Viking: Battle for Asgard filmat

Robot
Medlem
Viking: Battle for Asgard filmat

MO BLOOD!

Medlem

Första spelet från Creative Assembly som jag inte tror kommer bli så bra. Jag håller dem högt efter den fenomenala Total War serien och jag tycker nog de ska hålla sig till den genren. Detta ser som sagt lite B ut. tyvärr...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Första spelet från Creative Assembly som jag inte tror kommer bli så bra. Jag håller dem högt efter den fenomenala Total War serien och jag tycker nog de ska hålla sig till den genren. Detta ser som sagt lite B ut. tyvärr...

Du måste avaktivera Sissela Kylefiltret och aktivera "Den bästa scenen i LotR-filmerna är Rohirrims anfall vid Pelennor"-filtret. Then it shall all become clear.

Nae, seriöst. Klart det är ett pekoral av stora mått. Men sånt är underbart om man är på rätt humör. Dessutom tror jag på CA:s förmåga att rendera många fiender. I princip så ser jag detta som en möjlighet att få hoppa in i en av gubbarna i Total Warspelen och få vara med under slaget. Allt annat bjäfs är trevliga bonusar.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Första spelet från Creative Assembly som jag inte tror kommer bli så bra. Jag håller dem högt efter den fenomenala Total War serien och jag tycker nog de ska hålla sig till den genren. Detta ser som sagt lite B ut. tyvärr...

Kanske dags att kolla upp vad de gjort innan man uttalar sig? De har redan gjort ett liknande spel tidigare nämligen; Spartan: Total Warrior för XBox och PS2. Och det fick inte så dåliga recensioner heller.

http://xbox.ign.com/articles/661/661105p1.html

Citat:

Closing Comments
Spartan: Total Warrior does so many things right that it genuinely pains us to see the experience get bogged down by a handful of major annoyances.

Medlem

Jag kan inte hjälpa att tycka det är lite ballt ändå

Skrivet av Snowman01:

Jag kan inte hjälpa att tycka det är lite ballt ändå

..sitter ju i generna, vad skall man göra!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Får Rune vibbar hopps de kommer ett Rune 2 till pc.

Medlem

woho! vikingar!

aja, kan väl kanske va kul..

Inaktiv

Fördelen med action-spel av den här typen på konsoll är handkontrollen. Faktum är att jag enbart köpte min 360 för att spela action-adventure/beat'em ups/etc. Fps och rts skulle jag inte röra med en tång på konsoll.

1
Skriv svar