Uwe Boll svarar på namninsamlingen

Medlem

Pinsam kille - men jag tycker det är strongt att svara på det hela.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"I am the only genius in the whole fucking business."

Jag ber till gudarna att han inte tror på den själv..

Medlem

Jag tycker att han gör rätt hyfsade filmer. Har flera av dem på dvd. In the name of the King var bra faktiskt.

Folk som hatar Uwe Boll bara för hatandets skull är lika intellektuellt mogna som det eviga "Microsoft suger" gisslet. Har ni ens sett filmerna?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Grimhild:
Skrivet av Elit-mannen:

Han gör filmer av grymma spel och det blir bara skit av alltihop. Han är en efterbliven tysk som borde skjuta sig själv.

Så han förtjänar att dö för att han gör filmer du ogillar? Sjukt bra resonemang eftersom du antagligen står alla till freds.

@Hela händelsen.

Tycker det är underhållande att 120k+ tror att deras åsikt spelar roll när det kommer till en persons vilja att skapa nåt. Dom använder sin yttrandefrihet till att försöka förhindra någon annan att använda sin dito. Ironi.

Jag har då sett mycket konst som, I mina ögon, ser ut som skräp. Betyder inte att jag lägger nån energi på att göra namnlistor. Faktiskt raka motsatsen, jag lägger ingen energi alls och går vidare med mitt liv. Funkar exakt hur bra som helst.

Sen att gamle Bollen är lite udda, det får jag hålla med om.

Du tycker inte att andra ser det med? Han förstör ju filmer som faktiskt kunnat bli bra om nån annan gjort det. Ju fler som skriver på namninsamlingen destå större chans att spelföretagen upmärksammar detta och märker att vill man ha bra film basserat på ens spel så ska man inte anlita Bollen. Film är ju reklam för spelet. Suger den så lär folk knappast gå och köpa spelet men är det riktigt bra film blir säkert många sugna att beställa ett ex. Så bra att folk gör nåt faktiskt!

Vem bryr sig vad du lägger energi på?

Först och främst så gör uwe boll filmerna bara för pengarna, vilket han själv gått ut med! Så det är knappas själva filmskapandet som är intresset.

Filmerna i sig är inte så himla kassa, men det är ju inte så konstigt om man blir besviken eftersom karaktärerna och annat inte stämmer överens med filmerna!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fan vad jag as garvade, börjar tycka lite synd om honom.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Uwe Boll ÄGER. De riktigt omogna är de som startade namninsamlingen. Start en namninsamling mot CBS för att de stoppar Jericho istället. Men nej de små töntarna tycker väl inte det är lika "coolt".


signatur
Skrivet av frunk:

angry mob: whine whine, u suxxor!, omfxor, n00b
uwe: "go fck yourself" (nuff' said)
angry mob: Mooooget svar!!

Hans svar låg på exakt rätt nivå som behövdes för att nå dom som startade dendär urfåniga namninsamlingen.

Word


signatur
Medlem

Nu handlade det kanske om att killen misshandlar stora speltitlar, dina (räcker så, typ 25 pers som kan ta åt sig ovan) egna åsikter kring vad som är relevant känns inte bara orelvanta -- nej nej! Något bra mycket värre! Men i sann Uwe-stil, så förstör vi allt med något lika relevant som vad just DU tycker är viktigt, Idas sommarvisa:

Du skaaa inte trooo det blir sooooo-ooommaaar...


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Fyfan för Boll!! Jag vill också skriva under!!! Var gör jag det?!

Medlem

"Look, I'm not a fucking retard like Michael Bay or other people running around in the business or Eli Roth"

dummaste jag hört.

Ärligt talat vem tyckte om Alone In the Dark?


signatur

<3

Skrivet av jovviz:

Ärligt talat vem tyckte om Alone In the Dark?

Jag!


signatur
Medlem

Kan dom inte göra en lista mot t.ex. Jack Thompson eller nån istället?
Han är ju genuint OND!

Inaktiv

Mitt självförtroende hade vart knäckt om jag hade ett sånt namn, och efter att 150.000 hade skrikit att jag suger så hade jag nog hoppat av Empire State Building. Fattar inte hur kan klarar det.

Tycker inte om hans filmer men om han vill köra skitfilmer får han väl det, ingen tvingar mej att se dom iallafall

Medlem
Skrivet av frunk:

angry mob: whine whine, u suxxor!, omfxor, n00b
uwe: "go fck yourself" (nuff' said)
angry mob: Mooooget svar!!

Hans svar låg på exakt rätt nivå som behövdes för att nå dom som startade dendär urfåniga namninsamlingen.

+1


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Alltid lika kul att se en film komma ut med någorlunda tilltalande premiss, bara för att sedan se att den regisseras av denna massiva kalkon-idiot. Hans namn på en film garanterar en plågsam upplevelse för alla som kommer i kontakt med den. Bättre om han satt hemma i lederhosen och spanade på tysk djurporr än att han slösade bort allas vår tid och pengar på att prångla ut sådan rutten galla som tycks flöda fritt ur hans sjuka hjärna.


signatur

In war, truth is the first casualty

Inaktiv

Gör ni er till, är ni bara förbannat korkade hela bunten? Det finns någonting som kallas för ironi. I-R-O-N-I. Uwes kommentarer dryper av det.
Förihelvete, skall man behöva skriva allting rakt på näsan på er för att ni skall fatta någonting så uppenbart?

