The Conduit tillkännagivet

Robot
Medlem
The Conduit tillkännagivet

usch och fy, utvecklare borde hålla sig undan att släppa skärmdumpar till Wii, helt intetsägande, mer intressant är kontrollerna.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Ser riktigt skoj ut, det här spelet är ju bara byggt för wii/wiimote, det blir också ett spel att hålla koll på, ser mumma ut.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ser helt okej ut, och helt fantastiskt då det släpps till Wii


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

"Snyggt" är en relativ term.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Red Steel var ju betydligt snyggare.

Medlem

det är fult på alla sätt.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Ser helt klart acceptabelt ut med tanke på att Wiit är ungefär lika stark som en keXBOX, eller?

Medlem

Jag fick faktiskt nostalgivibbar när jag kollade på dumparna, och då menar jag på ett bra sätt Påminner lite om Half-life 1 i vissa avséenden och kom faktiskt lite o tänka på Descent av nån anledning haha.. Kan nog bli riktigt skönt med wii kontrollen


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

lol lustigt också att säga att PC'n är döende, räcker med att se skärmdumparna till detta så skrattar man.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

lol lustigt också att säga att PC'n är döende, räcker med att se skärmdumparna till detta så skrattar man.

Du menar grafiskt alltså? Ännu en kille som inte förstått grejen med Wii ser jag.. Och ja, du har rätt. PC är döende!

Medlem

Kan inte förstå att så många ser något positivt i detta spel. Nej, grafiken är inte bra. Det ser värre ut än många shooters på PSP. Nej, gameplayet kommer inte vara bra. Den där laggen mellan wiimoten och konsollen kommer inte magiskt försvinna, och Wii:ns CPU är inte tillräcklig för att göra jätteadvancerade AI-beräkningar och dylikt.

Hoppas ju att detta kommer utvecklas till något bra, men jag är otroligt skeptisk.

1
Skriv svar