The Godfather 2 i början av nästa år

Robot
The Godfather 2 i början av nästa år

Verkar helshyst, hoppas det inte är lika upprepande som 1an..... Sen så var väll grafiken inget att hänga i granen


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Jag tillhörde minoriteten som faktiskt gillade det första spelet så det här ser jag fram emot...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Såg preview till Godfather 2 på Gametrailers.. Jag blev inte imponerad. Ser ut att vara exakt samma stuk som förra spelet. Lika stel bilkörning m.m. Tror jag skippar detta ändå. Det är verkligen inte nåt Mafia, eller nåt GTA.
Kommer det en demo testar jag väl det. Men jag har inga höga förväntningar.

Medlem

Grafiken va inte så mycke o hänga i julgran.. :/ Men jag gillade ettan. Detta kan nog bli kul.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Grafiken va inte så mycke o hänga i julgran.. :/ Men jag gillade ettan. Detta kan nog bli kul.

Skrivet av beersgarden:

Jag tillhörde minoriteten som faktiskt gillade det första spelet så det här ser jag fram emot...

Samma här:up:


signatur
Medlem

Fan vad alla är grafikkåta, Red Faction 2 är fortfarande kul att spela! Specielt med Statham som röstskådis!

Medlem

Haha, ettan var faktiskt kul. Men detta är bara för mycket. "Im not a mobster, Im a Don!" Wooooh! Hah, nej tack.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ni som gillade ettan ska banne mig köpa Mafia å spela det istället.
Det enda som var lite jobbigt i Mafia var ett race men annars var det hur bra som helst, storyn är underbar.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Ni som gillade ettan ska banne mig köpa Mafia å spela det istället.
Det enda som var lite jobbigt i Mafia var ett race men annars var det hur bra som helst, storyn är underbar.

Spelade Mafia när det kom och tyckte det var underbart, men det betyder inte att jag inte kan uppskatta Gudfadern också... Det ena behöver inte utesluta det andra;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Woohoo! Ser ju likadant ut some ettan! Perfekt! Jag älskar ettan av hela mitt hjärta :heart:

Medlem

EA Games, we sell shitty games with famous titles.
min respons på förra spelet. är väl inte lika lätt road som jag en gång var. Mafia2 har man ju mer förväntningar på.

btw, när dom försöker släppa det på alla platformer möjligt så blir det inget bra spel på nåt platform, funkar inte, dock så tjänar man ibland mer på det om det är ett kännt namn.. EA ftw.

Skrivet av TruB:

EA Games, we sell shitty games with famous titles.
min respons på förra spelet. är väl inte lika lätt road som jag en gång var. Mafia2 har man ju mer förväntningar på.

btw, när dom försöker släppa det på alla platformer möjligt så blir det inget bra spel på nåt platform, funkar inte, dock så tjänar man ibland mer på det om det är ett kännt namn.. EA ftw.

Trolla, eller vadå?

Jag trycker på carebear knappen


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av TruB:

EA Games, we sell shitty games with famous titles.
min respons på förra spelet. är väl inte lika lätt road som jag en gång var. Mafia2 har man ju mer förväntningar på.

btw, när dom försöker släppa det på alla platformer möjligt så blir det inget bra spel på nåt platform, funkar inte, dock så tjänar man ibland mer på det om det är ett kännt namn.. EA ftw.

Trolla, eller vadå?

Jag trycker på carebear knappen

med dina lagom intelligenta inlägg tidigare så kan man ju undra vem som mest liknar ett troll. jag har ialla fall en grund att stå på.

Skrivet av TruB:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Trolla, eller vadå?

Jag trycker på carebear knappen

med dina lagom intelligenta inlägg tidigare så kan man ju undra vem som mest liknar ett troll. jag har ialla fall en grund att stå på.

Vilka inlägg då?

"Samma här :up:"?

Att nämna inlägg från andra trådar har ingen som helst substans här eftersom det är ett helt annat ämne och perspektiv.

Har du problem med något jag säger på andra trådar så får du diskutera det där och om du vill vara dryg var vänlig ta det i PM.

Om du vill försvara ditt tidigare inlägg så gör du bäst i att inte kalla folk "lagom intelligenta". Det lilla jag sett av dig lämnar mer att önska. Tack så mycket.


signatur
Medlem

oja, för att insuera att jag är ett troll när jag inte precis dissat spelet du verkar se fram imot gör dig till en ängel?
tycker du satte ribban rätt lagom med det inlägget.

Skrivet av TruB:

oja, för att insuera att jag är ett troll när jag inte precis dissat spelet du verkar se fram imot gör dig till en ängel?
tycker du satte ribban rätt lagom med det inlägget.

Offtopic men ändå:

Antar att du inte såg smileyn då?

Hade jag velat vara dryg hade jag gjort :\ eller

När jag sade "trolla" så var det med en smula ironi samtidigt som jag sade "carebear".... jaja du kan dra dina egna slutsatser ändå men inte mitt fel om en kommentar feltolkas, om det inte är min avsikt.


signatur
1
Skriv svar