World of warcraft!Pet och mount guide!

Medlem

pliskin, du har inte en bror som heter Zampa?

Medlem

Alright men en finsk kan väl ändå kunna mer svenska än en norsk. Bara för att norska är mer lik svenskan sp spelar det inge roll. Han har tydligen gjort sin läxa.

Medlem

Virus, men illern påpekade ju att pilsker inte kunde skriva för han var norsk.


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Inaktiv

Srry m8`s!glömde bort att finskarna har svenska i andra språk^^!fan den här tråden börjar bli rolig!Creeds till alla som deltagit i den här tråden!nu kan även jag logga in och få mig ett gott skratt när jag har tråkigt!:D


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Medlem
Skrivet av pliskin88:

Ja nu ska man väll försöka att komma på en multimeddelande som svarar på alla frågor!hmmm!börjar uppifrån med ett par dussin öl frågan:om man sköter sig och har ett arbete man går till varje dag och in skaffar en lön som man sen köper sina egna öl av så har inte mamma och pappa mycket att säga till om!Själv då när går gränsen på åldern man ska börja få dricka?Har kanske lite med hur man dricker om man är mogen nog och vet på ett ungefär vad som är rimmligt att balja i sig!

Jag var liksom mer inne på att du bara är 16 år och jobbar istället för att gå i skolan som 95% av alla svenska 16-åringar gör. Sen vad man nu gör av sin "lön" är ju så klart upp till var och en men iom din ringa ålder så låter det ju inte så fullt normalt att köpa ett par dussin öl utan att ens föräldrar har något att säga till om saken. Så då är ju frågan; har du korkade föräldrar som köper ut åt dig eller är det alkisarna utanför systembolaget som gör det utan att föräldrarna vet/bryr sig om det?

God Jul i vilket fall som helst. :heart:

Inaktiv

Ja du!Mina föräldrar bryr sig inte!hmmm joo!men vad ska dom göra då ta mig i örat och ruska om mig tills jag blir blå och gul?Emil förgrymade unge!:D aa yhee right!!klart som fan dom bryr sig men som sagt kan man dricka i en säker miljö så gör man väll det!dom är gladare om jag gör det hemma än att jag springer ute på stan full och kanske blir nedslagen och rånad!eller vad säger du!!Sen sitter jag dock inte i pappas knä och dricker!En fråga bara om dina framtida ungar vill dricka när dom är 16-17 år så inte fan skickar du ner dom på stan då?Är väll bättre om du har koll på vad ungarna gör eller hur?sen nej mina föräldrar köper inte ut åt mig inte alcisarna nere vid sys heller!!har svart kontakter man ringer som kommer!Köper inte hb häller kan vara vad som i det skiten!har sådana kontakter som åker ner till tyskland och köper!samma skit som är i systemet


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Medlem

LOL korkade föräldrar ändå ! Du säger att dom vet att du dricker hemma . Du bör inte dricka alls .

Inaktiv

Haha.. håller med Virus.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv
Skrivet av illern_man:

Han får ont i ögonen av att läsa hans svenska. Sluta våldta språket!

No shit, får huvudvärk av att läsa det.


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

Jag orkar inte med sånna jobbiga personer som er!:S Ni är faktiskt lite sega i huvudet!I vilken mening är det ni inte förstår!VAD SKA DOM GÖRA ÅT SAKEN?Kontakta socialen?Det gör väll inte saken bättre eller?Sen är det väll så att jag är det svarta fåret i min familj!Alla kan faktiskt inte vara lika felfria som ni är!Men glöm inte bort att ni är värdelösa!Jävla morsgrisar!:D

var jag 16 år?Nae det var ett tag sedan!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Verkar som riktigt dumma föräldrar som inte lärt dig svenska/stava, och låter dig dricka ett par dussin öl.

Medlem

Antigen har du dumma korkade föräldrar eller så skriver du bara att du dricker ett par dussin öl för att du vill ha uppmärksamhet.

