GTA-chock i blomsterlåda
Va skönt... Vi gör som Thailand, bannar spelet!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Hahaha vilken typisk gubbe, man blir ju bara så jävla matt när man läser vad han sagt
Nejmen vad säger vi när nån klottrar ner en helt stad och blir gripen. Och han säger sedan att han ville härma GTA - San Andreas.
Verkar som om dom får lindrigare straff när dom antyder att GTA är nyckeln för deras agerande.
"GTA hurt my fragile little mind" :baby:
så alla borde skicka ett mail till den här killen som har gjort interjuven och kräva att dom sätter upp en ursäkt på sin sida
de är hanns mail
sebastian.wede@nsd.se
Varför ska vi spamma reportern? Han rapporterade ju bara vad den där idioten Gert sade.
Ta det inte så seriöst.
Hum, inte så att de uppryckta växterna kan ha något att göra med denna artikel? =)=)
Damned, you beat me to it!
Asså korkade gubbe, det där var fan klock rent xD
Dom har ju gått ut med att man hittat knark i buskarna, inte LITE konstigt att dom blir upprykta då!!!
Men herregud. först detta media utbrott pga ett psykfall i tailand som fick för sig att leka GTA irl. Och nu detta, påminner väldans mycket om allt skrivande om POSTAL när det kom.. Att dom inte ger upp, det är sinnessjukt allt detta skrivande, GE ER FÖR FAN. DET ÄR PÅ LÅTSAS ETT SPEL.. Och man BLIR inte ett psykfall bara för man spelar "våldsamma" spel.. länge leve våldet i spel.
En scan av artikeln i tidningen och det här kan bli en sådan där riktig klassiker i stil med http://www.hoppspark.com/lolo/barnarbete.jpg
Rycka blommor förstår nog en 5 åring hur man gör för HELVETE men well BLAME THE GAMES!
Btw, nu ska jag sätta mig vid kryss boxen och lira lite GTA och rycka upp blommor.. Wtf sen när gick gta ut på att rycka upp blommor.
Visst thailändaren han var sjuk i hövet men man är fan inte mentlat sjuk om man går och rycker upp blommer från rabbatter.
Hoppas jag tog fel på den 6 augusti som 1 april
Hey alla tider har sitt svarta får, 90 talet så var det TV'n och våldsfilmer, innan det var det liberala program på radio osv osv. Nu är det GTA 4 ;p
-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.