Trailer från nya Spider-Man

Robot
Medlem
Trailer från nya Spider-Man

Filmlicensspel. <3

xD

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Filmlicensspel. <3

xD

Nej.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Filmlicensspel. <3

xD

Det är just det som det inte är.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

såg ju bättre ut jämfört mot dom andra spiderman spelen. Gillar inte att han " bytte " dräkt ;p

Medlem

gillade jag verkligen, äntligen ett "serie figurs" spel som inte ser förjävligt ut & som tom verkar vara något att spela..

Medlem

Kommer bli så myckt bättre än dom som är baserat på filmerna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som ett Marvel-fan sedan barnsben, så vågar jag inte få upp mina förhoppningar. Tyvärr är det så att det i princip inte släppts ett enda bra Marvel-spel - någonsin.

(Maximum Carnage var rätt hyfsat, och även det första Spider-man och det första X-men på Sega Mega Drive var väl ok.)


signatur
Medlem

Du borde testa Ultimate Spiderman Gabor ^_^ Idiotiskt ibland, men RIKTIGT skön känsla i det. Dock är ju häflten av spelet "Jaga random uberboss i 5 muniter och sen slåss mot han". Dock ska man kanske ha läst Ultimate Spiderman för att RIKTIGT uppskatta en del saker, men man kan lira anyways.


signatur

Videomupp

Medlem

Ser ut som årets skit..

Medlem

Ser faktiskt kul ut, äntligen vågar dom sig på lite egna ideer.

Medlem

Vill ha


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Kommer förmodligen att blir ett av dom bättre Spider-man spelen.
Speciellt med tanke på att utvecklarna lägger stor vikt vid mid-air combat istället för att stå och banka på marken hela tiden.

Medlem

ermm, nu är jag visserligen inte så satans bekant med marvels universum, men är inte x-men ett helt eget separat plejs utan några andra hjältar? Vafan gör wolverine där.. såg för övrigt ut att ha ganska knäppa animationer.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

ermm, nu är jag visserligen inte så satans bekant med marvels universum, men är inte x-men ett helt eget separat plejs utan några andra hjältar? Vafan gör wolverine där.. såg för övrigt ut att ha ganska knäppa animationer.

Nope, alla marvels hjältar lever i samma värld. Finns säkert hundratals serietidningar där X-men och Spider-Man samarbetar eller slåss med varandra.

Medlem

GO Marvel GO marvel....DC comic är sämsttttt

Medlem
Skrivet av Pojii:

GO Marvel GO marvel....DC comic är sämsttttt

Eh nej, sluta fanboya nu... alla vet ju att Åsa-Nisse är sämst

Mer allvarligt, finns väl både bra och dåliga serier hos både DC och Marvel?

Inaktiv

Det blir nog mkt bättre än license spelen=)

1
Skriv svar