Dice bjuder Bad Company-spelare på nytt spelläge

Robot
Medlem
Dice bjuder Bad Company-spelare på nytt spelläge

Nice


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

JAAAA½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Medlem

Spelade BC första gången igår. Sjukt ballt men ack så enformig enspelarkampanj.. Detta ser dock väääldigt intressant ut Synd att det är till konsol bara..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Så Battlefield Bad Company blir äntligen ett Battlefield spel?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Medlem

Älskar spelet, håller med att sp är lite tråkig men den är ju egentligen där som bonus. Ingen köper BC för sp läget, utan MP är vad det handlar om. Och som MP, är spelet det bästa på länge enligt mig iaf.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Medlem

Så det ska vara...inge bf utan conquest.....dags att fixa frostbite till pc nu

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Älskar spelet, håller med att sp är lite tråkig men den är ju egentligen där som bonus. Ingen köper BC för sp läget, utan MP är vad det handlar om. Och som MP, är spelet det bästa på länge enligt mig iaf.

kan bara håller med dig 100% multiplayer är jädrans kul


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Hoppas den innehåller en fix till ljudet i MP med. Sprakar som fan om man kör med dolby digital i hemmabiot.

Måste varit nån bugg när dom kodat ljudet till MP för i SP funkar det klockrent

Medlem

omg dom gör nått gratis

Medlem

woho Glad Nyhet !!! Nice work DICE .....

Medlem

Fixa laggen ist och jag blir glad ;o

Medlem

Tjusigt Tjusigt!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

JAA!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Droopydawg:

Hoppas den innehåller en fix till ljudet i MP med. Sprakar som fan om man kör med dolby digital i hemmabiot.

Måste varit nån bugg när dom kodat ljudet till MP för i SP funkar det klockrent

Är du säker på att det är spelet och inte ditt hemmabio centter?? På mitt låter det klockrent, spelets ljud är nog det bästa ljud i något krigsspel jag någons spelat, och det sprakar inget, inte som BF2 gjorde när artiller användes t.ex.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

"nytt"?

Kan dom inte hitta på något intressant spelläge som inspirerar till fokus och teamplay istället?
Conquest har sabbat hela battlefield-serien.

Medlem

Klart vettigare än skiten som följde med.

Inaktiv

"You´ve all been loyal battlefield soldiers".. Japp på PC. Tacken är "free download" till consol :\

Medlem
Skrivet av SkyFly:

omg dom gör nått gratis

Dom gör väl ett helt nytt spel som kommer att vara gratis att spela. Idiot.


signatur

bäst

Medlem
Skrivet av Kalkyl:

"You´ve all been loyal battlefield soldiers".. Japp på PC. Tacken är "free download" till consol :\

WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAr varenda BF titel till PC och tycker de är sjukt roliga men nu är det tydligen enbart konsoll som gäller... Vägrar envist att ens försöka lära mig FPS på konsol...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Droopydawg:

Hoppas den innehåller en fix till ljudet i MP med. Sprakar som fan om man kör med dolby digital i hemmabiot.

Måste varit nån bugg när dom kodat ljudet till MP för i SP funkar det klockrent

Jag har också märkt detta, vet inte om det är meningen eller inte men det sprakar oavsett hur högt man har det och uteslutande när någon bombar skiten ur en...

Medlem

herrejävlar, och detta är "nytt"?
Fanns det inte sedan BF1942?...

Håller mig till COD4 på pc jag, då BF-serien inte direkt inspirerar till något. Jag provade demot, och det bjöd väl på 2 timmar av underhållning, men det kändes alldeles för stelt och som att något saknades :/

Medlem
Skrivet av Kalkyl:

"You´ve all been loyal battlefield soldiers".. Japp på PC. Tacken är "free download" till consol :\

Ja, precis!

Medlem

wohoo!! äntligen conquest mode till bc:) nu har man i alla fall 2 lägen att spela, inte bara ett


signatur

cags

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Kalkyl:

"You´ve all been loyal battlefield soldiers".. Japp på PC. Tacken är "free download" till consol :\

WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAr varenda BF titel till PC och tycker de är sjukt roliga men nu är det tydligen enbart konsoll som gäller... Vägrar envist att ens försöka lära mig FPS på konsol...

Du behöver inte lära dig, battlefield serien är inte över på PC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av slartibartfast:

"nytt"?

Kan dom inte hitta på något intressant spelläge som inspirerar till fokus och teamplay istället?
Conquest har sabbat hela battlefield-serien.

Dom har ju kommit upp med ett helt nytt intressant spelläge. Men nu vill dom lägga till ett spelläge som alla har spelat och som har blivit älskat. Tycker inte de gör något fel där.

Medlem
Skrivet av JaZzE:
Skrivet av SkyFly:

omg dom gör nått gratis

Dom gör väl ett helt nytt spel som kommer att vara gratis att spela. Idiot.

Woho ! Yippie, och det är ju första gången nått blir gratis också :):):):):) Eller jo just det ; den där feta stora tank banan vad den nu heter till bf2, den var ju däremot sämst. Idiot.

12
Skriv svar