P.S Socialen hjälper faktist mot folk som du.:O

Medlem

Fler och fler mellanslag - vad glad jag blir!
Några av er andra kanske borde fundera lite på vad hyffs är innan ni börjar anklaga hans föräldrar för saker - det blir lätt ett glashus...

Medlem

Most offtopic thread of the year?


signatur

Videomupp

Medlem
Medlem
Skrivet av pliskin88:

Jag orkar inte med sånna jobbiga personer som er!:S Ni är faktiskt lite sega i huvudet!I vilken mening är det ni inte förstår!VAD SKA DOM GÖRA ÅT SAKEN?Kontakta socialen?Det gör väll inte saken bättre eller?Sen är det väll så att jag är det svarta fåret i min familj!Alla kan faktiskt inte vara lika felfria som ni är!Men glöm inte bort att ni är värdelösa!Jävla morsgrisar!:D

var jag 16 år?Nae det var ett tag sedan!

Din profil visade att du var född -90 innan du nyligen ändrade det till -88.

Om du gjorde detta på grund av ett uppriktigt misstag eller för att förstärka din illusion av den-som tar-ett-flak-öl-framför-datorn-efter-en-hård-arbetsvecka är upp till var och en att bedömma.

Personligen så dömmer jag dig efter ditt... speciella sätt att utrycka dig till 14, kanske 15 år.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Score

Mellanare Pliskin

1 0

Inaktiv

Nu börjar den här tråden komma igång igen!Vad ska jag skriva egentligen för att nöja er?Att jag är en korgosse som inte vet vad öl eller sprit är överhuvudtaget har aldrig i mitt liv ens luktat på en öl?Är det att ni försöker vara överbeskydande eller?Ni kanske har haft ett taskigt liv själva så ni måste leka farbror polis/duktig för att få er egen form av själaro!Ni kanske inte har rent mjöl i påsen själva!Skulle nästan tro att dom flesta av er sitter framför datorn med en öl och är 14 år fylda?Kanske ni bara är negativa om att jag har ett arbete och har råd med att köpa vad jag vill i stort sätt!Kan inte riktigt utrycka mig på det viset som passar Mellanare!uppriktigt så tycker jag ni passar bäst i en syjunta med alla andra flickor!Ni har ett sånt stort ordföråd så fort det gäller en annan bloggares misstag allt för att kunna höja upp er egna status i vargflocken!Oj Oj Oj vad cool du är med ciggen då mellanare!Undra vem som är 14!Aj då var kanske ett pungslag men ändå!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Snälla om ni har svårt för min svenska!Lär mig då!Istället för att skriva oh ush får ont i mitt huvud!Bhuhuu!Skriv det ordet ni har problem med!EX: (upriktigt)-Uppriktigt


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv
Skrivet av Tårtan:

Verkar som riktigt dumma föräldrar som inte lärt dig svenska/stava, och låter dig dricka ett par dussin öl.

Ja du ska faktiskt inte öppna käften 2 sec!Du är ju inte myndig själv!Du myglar väll med skiten istället!Mamma jag ska bara till en kompis och se på film!kommer hem vid 10!Sånt gillar mamma och pappa!

Svara på den här frågan uppriktigt nu!Gäller alla!När tog ni erat första sup då!Kan inte tänka mig att ni väntat tills ni var 18år!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Du pliskin88 du borde byta namn på den här tråden till Gnäll och Grin guide!:P


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Medlem

Dags att låsa tråden och gå vidare kanske? Känns som en värdelös sak att disskutera om vem som super och varför.


signatur

Videomupp

Inaktiv

A nu lägger jag ner tråden!sen glömmer vi bort och förtränger det här!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Den här tråden är utgången!Frågor kommer ej att besvaras på den här tråden!/MVH pliskin88


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Vore kanske bäst om tråden blir låst. Blev lite väl mycket tjafs över mitt uttalande. Jag föddes i finland, men flyttade hit när jag var 4. Jag läste mycket och pluggade upp mig

12
Skriv svar