Tales of Vesperia premiärfilmat - igen

Robot
Medlem
Tales of Vesperia premiärfilmat - igen

Men! Kan de inte ta och porta alla Tales of-spel som ett stort paket till PC någon gång? T_T

Medlem

*cant hear anything my ears are bleeding from bad dubbing*


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Eftersom det är en 360 titel så kan man ju hoppas på att de japanska rösterna finns kvar.

Medlem

Ja inte fan tänker jag lira med kassa eng dub iaf

Medlem
Skrivet av TheEvilDog:

Ja inte fan tänker jag lira med kassa eng dub iaf

Finns ingen som tvingar dig, själv hoppas jag att det kommer hit överhuvud taget. Det finns ingen EU-release på detta spelet ännu.

Medlem

Hoppas verkligen på att man kan välja japanska röster, med tanke på att det gick i Eternal Sonata som NamcoBandai gjorde så borde de väl kunna slänga med det här med tycker man ju. Och snälla någon, ge mig röster i alla skits...!

Medlem
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av TheEvilDog:

Ja inte fan tänker jag lira med kassa eng dub iaf

Finns ingen som tvingar dig, själv hoppas jag att det kommer hit överhuvud taget. Det finns ingen EU-release på detta spelet ännu.

Eftersom dom mesta spelen är reginsfria till 360 sålänge det inte är äckel EA som släpper dom så är det stor chans att det går att importera/laddahem eller whatever.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Eftersom dom mesta spelen är reginsfria till 360 sålänge det inte är äckel EA som släpper dom så är det stor chans att det går att importera/laddahem eller whatever.

Ungefär ca 10% av alla spel är regions fria så nej, VÄLDIGT få lir är regions fria.

Varav spel från Bandai Namco Totalt 0 spel har varit regions fria hitils, Så fortsätt dröm.

PS Bandai Namco släpper inte spel i Europa, de mesta ni kan hoppas på är att Ubisoft licensierar dem.

Inaktiv

Någon som vet ifall det är turn baserade strider eller realtime?

Medlem
Skrivet av ActOfWar:

Någon som vet ifall det är turn baserade strider eller realtime?

Det är et tales of spel mer eller mindre det säger allt hur striden kommer fungera.

Du kan lät bara youtuba upp lite filmer från de restrerande 10-15 spelen så vet du ganska snabbt: T.ex. : http://www.youtube.com/watch?v=WkpJvxSs94Q

Medlem

Gah hoppas, men tror inte Tales-serien sålt spec bra här så

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av ActOfWar:

Någon som vet ifall det är turn baserade strider eller realtime?

Det är et tales of spel mer eller mindre det säger allt hur striden kommer fungera.

Du kan lät bara youtuba upp lite filmer från de restrerande 10-15 spelen så vet du ganska snabbt: T.ex. : http://www.youtube.com/watch?v=WkpJvxSs94Q

Efter som jag inte kännet till något om serien kände jag mig manad att fråga.

Tack för länken,synd att jag inte är ett fan av turnbaserade spel:/

Medlem
Skrivet av ActOfWar:
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av ActOfWar:

Någon som vet ifall det är turn baserade strider eller realtime?

Det är et tales of spel mer eller mindre det säger allt hur striden kommer fungera.

Du kan lät bara youtuba upp lite filmer från de restrerande 10-15 spelen så vet du ganska snabbt: T.ex. : http://www.youtube.com/watch?v=WkpJvxSs94Q

Efter som jag inte kännet till något om serien kände jag mig manad att fråga.

Tack för länken,synd att jag inte är ett fan av turnbaserade spel:/

Tales of Symphonia är inte turbaserat?

Medlem

inget "Tales of..." är turbaserat. däremot är de inte heller free roam spel där man måste slå sig igenom alla monster á la zelda. lite det bästa av två världar kanske?

Medlem
Skrivet av ActOfWar:

Efter som jag inte kännet till något om serien kände jag mig manad att fråga.

Tack för länken,synd att jag inte är ett fan av turnbaserade spel:/

Jag vet inte exakt vad för film du såg men den jag länkade dig är INTE turbaserad, inte heller är någon i serien turbesrat.

Tales of serien har varit och är alltid en typ av Action RPG men en stil för sig.

Medlem

MY EARS ARE BLEEDING!
Usch för engelsk dubbning.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

1
Skriv svar