Medlem

Dom som hatar Uwe verkar vara den enda som tar honom någorlunda seriöst. Det är ganska komiskt faktiskt, ju mer jag tänker på det ju mer tycker jag om Uwe, fan vad skön han är!

Medlem

Vilken jävla lirare. Först var jag neutral men nu hejar jag på honom!

Klockrent svar, det sköna är att han inte ens driver heller

Inaktiv

HAHAHHAHAHAHA. ^^

Inaktiv
Skrivet av Garenth:

Dom som hatar Uwe verkar vara den enda som tar honom någorlunda seriöst. Det är ganska komiskt faktiskt, ju mer jag tänker på det ju mer tycker jag om Uwe, fan vad skön han är!

Oja, mannen är tveklöst ett geni. Han parodierar spelmediet och Hollywood alldeles utmärkt med medvetet usla filmer, samtidigt som han helt ärligt erkänner att han bara är pengakåt (som kontrast till alla hollywoodpretton som säger sig jobba för en kärlek till konsten).
För att i nästa mening (sarkastiskt) utnämna sig själv till ett missförståt geni och kasta bajs på värdelösa dussinregissörer som Michael Bay (som mycket riktigt är Uwe underlägsen när det häller att underhålla).

Medlem

Jag tror han har fantastikt roligt åt hela den här namninsamlingen faktiskt. Han skiter i vad folk tycker åt honom, utan bara har roligt åt det hela.... Haha, kan inte låta bli att skratta.

Skrivet av frunk:

angry mob: whine whine, u suxxor!, omfxor, n00b
uwe: "go fck yourself" (nuff' said)
angry mob: Mooooget svar!!

Hans svar låg på exakt rätt nivå som behövdes för att nå dom som startade dendär urfåniga namninsamlingen.

Men det framgår ganska tydligt i brevet som man skriver under att det inte innehåller varken nördspråk eller svordomar. Uwe´s svar däremot som vi alla kan höra har väldigt låg nivå med personangrepp och grova svordomar. Så är det någonting som är omoget så är det din syn på det hela, eller hur? Jag säger inte att Uwe Boll inte borde få göra film, men jag som många andra skrev under för att visa honom att det han gör inte är uppskattat. Jag vill gärna se en namninsamling proboll som får mer namn än denna. Då är saken klar, men annars borde han ta en rast och inse fakta.

Edit. Jag skrattade dock gott åt hela saken, han har faktiskt charm

Inaktiv
Skrivet av Grön:
Skrivet av frunk:

angry mob: whine whine, u suxxor!, omfxor, n00b
uwe: "go fck yourself" (nuff' said)
angry mob: Mooooget svar!!

Hans svar låg på exakt rätt nivå som behövdes för att nå dom som startade dendär urfåniga namninsamlingen.

Men det framgår ganska tydligt i brevet som man skriver under att det inte innehåller varken nördspråk eller svordomar. Uwe´s svar däremot som vi alla kan höra har väldigt låg nivå med personangrepp och grova svordomar. Så är det någonting som är omoget så är det din syn på det hela, eller hur? Jag säger inte att Uwe Boll inte borde få göra film, men jag som många andra skrev under för att visa honom att det han gör inte är uppskattat. Jag vill gärna se en namninsamling proboll som får mer namn än denna. Då är saken klar, men annars borde han ta en rast och inse fakta.

Edit. Jag skrattade dock gott åt hela saken, han har faktiskt charm

\oo/ bra skrivet.

Skrev under för att visa mitt missnöje, inte för att säga att han är en k*k. Men han borde få en reality check.

Medlem

Är det bara jag som blir lite rädd då man ser de nya "inneuttrycken" (tydligen) mot.. annorlunda folk som baseras på att man vill att de ska dö? Antar att man är riktigt e-tuff om man använder dem.

Sedan så orkar jag inte repetera mig om varför hans filmer är värdelösa. Däremot så är det väl inte dåligt att han iaf försöker om han har pengar och vill - det enda som suger med det är att spelutgivare låter han använda sig av deras varumärken, om man skulle råka gilla något av dem.

Medlem

Vilken dåre, jaja, listan har jag skrivit på iaf


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Tycker aldrig hans filmer blir riktigt bra, men det jag sett av hans regiserande så är han oerhört duktig!

KoP
Medlem

The man got balls!

Skrivet av HaZe303:

LMFAO!!! Det värsta är, han tror nog på det själv. Jag tror inte han skämtar eller är arrogant, han tror att han är grym och tycker väl själv att han är ett geni?? LOL vikken looser.

Håller inte med.. att tro på sig själv och det man gör är stark. Att ta åt sig och börja böla är bara vekt.

Skrivet av Elit-mannen:

Han gör filmer av grymma spel och det blir bara skit av alltihop. Han är en efterbliven tysk som borde skjuta sig själv.

Såja, djupa andetag nu och räkna till 10.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

dofilusåkaffe + Uwe = sant

;p

Medlem

"So yes, hate him all you want, but while he?s out there living the dream (making movies and trying to get into Tara Reid?s pants), we?re stuck behind a computer bitching about him. Who?s the sucker now?"

Taget från: [http://www.beyondhollywood.com/5-reasons-to-love-uwe-boll-ins...]

Skriv svar