Firefox 3.0 släppt

Medlem

Kan någon förklara för mig varför jag INTE ska ha explorer i Vista?

Vad finns det för anledning att välja "opera" eller "ff3"?

Har ännu inte riktigt hajat.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Goodbye beta, welcome final.


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av Cedric:

Vad tröttsamt, FF3 har samma jävla bugg som FF2. Nästan varje dag måste jag starta om FF på OS X för att programmet blir helt knasigt. Plötsligt så laddar Firefox sidorna utan något CSS eller sådant alls. ingen färg eller någon design alls. bara text visas vilken sida jag än försöker ladda. Och inte vill FF dessa gånger stänga av sig på vanligt vis utan jag måste göra en tvingad avslutning.

Flera som upplever detta problem?

Låter som att du har "allow other pager to use their own colors" avstängt eller att det stängs av autmatiskt av någon anledning

Då blir allt svart och vitt.

Finns i Tools -> Options ->Content-fliken -> Colors knappen

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Kan någon förklara för mig varför jag INTE ska ha explorer i Vista?
Vad finns det för anledning att välja "opera" eller "ff3"?
Har ännu inte riktigt hajat.

Det kan du bara svara på själv efter att ha testat. De flesta verkar föredra FF eller opera framför "exploiter". För egen del uppskattar jag tabbarna (som jag tror att alla browsers har numera) samt att man kan förstora sidor med mikrotext på ett smidigt sätt.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av Deathwisher:

Kan någon förklara för mig varför jag INTE ska ha explorer i Vista?
Vad finns det för anledning att välja "opera" eller "ff3"?
Har ännu inte riktigt hajat.

Det kan du bara svara på själv efter att ha testat. De flesta verkar föredra FF eller opera framför "exploiter". För egen del uppskattar jag tabbarna (som jag tror att alla browsers har numera) samt att man kan förstora sidor med mikrotext på ett smidigt sätt.

Aha... tack för infot. Det var en polare till mig som nästan dumförklarade mig för att jag använde mig av explorer. Men... det fungerar, så jag har svårt att byta. Men man får väl testa och se helt enkelt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Kör nu Firefox 3.0 på macen, funkar fin fint (märker tom. av att vissa sidor laddas snabbare... fast det kanske är min inbillning ).

123
Skriv svar