Första halvårets speltopp

Robot
Inaktiv
Första halvårets speltopp

GTA är tråkgt.. ALLA spelen är så sega att köra ut.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Counter-Strike 1: Anthology
World of Warcraft (PC)
Warcraft III

seriöst lol på dom här 3 spelen vem köper? min 12år yngre bror köpte Diablo2 för någon månad sedan vänta bara snart kommer Diablo2 upp på säljlistorna igen

Medlem

Svenskar har ju en rätt intressant smak för spel om man säger så. Vi tycks ha förkärlek för gamla PC-spel resten av världen glömt.

Inaktiv

Det är härligt att den, i finare kretsar, så bespottade 360:n står sig så väl under ett år då PS3:an skulle dominera. Nu väntar vi på beskedet att MSG4 konverteras till MS glädjebox

Inaktiv

Tror att ett av skälen till att Warcraft 3 fortfarande ligger i toppen är pga Defence of the Ancients. Nästan fler som spelar DotA än det vanliga spelet.


signatur

dare to be bold

Medlem

Trevligt att se att AoC säljer, ytterst störande att de kallar sig "dataspelsbranschen"...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Robboy:

Counter-Strike 1: Anthology
World of Warcraft (PC)
Warcraft III

seriöst lol på dom här 3 spelen vem köper? min 12år yngre bror köpte Diablo2 för någon månad sedan vänta bara snart kommer Diablo2 upp på säljlistorna igen

ja köpte mitt wc3 för 2 månader sen. dota:heart:

MFC
Medlem

Kan... inte... sluta... spela... Mario Kart... FAN OCKSÅ!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hoh, jag köpte Diablo 2 för inte så länge sedan... undrar varför...


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Inaktiv

Warcraft III äger!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Gäller detta skivor över disk endast eller även online försäljning, i.e Steam?


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Medlem

Conthox, dataspel är alla spel uppbyggda av data (konsolspel, datorspel) etc..

Inaktiv

Counter-Strike 1: Anthology (PC)

Haha att Counter-Strike fortfarande har den platsen.
Det är konstigt att folk igentligen spelar det hela tiden. Jag lirade mycket Source förut 24/7. Och man brukar aldrig tröttna på det. Men det är roligt att Cs fortfarande håller.

Medlem

förmodligen bara över disk.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kul att Warcraft 3 ligger där i toppen riktigt skojj på b.net

Medlem

Svenska spelköpare är i överlag fruktansvärt... tråkiga :/

Inaktiv

Warcraft 3 = dota, dota som så fint förstörde online spelandet. TOWER DEFENCE NÅGON? (bara dota som hostas nu)

CS är ju ett måste för alla nyblivna P12or.

WoW... Är jag den enda som aldrig haft wow på datorn?


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av showerguy:

Counter-Strike 1: Anthology (PC)

Haha att Counter-Strike fortfarande har den platsen.
Det är konstigt att folk igentligen spelar det hela tiden. Jag lirade mycket Source förut 24/7. Och man brukar aldrig tröttna på det. Men det är roligt att Cs fortfarande håller.

Ja, det är nästan provocerande hur högt CS fortfarande hamnar i spelförsäljningen. Visst att det är väldigt roligt, men jag kan nog tycka att vissa spelare borde utforska nya delar av spelvärlden.

Medlem
Skrivet av FilureN:

Hoh, jag köpte Diablo 2 för inte så länge sedan... undrar varför...

Du verkar inte vara ensam, i USA så klättrar D2 i försäljningsstatistiken ..

http://www.incgamers.com/News/13386/Nancy-Tops-US-PC-Game-Cha...

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Det är härligt att den, i finare kretsar, så bespottade 360:n står sig så väl under ett år då PS3:an skulle dominera. Nu väntar vi på beskedet att MSG4 konverteras till MS glädjebox

Det där var väl ändå ondögt! Väx upp!

Btw så har MGS4 sålts väldigt bra med tanke på att det inte är ett mainstream spel som GTA4...Konami har rapporterat att 3 miljoner ex av MGS4 är sålda, under de två första veckorna ute i handeln!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Orsaken listorna ser ut som de gör är vä oga att det morallösa svenska folket som piratkopierar att som går att kopiera.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av darknshy:

WoW... Är jag den enda som aldrig haft wow på datorn?

Nej

Medlem

8. Counter-Strike 1: Anthology (PC)

Fan va lyckat jävla lir det där är alltså, att det fortfarande håller! Tänk så mycket pengar Valve kammat in på HL1 totalt.

Men fan, har slarvat bort min jävla D2-cd, dags att köpa skiten igen tror jag. Dock lär det se förjävligt ut nu när man har 24" widescreen, pixlar stora som legobitar och utsmetat, men va fan, spelet är ju guld så nvm.

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av viktorelius:

Det är härligt att den, i finare kretsar, så bespottade 360:n står sig så väl under ett år då PS3:an skulle dominera. Nu väntar vi på beskedet att MSG4 konverteras till MS glädjebox

Det där var väl ändå ondögt! Väx upp!

Btw så har MGS4 sålts väldigt bra med tanke på att det inte är ett mainstream spel som GTA4...Konami har rapporterat att 3 miljoner ex av MGS4 är sålda, under de två första veckorna ute i handeln!

Vad var mer omoget med viktors post än din? Känner du dig tvungen att försvara PS3an när viktor säger det han sade?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av redmac:
Skrivet av viktorelius:

Det är härligt att den, i finare kretsar, så bespottade 360:n står sig så väl under ett år då PS3:an skulle dominera. Nu väntar vi på beskedet att MSG4 konverteras till MS glädjebox

Det där var väl ändå ondögt! Väx upp!

Btw så har MGS4 sålts väldigt bra med tanke på att det inte är ett mainstream spel som GTA4...Konami har rapporterat att 3 miljoner ex av MGS4 är sålda, under de två första veckorna ute i handeln!

Vad var mer omoget med viktors post än din? Känner du dig tvungen att försvara PS3an när viktor säger det han sade?

Ja visst var mitt inlägg mer moget då jag inte förlöjligar eller nedvärdera xb360. Samt bidrar med fakta och utformar ett informativt inlägg.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Säger inte så mycket i längden tbh.

Medlem

Äsch, det där är ju bara dom extrema mainstream-titlarna. Bara för att andra spel inte är med på den listan så innebär det självklart inte att dom spelen säljer dåligt. Det är ju liksom en top-20 lista för 4 olika plattformar.

Anledningen till att det är så många gamla pc-spel med på listan är väl just för att det är så många småungar som lirar det på sina pärons gamla dator, och envisas med att slita sönder/köra över skivan med skrivbordsstolen Just dom spelen är både populära och bra för att introduseras i genrerna.

Medlem

Bah, mgs4 borde ha hamnat högre med tanke på att det är årtiondets spel


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

jag läste spelflopp och inte speltopp.. doh!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar