Splatterkladd i Dead Space

Robot
Medlem
Splatterkladd i Dead Space

Mycket cool trailer.

Se om man törs lira det på PC sedan..


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

What the crap. Kan EA göra skräckspel? Det här såg väldigt lovande ut, det såg ut att ha samma skräckkänsla som Doom 3 hade och det tog mig nästan två år att klara Doom 3 pga att jag är en jävla mes när det gäller datorspel. HEJA!

Medlem

Wow snygg trailer!

Medlem

Har följt det här sedan den första trailern poppade upp på internet. Ser lovande ut. Det verkar bjuda på riktigt kul gameplay och bra presentation.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Mycket cool trailer.

Se om man törs lira det på PC sedan..

Medlem

Blev ruggigt sugen efter den här gameplaytrailerin också
http://www.gametrailers.com/player/36342.html


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Ser ut att bli riktigt bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gillade A vs P, och FEAR för man sket nästan på sig av skräckförtjusning, Detta kan göra att mina höstkalsonger behöves tvättas lite extra,,Kanon

Medlem

Såg faktiskt spännande ut.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av Fjornsvavne:

Mycket cool trailer.

Se om man törs lira det på PC sedan..

x360 och ps3 only!

enligt gametrailers.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Petah:
Skrivet av Fjornsvavne:

Mycket cool trailer.

Se om man törs lira det på PC sedan..

x360 och ps3 only!

enligt gametrailers.

Trodde det också tills jag såg EAs konferens på just Gametrailers. Han sade där att det skulle släppas på 360, PS3 och PC.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Sjukt med ett sånt här från EA. Mycket blod och skräck är alltid intressant. Men vi får väl se hur det blir i slutändan. Gameplayet i filmen som nämndes ovan såg ganska stelt ut.

Medlem

Doom möter Fear lär bli sjukt skrämmande detta.. jag blir rädd

Medlem

Herrefucking gud vilket FET TRAILER! Ge mig Halloween NU!


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av estling:

Det tog mig nästan två år att klara Doom 3 pga att jag är en jävla mes när det gäller datorspel. HEJA!

Haha, gav ett gott skratt ^^

Du är inte ensam om den saken


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Om jag inte vore en sån satans fegis så skulle det här vara högst på min lista nu i höst.

Jag får nog nöja mig med att se när nån kompis spelar det, för mina nervers skull.

Inaktiv
Skrivet av Erenthal:

Om jag inte vore en sån satans fegis så skulle det här vara högst på min lista nu i höst.

Jag får nog nöja mig med att se när nån kompis spelar det, för mina nervers skull.

Sånna här spel måste iaf jag spela med nån polare = ) ,, kul att bli skrämd tillsammans haha

Ti.
Medlem

Alien möter Doom, kanske? Verkar bli grymt hur som helst!
Frågan är till vilken plattform man ska köra det på? - Rumble och 720/1080p a´la PS3 lr PC med skärmen i ansiktet och musen kladdig av nervigt svett.

Medlem

Det där såg ju inte så förbaskat illa ut. Brukar ha svårt att fastna för skräckisar, men den här trailern tog tag i mig direkt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Början av trailern förde tankarna till UNREAL av någon anledning... Påminde en hel del om där Unreal i singel player börjar. Fast snyggare förståss


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

EA och dess utvecklare ser ut att fått rätt stämning men animationerna såg bra stelt ut, där finns det mycket att arbeta på. Sedan måste jag säga att psykologisk skräck är mer effektiv än slakta monster skräck ,så man lär inte darra av rädsla av detta spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av estling:

Det här såg väldigt lovande ut, det såg ut att ha samma skräckkänsla som Doom 3

En bra skräckfilm eller skräckspel skrämmer genom att man överraskar och gör oväntade saker, att inte bara ösa på med horder av monster och blod som i Doom3, finns inget otäckt i det, Doom3 var ett rent splatterspel utan finess.

Tycker detta ser riktigt okej ut hittils, hoppas på något som liknar System Shock 2 mer än Doom3.


signatur
Medlem

Ser ut som ett Resident Evil, fast i rymden. Inte så intressant för mig då jag inte är något fan av den serien, och hade hoppats på något mer liknande System Shock.

Medlem

Någon annan som tycker att det hela påminner om rymd-skräckisen Event Horizon? ^^


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Trailern har ju iaf rätt stuk om man säger så. Lite mer åt det "oväntade" hållet, istället för "monster-i-mängder"-hållet. Helt klart intressant spel! Kan bli ett köp.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det ser mycket intressant ut.
Blir nog några mysiga höst kvällar. Verkar vara lite AVP stämning. Kommer ihåg när jag spelade Alien VS Predator 1 och man fick sluta efter någon timmes speland i sträck för att inte få ett nervsammanbrott.

Finns lite fler trailers på http://deadspace.ea.com/

I rymden kan ingen höra dig skrika....

Medlem

Ser ruskigt intressant ut

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Har följt det här sedan den första trailern poppade upp på internet. Ser lovande ut. Det verkar bjuda på riktigt kul gameplay och bra presentation.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser intressant ut, iaf


signatur

Nämen!

12
Skriv svar