The Force Unleashed dokumentärfilmat

Robot
Inaktiv
MFC
Medlem

deja vu

för övrigt tror jag man måste ha följande inställning..

Grymt|--------------------------------*--|Bajs

Även om man tror det är

Grymt|--*--------------------------------|Bajs

Då blir man iaf garanterat inte besviken. Det ser ut att bli något grymt, men man vet aldrig med dagens propaganda.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Tycker det låter skumt att ps2-versionen skulle ha en massa extra content. Innebär det att det kommer saknas saker från ps3/x360 så blir man ju lite putt. Blir ett köp i September till sony-grillen iaf

Inaktiv

Tror 350 och grillar får all content, det gällde nog bara dom andra konsollerna. Ser fram emot det tho.

Medlem

Lolwut? Jag såg den här filmen två veckor sen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Wii och lightsabre?!?! SMASKIGT! Fattas bara att man kan skära av delar på gubbarna man möter, börjar bli lite löjligt med gubbar som inte går av på mitten fast man kört hela ljussabeln genom midjan på gubben!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Satsa på så många platformar som möjligt!! Ta ALLT utom PC så går allt jättebra!

Medlem

Urk, ser helt sönderscriptat ut

Medlem

Ånej om det är skriptat vissa spel fungerar bra på det viset.
Exempel : >>>>>> CALL OF DUTY

Medlem

Jag förstår inte varför det här spelet inte kommer till PC?? Spelet kommer ju till precis varenda konsol förutom Gamecube! Jävla cp Lucasarts!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Här är en rätt intressant filmsnutt från spelet:
http://www.gamerstube.com/view_video.php?viewkey=d1db1d2e5e7a...

Bara detta någongång kommer till PC så blir jag nöjd.

Medlem

"Är det bra att utvecklare satsar på flera plattformar?"

Kanske lite fel fråga till detta spel, då Lucas Arts får hjälp med spelet till de mindre starka plattformarna.

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Jag förstår inte varför det här spelet inte kommer till PC?? Spelet kommer ju till precis varenda konsol förutom Gamecube! Jävla cp Lucasarts!

kanske av den enkla anledningen att PC-spelerna till en mycket större del piratkopierar spelet? bättre att satsa pengarna på annat

Medlem

Well smart drag, riktiga Star Warsnördar kommer väl köpa samtliga versioner (även om de inte har konsolerna)

Vore så äg om en framtida PCversion hade samtligt extramaterial från alla konsolspelen

Medlem
Citat:

kanske av den enkla anledningen att PC-spelerna till en mycket större del piratkopierar spelet? bättre att satsa pengarna på annat

Som om inte 360, wii etc inte har piratkopierat det med då eller? ditt resomang över att de inte skulle göra en pc version suger bara så att du vet ..

Pc må vara mer piratkopiering men det finns rätt gott om piratkopierade spel till 360 och Wii osv etc ..


signatur

42

Medlem

Piratkopieringen på PC är sanslöst mycket mer utbredd än den är på konsollerna, så nej hans argument suger inte.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av wobbla:

Pc må vara mer piratkopiering men det finns rätt gott om piratkopierade spel till 360 och Wii osv etc ..

Ja, och det lär bli mer om man inte släpper spelet till PC tror jag... Fildelare har nog lika mycket konsoller som PC och om man tar bort ett media kommer fildelaren förmodligen tar med sig sitt förhållningssätt till konsollsidan.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar