Filmen mäter tre minuter och 14 sekunder och bjuder både på kommentarer från utvecklarna där de förklarar varför vi ska se fram emot #The Agency och gameplay-sekvenser som vittnar om spelets tecknade stil och fokusering på action.
[v=578]
Filmen mäter tre minuter och 14 sekunder och bjuder både på kommentarer från utvecklarna där de förklarar varför vi ska se fram emot #The Agency och gameplay-sekvenser som vittnar om spelets tecknade stil och fokusering på action.
[v=578]
Efter tio blodiga år är spelet äntligen färdigt.
De var sextiofyra. Till slut var de bara två kvar: GLaDOS och Bowser. Vinnaren är...
Veckans frågesport handlar om bokstavligt talat de roligaste spelen.
Arrowhead säger att vi ska skicka klagomålen till Sony.
Så länge vi bråkar om tighta kläder kommer ingen vilja ha oss.
Gudstvivel och sotsvart humor i ett spel som inte liknar mycket annat.
Xcom 2 och andra omöjliga motståndare bjuder upp till helgdans.
Fragzone-fredag i dag: Sweclockers-Calle gästar och talar artificiella (o)vänner.
I en spoilerfri recension berättar @Mjausen om en nackdel: det tar slut.
Roll7 och Intercept Games hänger löst.
Överlev i en underjordisk forskningsanläggning.
Men markerar inte nödvändigtvis slutet för Elden Ring-världen.
Factorio möter Minecraft möter Satisfactory.
Var med när flera Ubisoft-varumärken drabbar samman.
Den första spelvågen av två i maj presenteras av @Mortaigne (tack!) i forumet.