Fler bilder på nya 360-dashboarden

Robot
Fler bilder på nya 360-dashboarden
Medlem
Fler bilder på nya 360-dashboarden

Trevligt. Ser ut att bli bra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

ser fint ut. Tycker lite synd om dom som har köpt teman via LIVE, finns ju ingen användning till dom nu


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Jo, kommer säkert gå att använa teman, men gillar det inte riktigt, lite mer av den gamla stilen vore nice, men fortfarande snyggt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ser snyggt ut. Förhoppningsvis blir inte Avatarerna en komplett Mii-ripoff. Tänk er när Gears of War 2 kommer ut, och man kan köpa Gears/Locust-armor till sin Avatar

Medlem
Skrivet av sundstrom:

ser fint ut. Tycker lite synd om dom som har köpt teman via LIVE, finns ju ingen användning till dom nu

Vad jag har hört ska man kunna använda den gamla dashboard:en även efter att den nya har släppts.

Själv tycker jag att det nya ser mycket bra ut. Gillar simpla och enkla saker, kanske därför det lockar mig så pass mycket.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Dom gamla teman ska funka också Sundstrom.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Snyggt, gillar det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ja det nya blir NICE!

men det allra största problemet med dagens dashboard är att den är så sorgligt jäkla långsam att jag får krupp. Fixar de inte det kan det kvitta.

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Snyggt, gillar det

Word

Ser verkligen skit coolt ut. Ska ladda ner detta direkt när det släpps om jag inte håller på flytta då

Men roligt att vi får updates som kan behövas efter några år.

Ser ut som Xbox 360 kommer igen lite. Det var tyst ett tag under förra hösten. Roligt att dom kommer på fötter igen och gör något bra.

Hoppas att dom kollar igenom buggar m.m innan dom släpper det så inte konsolen går sönder eller något men det tror jag inte om Microsoft

Medlem

Det ser cleant och grymt snyggt ut.

När kommer uppdateringen?

Medlem

Såg faktiskt riktigt snygg och stilrent ut


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

jadå ser fint ut men avatardelen är kanske lite ..aa men det passar ändå in

Medlem

Folk spekulerade ju om varför det inte kom någon stor spring-update och nu vet man svaret, ser jäkligt bra ut imo.

Blir till att tanka till hösten sen iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Lol, dom har två fel på Halo 3 bilden. För det första kostar Legandary 600 nu och heroic map pack är gratis sen mars den 25. Men det kanske är en gammal bild. Men det blir smaskigt med ny uppdatering!!!:up:


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:

Lol, dom har två fel på Halo 3 bilden. För det första kostar Legandary 600 nu och heroic map pack är gratis sen mars den 25. Men det kanske är en gammal bild. Men det blir smaskigt med ny uppdatering!!!:up:

Mock up.

Medlem
Skrivet av Noken8:

Lol, dom har två fel på Halo 3 bilden. För det första kostar Legandary 600 nu och heroic map pack är gratis sen mars den 25. Men det kanske är en gammal bild. Men det blir smaskigt med ny uppdatering!!!:up:

Concept Art.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Snyggare än originalet imo

KoP
Medlem
Skrivet av sundstrom:

ser fint ut. Tycker lite synd om dom som har köpt teman via LIVE, finns ju ingen användning till dom nu

Citat:

Tidigare köpta teman ska enligt uppgift fortsätta att fungera även efter uppdateringen.

Skrivet av Silentzio:

ja det nya blir NICE!

men det allra största problemet med dagens dashboard är att den är så sorgligt jäkla långsam att jag får krupp. Fixar de inte det kan det kvitta.

??? Då måste vi ha olika versioner.. för min flyter på grymt snabbt. El. så är det bara dagens ungdom som har problem med tålamodet.. minsta laddtid och allt är åt helvete.

Medlem

filmen jag såg på nya dash boarden på gametrailers.com åg rent utsagt skit ut, dom har laggt in några jävla Mii kopior med så hela 360 blir nått jävla dagis.
Hoppas verkligen man kan fortsätta använda den gamla dashboard looken ändå (iaf vanliga avatars bilder som är så mycket bättre).

http://www.gametrailers.com/player/36339.html


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ett nyare och mer fresh utseende why not men värför måste dom envisas med dessa mii gubbar eller va nu xbox tänker kalla dom xii

jag har dom på wii och det räcker

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av Noken8:

Lol, dom har två fel på Halo 3 bilden. För det första kostar Legandary 600 nu och heroic map pack är gratis sen mars den 25. Men det kanske är en gammal bild. Men det blir smaskigt med ny uppdatering!!!:up:

Mock up.

What's up?


signatur

Wai

1
Skriv svar