Gratis stereoljud i GH III på Wii

Robot
Medlem
Gratis stereoljud i GH III på Wii

hahahaha mono asso det är faktiskt 2000 talet nu, inte så konstigt att man får byta ut som gratis.

Medlem

Förstår inte missen här!? Hur kan man lyckas igentligen, att göra ett musikspel i mono-ljud? Bra att man får byta ut gratis!

Medlem

Otroligt klantigt och onödigt. Som sagt, hur lyckas man?


signatur

Aj, dina ögon!

mrd
Medlem

Härligt! Tur Activision styrde upp, för inte hade Bergsala orkat (i vanlig ordning).

Medlem

Gösses. Visste inte ens att maskinen stödjer något så avancerat som Stereoljud!

Medlem

Är rätt patetiskt att det ens fick släppas med mono ljud...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Redaktör
Skrivet av mrd:

Härligt! Tur Activision styrde upp, för inte hade Bergsala orkat (i vanlig ordning).

Bergsala distribuerar #Nintendo i Sverige. De har ingenting med #Guitar Hero III att göra, #Activision är utgivare för det spelet.


signatur
Inaktiv

Är det äkta stereo tro?

Medlem

det var på tiden det

Medlem

vad ska man skriva i zip code?

Medlem
Skrivet av _spike_:

vad ska man skriva i zip code?

Postnummer

Medlem

Skumt, man får välja land när man går in på sidan för att fylla i uppgifter men sedan när man väl fyller i allt så står det ingenting om land... Hoppas att det finns med någonstans ändå


signatur
Medlem

Jag är nog döv, för jag tänkte inte på att det var mono när jag lirade GH3 på Wii..

Nåväl, skickar in skivan =D
Stort tack för nyheten/tipset!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Man ska alltså printa labeln till kuvertet själv, vad har dom tänkt man ska göra om man inte har en skrivare?

MFC
Medlem
Skrivet av mrd:

Härligt! Tur Activision styrde upp, för inte hade Bergsala orkat (i vanlig ordning).

kollar man på "nintendo.se" så .. förstår man varför Sverige är liten på "nintendo-kartan"..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Fett bra gjort för katten! Förvånande att de gör såhär, de barnfamiljer som köper Wii lär ju faktiskt inte lägga märke till ngt.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

märker iofs knappt nån skillnad på mono och stereo, men en ny, fräsch, repfri skiva sitter väl inte fel

MFC
Medlem

brevinlämningsstället i stan hade problem med att skicka iväg mitt brev. Tog 15 minuter för dom att konstatera att det kunde gå som vanligt brev...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar