Ny Battlefield 2-patch på gång

Medlem

Ska kanske börja spela det igen nu när patchen kommer.

Medlem

Hurra! Hoppas det blir några roliga banor...:up:
*ber*


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

"Alltså, vad är alla dessa spelförstörande buggar som folk snackar om? En och annan disconnect och alt-tab hänger ofta spelet, men annars har jag inte stött på någon allvarlig exploit på sistone"

Fins folk som tar över rankade servrar och stänger ner eller kickar folk till höger och vänster...Så nog fins det saker som inte är så roliga allt


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

En dröm vore att man tog bort dom lama jetplanen helt och hållet, men det är förstås en utopi.

Inaktiv
Skrivet av storhemulen:

En dröm vore att man tog bort dom lama jetplanen helt och hållet, men det är förstås en utopi.

Jopp.. Helikoptrar räcker : v

Medlem

hoppas på nya banor utan jetplan

Medlem

Kanske dags att damma av spelet igen då


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Blir att damma av och installera

Medlem

Ha... coolt. Drog precis igång det i lördags igen efter ett års nötande av 2142. Coolt som fan att de ser över sina gamla trotjänare

Har du en XBox 360? Om inte, köp en för snart kommer BF: Bad Company och det, min vän, kommer att skaka dina brallor!


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

URK
Medlem

bättre sent än aldrig men jag ser detta mera som ett pr trick efter som bad company kommer så vill väl EA få lite bättre status till BF serien innan det släppts.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Känns väldigt ruttet att deras säkerligen bäst säljande spel skiter dem mer eller mindre totalt i. Det är ju fortfarande med på top 10 i försäljnings listorna ibland.

Men det ska bli gött, nu kanske man inte behöver dö när man kommit 2 meter runt hörnet.

Kan de ju fixa hitboxen, fysiken, och alla andra HÄRLIGA buggar:)

Vill inte låta negativ, men tror inte att de kommer fixa hela spelet. Så hitboxes och allt annat crap kommer nog leva kvar. Ett par nya banor är nog dock att vänta..

Medlem
Skrivet av storhemulen:

En dröm vore att man tog bort dom lama jetplanen helt och hållet, men det är förstås en utopi.

Lösningen heter BF2142.

Inga jetplan och bättre balanserat överlag. Och lite fler "leksaker" att ha kul med.

Medlem

rätt fett om det blir nya maps

Medlem

Installerat å patchat till 1.41 nu är jag sugen på mer

Inaktiv

Nu blev man sugen på att installera Battlefield 2 igen! Väldigt roligt att lira när man har lust

Typ ta en helikopter och kötta runt!

Nejmen vi får se!

Annars använder jag namnet : uptjackmalo... när jag spelar så ni vet.

Medlem

Hoppas att patchen blir bra Kan ju återuppliva en gammal klassiker.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

wheee, hoppas att de blir mer stöd till vista också

Medlem

Ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna. Satt precis igår och tänkte på hur fett jäkla kul man haft med det spelet.
Ska dom fixa Widescreen stöd? För OMG om dom gör det! Då blir det nice på 22":arn


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

gaaah, hittar inte min manual med aktiveringskoden

Inaktiv
Medlem

Widescreen kan ni glömma då EA sagt att det skulle göra en unfair advantage mot dom som inte har WS skärmar. Dock löjligt då det är samma sak me dom som har 1gb ram och 2gb, dom som har 2gb spawnar ju snabbare och kan hoppa in i flyget medans 1gb ram användare fortfarande laddar in spelet

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Widescreen kan ni glömma då EA sagt att det skulle göra en unfair advantage mot dom som inte har WS skärmar. Dock löjligt då det är samma sak me dom som har 1gb ram och 2gb, dom som har 2gb spawnar ju snabbare och kan hoppa in i flyget medans 1gb ram användare fortfarande laddar in spelet

EAs ursäkter till att inte implementera bra saker i spelen och peka på hur vi som konsumenter skulle må dåligt av detta är alltid lika skrattretande. Tack för även detta axplock!

