att använda ensam, hur skulle det se ut?!

*suck*

skämtade bara

Medlem

Två kontroller till skulle inte vara fel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av John:

...för kvinnliga bekanta har man ju aldrig på besök. Och färgade kontroller går ju förstås inte att använda ensam, hur skulle det se ut?!

*suck*

Jag har inga kvinnliga bekanta och mer än en handkontoll behöver jag inte när jag är ensam.

Medlem

Hmm..
Kan inte tävla.
"Den här tävlingen kräver en ifylld postadress för att kunna delta. Klicka här för att kontrollera din inmatade postadress."
Men när man klickar o kollar inställningarna, så har jag en emailadress inmatad.
Varför funkar det inte?

Redaktör

Du måste även ha din adress ifylld, annars vet vi inte vart vi ska skicka den eventuella vinsten.


signatur
Medlem

Skicka till mig istället, det bör funka.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Har ingen Xbox - så jag avstår från att tävla.

Lycka till. ^^

Du kan faktiskt använda 360 handkontroller på din pc för att lira typ bilspel.
Funkar hur bra som helst.

Medlem

Okej.. Funkar fint nu Tompa. Kom ju dock inte upp någon "varning" om att ens adress måste vara ifylld.
ANYWAY.. Måste få säga att den sista frågan om vad man använder sin xbox 360 till mer än att spela spel på skivor... Ja, den frågan känns lite väl torr.

Frågor så som: Varför ska du vinna? eller liknande där man får skriva något mer personligt brukar ju vara bättre.

Medlem

Hoppas på en vinst, för en gångs skull........


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

sedan jag bor i italien skulle racka for att vinna

Medlem

Ohoo, hoppas på en vinst som WaltX, ett par dosor till min vita ensamma dosa vore inte heltfel

Antikvitet
Skrivet av Håkan:

Hmm..
Kan inte tävla.
"Den här tävlingen kräver en ifylld postadress för att kunna delta. Klicka här för att kontrollera din inmatade postadress."
Men när man klickar o kollar inställningarna, så har jag en emailadress inmatad.
Varför funkar det inte?

Skrivet av Håkan:

Okej.. Funkar fint nu Tompa. Kom ju dock inte upp någon "varning" om att ens adress måste vara ifylld.
ANYWAY.. Måste få säga att den sista frågan om vad man använder sin xbox 360 till mer än att spela spel på skivor... Ja, den frågan känns lite väl torr.

Frågor så som: Varför ska du vinna? eller liknande där man får skriva något mer personligt brukar ju vara bättre.

Jo du Håkan, nu måste jag allt vara fräck nog att be dig öppna ögonen. Du klistrade ju in varningen i ditt första inlägg och sen säger du att ingen varning visades? Det står "postadress", inte "e-postadress".


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Haha.. Okej, jag drar tillbaka mina kommentarer om varningen.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Måste få säga att den sista frågan om vad man använder sin xbox 360 till mer än att spela spel på skivor... Ja, den frågan känns lite väl torr.

Frågor så som: Varför ska du vinna? eller liknande där man får skriva något mer personligt brukar ju vara bättre.

Enligt mig så är just såna frågor sämre, alla skriver ju bara massa skit där för att vinna, typ "mitt hus har brunnit ner så därför behöver jag vinna detta spel..." Den här frågan som var till den här tävlingen tyckte jag var bättre, känns som det kanske blir mer riktiga svar.

Medlem

Woo! Nu är den slut

1
Skriv svar