Inlägg av Supr3me

Inlägg som Supr3me har skrivit i forumet

Skrivet av walter_iego:

Varje video är likadan, kaos och förstörda byggnader, är det allt vad BF handlar om idag?

Vad ska de handla om då? Små barn som springer runt och kastar rosenblad i solnedgången?

Skrivet av Shadee:

http://www.youtube.com/watch?v=z3ZiVn5L9vM&feature=related

Den låten får igång minnen som är 20 år gamla

Verkligen! Tetris vad första spelet jag ägde på Gameboy, sån jävla nostalgi.

Helt rätt, roligaste co-op jag spelat i år va Portal 2. Man älskar att hata Glados.

Hahah, desperationen när Darth söker jobb som Jedi, där brast det för mig.

Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Supr3me:

Hah, jag kan se deras konferensrum framför mig. "Öhm... nu brainstormar vi 100 olika sätt att spela FPS på, sen implementerar vi alla".

Känns som de skjuter sig i foten med alla jävla spellägen de hittar på.

Om MW3 bara skulle haft några få spellägen så skulle folk gnälla på hur enformigt det är. Nu när MW3 har en uppsjö av olika spellägen så gnälls det på att det är "för mycket".

Mm, life's a bitch.

Hah, jag kan se deras konferensrum framför mig. "Öhm... nu brainstormar vi 100 olika sätt att spela FPS på, sen implementerar vi alla".

Känns som de skjuter sig i foten med alla jävla spellägen de hittar på.

Bra spelat, och lagets individuella facit var det ju inget fel på heller. Synd att det inte gick hela vägen!

"Episkt" - 2010-talets mest överanvända ord...

Nice verkar det. Med Frostbite 2 motorn skulle de även kunna göra C&C:Renegade 2 *sarc*

Skrivet av White:
Skrivet av Tokn:
Skrivet av Supr3me:

Personligen tycker jag banorna (speciellt conquest assault med 5 flaggor) är för stora för 24 spelare. De mindre banorna (conquest assault 3 flaggor) passar sig bättre på ps3/xbox och borde vara standard. Sedan finns det för lite fordon, det är skittråkigt att springa 250-400 meter på Wake Island tex. för att någon har bestämt att det inte ska finnas fordon till alla. Suicide brukar bli ett alt.

Håller med, kan förstå att pc tycker banorna är för små, men för oss på konsoll känns de faktiskt lite stora ibland. träffar ju knappt på en kotte vissa matcher..

Det kan jag inte hålla med om. Tycker aldrig att någon bana känns för stor eller för liten utan alltid väldigt perfekt.

EDIT: Ah, jag spelar Rush. Kanske därför.

Mm jag menade såklart Conquest och Conquest assault, spelade första rush-matcherna på B2K igår och då blir kartan mer koncentrerad.

Personligen tycker jag banorna (speciellt conquest assault med 5 flaggor) är för stora för 24 spelare. De mindre banorna (conquest assault 3 flaggor) passar sig bättre på ps3/xbox och borde vara standard. Sedan finns det för lite fordon, det är skittråkigt att springa 250-400 meter på Wake Island tex. för att någon har bestämt att det inte ska finnas fordon till alla. Suicide brukar bli ett alt.

Detta var väl det sista man ville höra om framtida Zelda-spel. Serien dog lite i mina ögon vid lanseringen av Wii och Twilight Princess... Om man ens ska testa SwS återstår att se, som någon tidigare skrev det känns lite meh, att vifta runt med med en Wiimote när man är lite äldre.

Skrivet av DarkZide8:

Fint. Jag tycker att den här mannen förtjänar respekt. Hade jag varit i hans sits så vet jag inte om jag hade orkat att få mina spel jämförda med Ocarina of Time hela tiden. Like it or not, men han är en del av Zelda nu och jag tror inte Zelda-fans har något emot vad han kan tänkas vilja sätta in i serien, han är trots allt ett Zelda-fan själv.

Orka och orka, det är väl det man får leva med när man skapar nya spel som inte riktigt når upp till sina föregångare (i detta fall OoT).

Våldsamma spel i sig gör inte människor våldsamma. Däremot kan kan människor med någon sjukdom/diagnos/symptom/psykisk störning som tidigare visat sig i våldsamma former triggas av våld från spel eller annan media. Våldsamhet är något som alltid funnits hos individen antingen medvetet eller undermedvetet, det är inget som skapas av tv-spel eller annan media i sig.

Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it (dangerous in Hardcore mode!)

Detta har inte varit ett problem imo tidigare. Jag tappar alltid granaterna om de kastas när jag dör.

Kul skämt r-tards...

Skrivet av Zax:

Tja vad ska jag säga mer än att jag vill ge dessa utvecklare en smocka. Det är uppenbart att dem slickat all-in med investerarna och gjort en one night stand med lönekuveret dem SKITER i själva spelet, att mw2 expensionen är klart bättre än det här förklarar en del del. Dem skulle tagit mw2 och polerat grafiken och slängt i banor som inte är slumpvis genererade samt de extra killstreaks för skoj skull vipps mycket mycket bättre spel med enkla medel xD och likt förbannat 10 milljoner sålda ex. Testade skyrim, grafiken och mekaniken är på sin höjd lika bra som oblivion 1 men det hackar som fan med i7 4ghz och superklockad gtx 460, introt och windows media player menyerna är helt värdelöst, du ser en drake utanför grottan tre stenkast därifrån är närmsta by där en gammal tant pratar om att hon sett en drake men ingen tror på henne... Där blir jag förstelnad och undrar vad det är som pågår, här har man väntat innerligt på oblivion 2... Det är bara valve, bethesda och blizzard o nån mer gammal stöt som gör spelbara spel idag men dem släpper alldrig några så jag ska sälja min 5månader gamla nyss uppgraderade dator i förmån för en i3 bärbar dator för 3000kr och en hifi anläggning i stället.

Oblivion 1 och Oblivion 2? O.o "Oblivion 1" heter The Elder Scrolls: Oblivion (fjärde spelet i serien) och "Oblivion 2" heter The Elder Scrolls: Skyrim (femte spelet). Dessa är inte kopplade till varandra som uppföljare och föregångare storymässigt sett.

Bara de inte begränsar repareringen helt som i BC2, där man helt plötsligt efter ett tag inte fick poäng för att reparera trots att polaren blir sönderskjuten av fiendetanks. *Byebye friendoo* haha

Uppmärksamma att EA säger att det blir ett BF4, inte DICE. Men jag antar att EA sätter på och DICE tar emot.

Sämsta "bästa" listan någonsin, nuff' said.