Kyparen till kunden: Monsieur, er plankstek!
Kunden: men, är det ingen sås till? Det ska väl vara sås till plankstek?
Kyparen: Med all respekt så hälsar kocken att vissa kunder inte tyckte om hans hemgjorda såser, så vi strök den från rätten. Bon apetit!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Funderar nästan på att börja köra BF2 igen. Har börjat tröttna på COD4 som faktiskt är ganska begränsat vad gäller gameplay jämfört med BF2 (framförallt med PR-modden).

COD4 är ljusår bättre än sina föregångare, men man får fortfarande lite av korridor-känslan när man inte kan hoppa över vissa objekt eftersom det "inte var tänkt så". Det slipper man i BF2...

Medlem

Jag har haft mycket kul med BF2. Det som håller mig från att ännu en gång installera det är alla som utnyttjar spelet... Delfiner, grenadespamming och sådant som bara förstör känslan totalt. Känns så tråkigt med ett spel där den som lägger sig ner först vinner.

När BF2 är kul är det helt underbart. Det är dem tillfällena man tänker på när man överväger att installera det igen, dock blir jag bara besviken när jag väl gör det

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Widescreen kan ni glömma då EA sagt att det skulle göra en unfair advantage mot dom som inte har WS skärmar. Dock löjligt då det är samma sak me dom som har 1gb ram och 2gb, dom som har 2gb spawnar ju snabbare och kan hoppa in i flyget medans 1gb ram användare fortfarande laddar in spelet

Jag kör widescreen. 1650x1080. Det är bara att skriva in det i genvägen till exe-filen så startar spelet i den upplösningen.

URK
Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Jag har haft mycket kul med BF2. Det som håller mig från att ännu en gång installera det är alla som utnyttjar spelet... Delfiner, grenadespamming och sådant som bara förstör känslan totalt. Känns så tråkigt med ett spel där den som lägger sig ner först vinner.

När BF2 är kul är det helt underbart. Det är dem tillfällena man tänker på när man överväger att installera det igen, dock blir jag bara besviken när jag väl gör det

du kan vara lugn EA har gjort om spelet i varje pacth så det är mera sten sak påse modellen nu.
och jag som vill att hur bra du är och efter det få poäng och inte camping ska räknas som bra.

man måste ha kontakt med marken annars så kan du inte skjuta så man kan inte gå ner för en trappa och skjuta för varje trappsteg så förlorar man ju kontakt med marken.

så jag hoppas att de tar bort alla noob skydd som finns i spelet och låta det bli ett skicklighets baserat spel igen.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Jag har haft mycket kul med BF2. Det som håller mig från att ännu en gång installera det är alla som utnyttjar spelet... Delfiner, grenadespamming och sådant som bara förstör känslan totalt. Känns så tråkigt med ett spel där den som lägger sig ner först vinner.

När BF2 är kul är det helt underbart. Det är dem tillfällena man tänker på när man överväger att installera det igen, dock blir jag bara besviken när jag väl gör det

du kan vara lugn EA har gjort om spelet i varje pacth så det är mera sten sak påse modellen nu.
och jag som vill att hur bra du är och efter det få poäng och inte camping ska räknas som bra.

man måste ha kontakt med marken annars så kan du inte skjuta så man kan inte gå ner för en trappa och skjuta för varje trappsteg så förlorar man ju kontakt med marken.

så jag hoppas att de tar bort alla noob skydd som finns i spelet och låta det bli ett skicklighets baserat spel igen.

Detta skulle vara underbart, dock känner nog du, liksom jag att det aldrig kommer hända. Det ska bli riktigt spännande att se vad som ändras och förbättras, men jag har inga förhoppningar på att det är något stort. :beatup:

Medlem

Hoppas på mer upplösningar. Att skriva in det I genvägen gör att texten ser skit ut.


signatur

lootskin@hotmail.com

12
Skriv svar