Trackmania Nations Forever gratis till veckan

Robot
Medlem
Trackmania Nations Forever gratis till veckan

Låt mig vara den första som säger: "yahooooooo!"

Medlem

Kanske något för lan-skolan?

Medlem

Åh yeah, gamepad:en lär få svettas en hel del!

Medlem

Trevligt trevligt!
Hoppas det inte är Starforce på det bara, som det var på dom tidigare spelen.

Medlem
Skrivet av Rooty:

Hoppas det inte är Starforce på det bara, som det var på dom tidigare spelen.

Second (fast jag lär installera det iaf. ).

Medlem

Starforce? På Trackmania Nations? Varför sätta kopieringsskydd på ett helt gratis program?


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Ja, inte lär det vara starforce på ett gratis spel. Hur tänker man då igentligen.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Inaktiv

Sunrise var okej, medan Nations var strålande! Riktigt kul mot kompisar och online. Ska lätt skaffa detta!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Millions of players? O rly?

Medlem
Skrivet av Shimo:

Starforce? På Trackmania Nations? Varför sätta kopieringsskydd på ett helt gratis program?

Då de vanliga Trackmaniaspelen varit betalspel så är det en säkerhetsgrej. Synd då jag vägrar låta släppa in starforce i nya datorn och knappt hann spela TM United innan den gamla upp.


signatur
Medlem
Skrivet av tysonayt:

Ja, inte lär det vara starforce på ett gratis spel. Hur tänker man då igentligen.

Wikipedia:
"Their presence is intended to prevent crackers from using demo executables to help break retail executables (as the two will usually be quite similar), and can also help to prevent online cheating."

Medlem
Medlem

kul! Haft många roliga timmar med spelserien i övrigt.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ser verkligen nice ut. Men skulle hellre vilja ha det för ps3

Medlem
Skrivet av Henke:
Skrivet av tysonayt:

Ja, inte lär det vara starforce på ett gratis spel. Hur tänker man då igentligen.

Wikipedia:
"Their presence is intended to prevent crackers from using demo executables to help break retail executables (as the two will usually be quite similar), and can also help to prevent online cheating."

I see...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

hur finansierar de spelet? tråkigt att de kommer köra med starforce, då kommer jag helt klart inte testa det.

Medlem

Tror inte det kommer med Starforce, de tog väl bort det på de andra spelen? Ja, man lär ju märka det till veckan.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av moberg:

hur finansierar de spelet? tråkigt att de kommer köra med starforce, då kommer jag helt klart inte testa det.

Reklam väl som i första.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Tror inte det kommer med Starforce, de tog väl bort det på de andra spelen? Ja, man lär ju märka det till veckan.

Mja, starforce togs bort på steam-versionen av TM United. Tyvärr går det inte att regga en köpt kopia och få det starforce-fritt.


signatur
Medlem
Skrivet av Totts:
Skrivet av PurreSnurre:

Tror inte det kommer med Starforce, de tog väl bort det på de andra spelen? Ja, man lär ju märka det till veckan.

Mja, starforce togs bort på steam-versionen av TM United. Tyvärr går det inte att regga en köpt kopia och få det starforce-fritt.

Ålrajt, tack för infon där.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

stört kul att köra online på


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Trackmania är det bästa bilspelet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Trevligt bilspel, men inget för mig iom StarForce. Finns så mycket annat att spela att en sån grej får mig att helt tappa intresset.

Medlem

Men om det är gratis så verkar det ganska dumt o ha kopieringskydd på det?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

YYYYYEEESS fan va gött. Ett gratis spel som verkligen har spenderats mycket tid på, TM:N och nu kommer uppföljare. Förväntningarna hos mig är höga

Medlem

kommer datorn paja ihop om jag installerar detta starforceinfekterade spel när min dator har daemontools?

Inaktiv

Yey! Är det starforce blir jag lite mörkrädd dock. Har inte vågat installera Nations igen p.g.a de. Men hur farligt är det egentligen?

Inaktiv

Gött, blir till att installera!

12
Skriv svar