Caput Draconis
Nu är det snart dags för att koppla av i värmen med nya Harry Potter spelet!
... or so I thought.
Jag har sett fram emot det här spelet (och filmen) sen jag läste boken. Mitt 360 strejkar fortfarande och spelet till PC kostar 400kr, jag har 250kr. Känns som turen inte började på min sida den här månaden haha!
Nu till den här jävla värmen. Värme har aldrig varit my cup of tea, jag dricker inte ens te, bara iste, vanligt te är för varmt för mig. Folk vill dra till varmare ställen på sommaren, om jag kunde skulle jag åka till Alaska och träffa trevliga eskimoer. (stavning?!)
Tack vare den här ohyggliga värmen har jag haft huvudvärk i fyra dagar, och på det ska jag till tandläkaren i övermorgon, klockan 08:20. Tandläkare har alltid skrämt mig, ända sen jag var liten. Jag svimmade nästan förra gången jag var hos tandläkaren då dom släppte bomben att dom ska klarlägga två tänder och ta bort benet där ovanför och sätte på en räls i överkäken som ska sitta på i två år, ett halvår plus, minus.
/cry
Jag är medlem på x antal communitys/hemsidor och jag måste säga att utav det jag har upplevt är folk här på superplay så fruktansvärt mycket trevligare. Inga jävla personpåhopp osv. You rule.
Sometimes I feel like I'm alone
Sometimes I feel like I'm not that strong
Sometimes I feel so frail so small
Sometimes I feel vulnerable
Sometimes I feel a little fragile
A little fragile